Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 3 Octombrie 2017
Un nou slogan şi o poziţionare puternică pentru Patria Bank: Banca pentru toţi românii

Un nou slogan şi o poziţionare puternică pentru Patria Bank: Banca pentru toţi românii

Patria Bank este un brand tânăr pe piața bancară românească care, începând cu luna octombrie, își definește poziționarea prin lansarea primei campanii de comunicare de brand. Sub un nou slogan, PATRIA BANK. PENTRU TOȚI ROMÂNII, și conceptul creativ “Faci multe pentru patrie, e timpul să facă și Patria ceva pentru tine!”, campania Patria Bank celebrează normalitatea, oamenii muncitori, modești care nu intră în lumina reflectoarelor și care nu se așteaptă la aplauze sau bis.

Sunt toți cei care vor să trăiască într-o Românie normală, decentă, a bunului simţ și fac tot ce le stă în putință pentru a le fi mai bine acasă, cu familiile și gospodăriile lor.

Despre toți acești români nu se vorbește foarte des. Patria Bank nu a uitat de ei, pentru că lucrează pentru ei în fiecare zi. Prin noua poziționare și mixul variat de produse oferite (de la clasicele produse de economisire și creditare, până la finanțare agro, microfinanțare și credite fără garanții pentru companii), Patria Bank își propune să fie o alternativă viabilă în mintea tuturor românilor, indiferent că provin din mediul urban sau rural, au venituri mai mici sau mai mari, au afaceri la început de drum sau experimentate.

„Plecând de la premisa că România nu este reprezentată doar de românii din București, Timișoara, Cluj, Iași sau din orașele mari, dar și de cei din orașele mici și din rural, ne propunem să aducem cele două Românii împreună, cea urbană și cea rurală. Campania promovează românii obișnuiți, care își câștigă pâinea muncind cinstit, cu meserii care nu sunt neapărat la modă și care nu necesită un business attire. Pentru ei, Patria Bank vine cu oferte simple, la îndemână, nesofisticate, fie că vorbim de economii, credite de consum pentru orice venit sau finanțări fără avans și fără garanții pentru companii”, a spus Ștefania Cristescu, Director de Marketing & Comunicare a Patria Bank.

„Vrem ca Patria Bank să fie percepută drept banca oamenilor. O bancă ce promovează creșterea nivelului de acces la servicii financiare, adaptată la realitățile diferite din țară. O bancă accesibilă tuturor, făcută pentru oameni și pentru necesitățile lor. Care poate fi înțeleasă cu ușurință de oricine, simplă, prietenoasă și atentă cu toată lumea. Care educă și deschide oportunități în egală măsură. Așa am gândit strategia de lansare a brandului și suntem mândri să lucrăm pentru o bancă ce, în sfârșit, vorbește pe limba românilor care nu fac <>, dar au o mulțime de nevoi financiare”,  a spus Cristiana Belodan, Director Executiv GMP Advertising.

Campania de imagine este comunicată printr-un mix de canale integrate: reclama TV (spoturi TV), digital (spot manifesto cu promisiunea Patria Bank pentru oameni simpli și muncitori), OOH, PR și social media, Patria Bank acordând o importanță foarte mare on-line-ului:  „Canalul online este unul extrem de valoros, este <> ce dizolvă orice granițe și aduce împreună toți românii indiferent de vârstă, profesie, domiciliu, păreri sau venituri. În plus, ne permite să comunicăm în tihnă, să celebrăm poveștile românilor de rând pierdute în actualitatea efervescentă. Primul pas îl facem prin împărtășirea promisiunii brandului Patria sintetizat în spotul de manifesto, însă acesta este doar începul, deoarece ne vom strădui să demonstrăm această promisiune prin proiectele comerciale și cu impact social pe care le dezvoltăm”,  adaugă Cristina Săcuiu, Coordonator Marketing Patria Bank.

Din partea clientului, campania a fost gestionată de Ștefania Cristescu (Director Marketing & Comunicare), Cristina Săcuiu (Coordonator Marketing) și Andrei Bîrsan (Specialist Marketing).

Echipa GMP Advertising este formată din Mihai Gongu (Executive Creative Director), Olivia Basag (Creative Director), Andreea Chiță (Account Manager), Laura Hladii  (Senior Account Executive), Adrian Radu (AV Producer), George Popa (Art Director), Alina Zăhărescu (Senior Art Director), Celia Drăgănoaia (Copywriter), Alexandru Tigoianu (Copywriter), Dana Pașcu (Creative and Strategic Planning Director).

Chapter4 Communications România, parte a grupului GMP, asigură suport pentru componenta de PR a campaniei: Ena Karabelas (Executive Director), Simona Lungu (Senior PR Executive), Rareș Slave (Junior PR Executive).

Extra info

Patria Bank, recent fuzionată cu Banca Comercială Carpatica, este o bancă românească, listată la Bursa de Valori Bucureşti, cu prezenţă în 63 de oraşe la nivel naţional, prin 85 sucursale, peste 240.000 de clienţi şi 3,5 miliarde lei în active, fiind dedicată creșterii gradului de bancarizare în România și susținerii antreprenorilor locali.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare