Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 26 Februarie 2014
Vodafone extinde rețeaua de magazine în franciză la nivel național

Vodafone extinde rețeaua de magazine în franciză la nivel național

Vodafone anunță extinderea rețelei de magazine în sistem de franciză la nivel național. Românii cu inițiativă din toată țara care vor să pornească o afacere se pot alătura acestui model de business, aplicând online pe www.vodafone.ro.

de Teodora Ieșeanu
Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experiența de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleași standarde de imagine și calitate a serviciilor ca și magazinele Vodafone.

Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele și aplicațiile Vodafone, precum și la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.

“Prin acest program oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Invităm românii cu inițiativă să ne fie parteneri și să își dezvolte, împreună cu noi, afaceri de succes. Ne dorim să construim acest model de business alături de antreprenori locali cu o bună reputație, experiență în domeniu, orientați spre rezultate, care au calități demonstrate de conducere. Aceștia trebuie să dispună de o bază de capital personal și să-și dorească să dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales, Vodafone România.

În prezent, Vodafone are 19 magazine deschise în sistemul de franciză, în București, Iași, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatra Neamț, Medias, Sighișoara, Bistrița, Vișeul de Sus, Zalau, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil și Târgu Mureș, iar două dintre acestea sunt deja aliniate la noua identitate și noul design global al Grupului Vodafone. Numărul acestora va ajunge la 50, în următoarele două luni, și va continua să crească pe parcursul întregului an.

Activitatea noului program este reglementată printr-un contract de franciză între Vodafone și partener. La intrarea în acest model de business, se percepe o taxă de franciză care variază între 2.500 și 15.000 de euro, în funcție de factori precum tipul locației, suprafața, zona geografică și nivelul de investiții necesar amenajării și echipării spațiului comercial. În plus, potențialul partener trebuie să dispună și de un capital de investiție ce pornește de la 10.000 de euro, care acoperă garanția aferentă liniei de credit comercial și rulajul din primele două luni de activitate.

Vodafone are în acest moment aproape 200 de magazine proprii și alte câteva sute de magazine deținute de partenerii exclusivi.

Extra Info

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, cu aproximativ 411 milioane de clienti la 30 septembrie 2013. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 50 de retele partenere in intreaga lume.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare