Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 12 Martie 2013
Wave Division se repoziţionează ca THE Consumer Engagement Agency

Wave Division se repoziţionează ca THE Consumer Engagement Agency

În calitate de cea mai mare agenţie de Consumer Engagement, Wave Division anunţă creşterea şi perfecţionarea portofoliului său de servicii. Repoziţionarea companiei vine ca o etapă firească în cadrul evoluţiei companiei, în baza acumulării expertizei în realizarea de proiecte ce pun în prim plan implicarea consumatorilor în interacţiunea cu brandurile.

de Teodora Ieșeanu
Wave Division oferă soluţii creative şi eficiente pentru activarea de proiecte destinate comunicării directe dintre consumator şi brand.

Odată cu recenta poziţionare, agenția şi-a relansat site-ul într-o nouă formulă grafică şi de conţinut - www.wavedivision.ro, ce propune capitole distincte de informaţii şi know how pentru fiecare din ariile de expertiză ale companiei: in-store marketing, retail merchandising, events management, shopper marketing, digital couponing şi youth marketing.

Prin intermediul noului site, Wave Division îşi propune să comunice mai susţinut, mai concentrat şi mai eficient cu clienţii şi partenerii companiei, dar şi cu marketerii din industrie şi cu reprezentanţii media. Site-ul a fost conceput şi organizat pentru a răspunde nevoilor şi cerinţelor acestora, comunicarea permanentă fiind unul din paşii către dezvoltarea cu succes a parteneriatelor.

Site-ul se doreşte a fi, totodată, o sursă de inspiraţie şi de know-how pentru pasionaţii de marketing şi BTL. In sectiunea News and Inspiration se găsesc ştiri din industrie, prezentări şi materiale inspiraţionale, în timp ce secţiunea Proven Results este dedicată prezentării studiilor de caz şi a tehnicilor specifice folosite. In plus, site-ul oferă reprezentanţilor media cele mai proaspete informaţii despre companie şi piaţă.

Extra Info


Wave Division este cea mai mare agentie de consumer engagement din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Prin intermediul celor 6 arii de expertiza (servicii integrate de in-store marketing, retail merchandising, events management, shopper marketing, digital couponing si youth marketing), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interactiuni cu consumatorii, demonstrandu-si expertiza pentru un portofoliu semnificativ de clienti, printre care se numara: Coca Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image, Procter&Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare