Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 August 2008
White Image – 5 ani de e-mail marketing în România

White Image – 5 ani de e-mail marketing în România

White Image Loyalty Solutions a împlinit, luna aceasta, cel de-al cincilea an de viaţă în peisajul comunicării online din România, fiind prima agenţie de pe piaţă specializată în e-mail marketing.

În cei cinci ani, compania condusă de Andrei Georgescu, a impus cele mai noi şi inovatoare soluţii de fidelizare în ce priveşte comunicarea prin e-mail.

"Echipa White Image lucrează zi de zi pentru a crea şi implementa cele mai eficiente strategii de e-mail marketing pentru clienţii săi. În cinci ani, am crescut odată cu partenerii noştri, ne-am implicat în proiecte interne şi am devenit membrii unor organizaţii internaţionale ce se află în topul celor mai de succes companii mondiale în e-mail marketing”, spune Andrei Georgescu, managing partner White Image.

După cinci ani, a venit şi o recompensa. Pentru campania "Renault SIAB”, realizată pentru clientul Renault, în 2008 White Image a câştigat premiul Gold Consumer la cea mai importantă competie de e-mail marketing din lume, MarketingSherpa Annual Email Awards, fiind astfel prima companie românească ce a ieşit câştigătoare la un festival de gen.

Printre realizările White Image se mai numără studiul Inside, aflat deja la a treia ediţie, studiu ce reflectă obiceiurile de citire a newsletterelor în România, dar şi primul raport, publicat în 2007, privind deliverabilitatea în e-mail marketing.

Alături de organisme internaţionale, White Image se implică activ în luptă pentru eliminarea fraudelor şi abuzurilor prin e-mail (AOTA-Authentication and Online Trust) şi, alături de Email Experience Council, promovează imaginea e-mail marketingului. Din 2005, White Image reprezintă în România compania Habeas, recunoscută la nivel internaţional că fiind iniţiatoarea primului sistem de safe listing şi certificare în comunicarea prin intermediul e-mail-ului. În 2006, White Image devine prima agenţie de email-marketing din Europa de Est certificata de către Habeas pentru bune practici în e-mail marketing, iar în 2008 încheie un parteneriat şi cu Return Path.

Clienţii pentru care lucrează White Image acoperă o gamă largă de industrii: auto (Dacia, Renault, Skoda, Seat), bancar/asigurări (ING), consultanţă/training (TMI, Ensight, Horvath&Partners), retail (Altex, Flanco, Flamingo, Panasonic), publisheri online (dailybusiness.ro), FMCG (Avon), publishing (Publimedia/Ziarul Financiar, Business Magazin, Protv Magazin; Intact/Jurnalul Naţional, Săptămâna Financiară; Grupul Realitatea-Caţavencu, Grupul Ediepresse.

În 2007, compania a gestionat peste 2000 de campanii, iar pentru 2008 estimează că numărul acestora va depăşi 5000.

La 5 ani de la primul e-mail, White Image îşi propune noi obiective, unul dintre acestea fiind oferirea de noi soluţii integrate de comunicare, dar şi să se implice în activităţi de responsabilitate socială.

White Image este lider în soluţii customizabile de e-mail marketing, gestionând un volum de peste 27 milioane de e-mailuri anual.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Santo Ion
8 August 2009, 07:33
White Image are cu adevarat o imagine profesionista !
cheap uggs
4 Decembrie 2009, 11:19
imagine profesionista !
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare