Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 12 Octombrie 2017
United a gestionat campania prin care Portland Trust a celebrat 20 de ani de activitate internațională

United a gestionat campania prin care Portland Trust a celebrat 20 de ani de activitate internațională

United, agenție full-service de marketing, prezentă de 17 ani pe piața din România, a organizat campania de marketing integrată care marchează 20 de ani de activitate pe piața internațională a unuia dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România, Portland Trust. La nivel strategic, această campanie s-a desfășurat pe 3 direcții: publicitate, relații publice și evenimente corporate.

Tactic, campania a inclus realizarea conceptului de advertising și publicarea ad-urilor de presă în una dintre cele mai prestigioase reviste internaționale de specialitate o campanie de relații cu presa și organizarea a două evenimente ce au marcat aniversarea celor două decenii de activitate ai Portland Trust: o conferință de presă și un eveniment corporate pentru clienți și parteneri.

În cadrul conferinței de presă organizate în 14 septembrie, Robert Neale, proprietarul și Directorul General al companiei, și Florin Furdui, Country Manager Portland Trust România, au prezentat bilanțul companiei în cei 20 de ani și au anunțat demararea lucrărilor la cea de-a treia clădire din ansamblul Oregon Park. Ca rezultat al conferinței de presă și al campaniei de Relații Publice care a însoțit-o, au fost publicate aproximativ 100 de articole în mediul online și în edițiile tipărite ale câtorva dintre cele mai importante publicații naționale – de la Ziarul Financiar, Wall-Street.ro și Bursa, până la Capital și Forbes.

Întâlnirea cu jurnaliștii celor mai importante publicații de business din România a fost urmată, seara, de un eveniment amplu în aer liber, care a avut loc în incinta complexului Oregon Park și la care au luat parte peste 250 de invitați - parteneri de afaceri, colaboratori, clienți, reprezentanți ai unor companii din domenii diverse, de la real estate și construcții la retail, birouri de avocatură, arhitectură, companii de asigurări și brokeraj. Cocktail party-ul a început la ora 19:00, deliciile culinare purtând semnătura lui Chef Foa și Stradale. Una dintre surprizele serii a fost un show cu lasere, în timpul căruia pe ecranul de 5 x 3 metri s-au succedat imagini cu proiectele Portland Trust, multi-premiate internațional pentru implementarea unor tehnologii inovatoare.

Campania de publicitate internațională s-a desfășurat în CIJ Journal, una dintre cele mai importante publicații internaționale din domeniul real estate. Campania a rulat o machetă de presă sub sloganul: “Portland Trust – Developing Award Winning Properties for 20 Years”. Din punct de vedere vizual, macheta prezintă o selecție a celor mai reprezentative opt proiecte dezvoltate de companie la nivel internațional.

„Este o onoare pentru noi să fim unul dintre partenerii de drum lung ai Portland Trust, un brand de referință în sectorul imobiliar din România. În ultimii ani, United a contribuit la consolidarea acestui renume, gestionând comunicarea celor două mari proiecte ale companiei în România, Floreasca Park și Oregon Park. Am ținut să marcăm cei 20 de ani de activitate ai Portland, pentru că meritele companiei merg dincolo de proiectele în sine: prin faptul că a adus în România tehnologii inovatoare în materie de construcție și de sustenabilitate, Portland Trust a stimulat întreaga piață a clădirilor de birouri să ridice, la rândul ei, standardele atât la nivel de inovație, cât și la nivel de design”, declară Dan Cîrstea, Managing Partner United.

“Împlinirea a 20 de ani de activitate reprezintă o bornă importantă în parcursul oricărei companii. Când, în această perioadă, majoritatea proiectelor implementate au fost recunoscute prin premii relevante, oferite de industria de profil atât la nivel local, cât și internațional, ai într-adevăr motive de sărbătoare! United ne este partener pe segmentul de comunicare de șapte ani, ne cunosc proiectele și înțeleg foarte bine piața pe care funcționăm, motive care stau la baza colaborării excelente de până acum. Nu s-au dezis nici cu această ocazie și le mulțumim pentru modul profesionist în care ne-au ajutat să ne prezentăm realizările din aceste două decade către
mass-media, dar și să sărbătorim alături de colaboratorii, clienții și partenerii noștri în cadrul unei petreceri memorabile!”, a adăugat Florin Furdui, Country Manager al Portland Trust România.

United este prima agenţie de marketing full-service din România cu o divizie specializată în marketingul pentru real estate. Pentru Portland Trust, United oferă servicii integrate de consultanță strategică, creație, marketing, PR (strategie, relație cu presa), management reputațional, comunicare corporate și comunicare de criză), planificare media și media buying, precum și event management. În prezent, United gestionează strategia de comunicare pentru ansamblul de birouri Oregon Park, distins recent cu premiul „Cel mai bun ansamblu de birouri pentru sectorul BPO (Business Process Outsourcing)”, în cadrul Romanian Outsourcing Awards for Excellence.

De la primul său proiect în România, Opera Center, început în 1999, Portland Trust a investit peste 400 milioane de euro în dezvoltarea a 306.500 m² de suprafață închiriabilă, dintre care 161.500 m² sunt incluse în șase mari clădiri de birouri din București, iar 145.000 m² sunt spații logistice situate în parcul Bucharest West, achizitionat in 2015 de CTP Invest.

Extra info

United este o agenție de marketing full-service independentă, prezentă pe piața de marketing din anul 2000. Agenția oferă servicii de marketing integrate: consultanță de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B și B2C, marketing online, producție și PR. United este prima agentie de marketing care a dezvoltat o divizie specializată pentru marketingul de real estate. De asemenea, agenția are specializari pe marketingul de centre comerciale, FMCG, Turistic, Financiar,  si B2B.

Portland Trust este una dintre cele mai importante companii de dezvoltare imobiliară din Europa Centrală și de Est. Firma a fost înfiinţată în anul 1997 de către britanicul Robert Neale, care este proprietar și director general al companiei.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare