Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 4 Martie 2014
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România are un nou Director Executiv

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România are un nou Director Executiv

Anne Marie Obretin a fost aleasă în funcția de Director Executiv al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR). Decizia a fost luată de board-ul asociației.

de Teodora Ieșeanu
Anne Marie va avea misiunea de a dezvolta strategia organizației și de a continua să apere și să protejeze interesele agențiilor de publicitate din România.

Anne Marie Obrețin este licențiată în Lingvistică și deţine o diplomă post-universitară în Cercetarea Limbilor și Culturilor Europene la Universitatea Exceter din Marea Britanie.

“Mi-am propus să devenim o voce cât mai puternică a advertising-ului din România, să ne preocupăm de creșterea, dezvoltarea și implementarea proiectelor existente și a proiectelor pilot. Vreau ca asociația noastră să crească atât cantitativ, cât și calitativ și îmi doresc ca prin intermediul tuturor proiectelor viitoare să fim considerați un punct de reper în stabilirea direcțiilor în advertising-ul românesc.”, a declarat Anne Marie Obretin, Director Executiv UAPR.

În septembrie 2013, Adunarea Generală a Uniunii Agențiilor de Publicitate din România a desemnat un nou comitet director, cu un mandat de 2 ani. Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi) împreună cu Ștefan Iordache (Leo Burnett) – vicepreședinte, Alex Visa (GroupM Interaction), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Radu Miu (Mercury 360), Nora Marcovici (BBDO) și Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).

“Anul 2014 reprezintă un nou început pentru UAPR sub conducerea lui Anne Marie. Sunt bucuros să o avem în echipa noastră. Prin atitudinea pozitivă și prezența ei activă, vom continua dezvoltarea planurilor organizației. Sunt încrezător că alături de ceilalți membri ai Consiliului Director îşi va aduce contribuţia activă la proiectele din UAPR și va fi o voce comună pentru toți membri organizației”, declară Radu Florescu, Preşedinte UAPR.

Cu un background puternic în industria de advertising, UAPR își propune să deschidă noi drumuri prin continuarea proiectelor Effie Awards, Salary Survey, EACA Courses, dar și prin lansarea unor proiecte noi și inovative.

UAPR continuă și anul acesta să fie un punct de sprijin pentru membrii săi prin cursurile care le prezintă ultimele noutăți din marketing și publicitate și prin programele organizate cu scopul de a continua demersul corect și optim al acestei industrii.

Extra Info

UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale. În acest sens, UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate si isi propune să dezvolte şi să profesionalizeze industria de publicitate şi să atragă noi membri.

Obiectivele principale ale organizației sunt reprezentate de preocuparea legată de regulile și reglementarile ce guvernează activitatea agențiilor de publicitate și de ajutorul dat agențiilor membre pentru creșterea profitabilității lor, prin intermediul asocierii lor la nivel național.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare