Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Noiembrie 2012
Wave Division a încheiat un parteneriat cu Coupons.com pentru lansarea unei platforme digitale de e-couponing

Wave Division a încheiat un parteneriat cu Coupons.com pentru lansarea unei platforme digitale de e-couponing

Compania Wave Division, agenție de BTL full service, a anunțat încheierea unui parteneriat cu Coupons.com, lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale, ce vizează lansarea unei platforme digitale de e-couponing, dedicată promovării promoțiilor prin intermediul cupoanelor online.

de Teodora Ieșeanu
Lansarea platformei digitale corespunde dinamicii accentuate a segmentului de shopper marketing și de digital marketing pe plan local, permiţând brandurilor să se facă mai bine cunoscute potenţialilor clienţi, care vor avea la dispoziţie un instrument adiţional de marketing.

Proiectul inovator lansat de către Wave Division va fi coordonat de Bogdana Baltasiu, Business Development Director, fost Client Service Manager la Nielsen, care va avea responsabilități de coordonare și dezvoltare a noului serviciu de e-couponing.

Noua platformă digitală iniţiază în acelaşi timp un proces de educare a pieţei, prin conectarea marketingului digital la comportamentul şi preferinţele cumpărătorilor anterior procesului de cumpărare (pre-shopper marketing). Cele mai recente studii de specialitate relevă creşterea duratei alocate de consumatori planificării sesiunii săptămânale de shopping, anterior vizitei din magazin si nu doar in mediul offline, ci si in cel online.

Un studiu efectuat de Wave Division în februarie 2012, prin care au fost intervievati un număr de 3007 cumpărători cu acces online, relevă faptul că 70% dintre aceştia îşi planifică sesiunile de shopping, iar 51% iau în calcul promoţiile şi reducerile existente în alcătuirea coşului de cumpărături.

Un procent de 88% dintre cumpărătorii chestionaţi doresc să printeze şi să utilizeze cupoanele de reducere şi promoţiile oferite online. Dintre aceştia, 87% sunt dispuşi să schimbe ruta obişnuită de cumpărături şi să viziteze alte magazine, în care pot folosi cupoanele găsite online sau primite prin email.

Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi şi promoţii pe care cumpărătorii le pot utiliza pentru coşul de cumpărături lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile în cadrul acestei platforme digitale tip multi-brand, multi-retailer, şi vor putea fi printate de către consumatori în scopul utilizării lor în magazinele comerţului modern (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount). Platforma digitală va include diverse activităţi de marketing şi promoţionale în parteneriat cu partenerii săi, producători şi retaileri.

Extra Info

Wave Division este una dintre cele mai mari agenții de BTL full service din România, cu o activitate de peste 13 ani și o rețea dezvoltată în 72 de orașe. Wave Division a avut în 2011 o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane de Euro, dublă comparativ cu 2009. Prin intermediul celor 4 domenii cheie de expertiză: servicii integrate de in-store, events management, shopper marketing şi, recent, digital couponing, Wave Division propune soluţii creative şi inovatoare pentru un portofoliu semnificativ de clienți, care a inclus de-a lungul timpului companii naţionale şi multinaţionale printre care se numără: P&G, Danone, Interstar, Intersnack, L’Oreal, McDonald’s, Real,- Hypermarket România, Reckitt Benckiser, Samsung, iar în ultimul timp s-au adăugat şi Mega Image, Heineken, Prodal, Lidl şi Hochland.

Coupons.com Limited (Coupons.com) este liderul european al promoţiilor de cupoane digitale, subsidiară a companiei americane Coupons.com Incorporated. Are sediul la Londra şi operează în prezent în 15 ţări europene, inclusiv România. Printre clienţii săi se numără Procter & Gamble, L’Oreal, Nestlé, Reckitt Benckiser, Mars, Associated British Foods, Kraft Foods, precum şi liderii retailerului din supermarketuri ca Tesco, Waitrose şi The Co-operative Food. Coupons.com oferă promoţii inovatoare şi eficiente de cupoane online, care pot influenţa consumatorii şi ii pot sprijini în achiziţionarea produsului dorit din magazine, prin intermediul cupoanelor.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare