Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 21 Februarie 2018
WOAH lansează SEEN: un serial online creat pentru mobil, inspirat din chat-urile adolescenților

WOAH lansează SEEN: un serial online creat pentru mobil, inspirat din chat-urile adolescenților

Primul serial online creat de WOAH pentru a fi urmărit pe telefonul mobil s-a lansat pe 14 februarie și în România. Episoadele 1 și 2 sunt deja disponibile în aplicația de la Coca-Cola și pe ro.woah.com. Lansarea SEEN a fost și ea o premieră: într-un eveniment exclusiv online, vloggeri și artiști au avut ocazia să urmărească toate cele 8 episoade și să dea startul recenziilor.

Scenariul SEEN este construit în jurul unei experiențe în care orice adolescent se poate regăsi: pe chat, nu e nevoie de cuvinte ca să știi că ai fost refuzat, că ai făcut o gafă sau o glumă care n-a amuzat pe nimeni. E suficient să vezi simbolul seen, urmat de o tăcere adâncă. Motiv suficient să devii ținta glumelor în grupul de amici sau să experimentezi seenofobia data următoare când ești pe cale să trimiți un mesaj. În noul serial de la WOAH, un seen dă startul unei întregi drame între patru prieteni - adolescenții Alex, Ella, Jake și Nina, interpretați de actori din România – iar povestea lor te poartă într-un rollercoaster de emoții.

Formatul serialului este perfect adaptat noilor trenduri digitale, care mizează pe conținutul vertical, ușor de consumat de pe smartphone. Pentru cea mai bună experiență de vizionare, SEEN se accesează de pe mobil, din aplicația WOAH.

SEEN este inedit și prin producția video, facilitând o experiență imersivă ce aduce spectatorul în centrul discuțiilor celor patru protagoniști ca și când ar vizualiza acțiunea direct din ecranele telefoanelor lor.

"Pentru adolescenți, smartphone-ul înseamnă acces la toate zonele lor de interes – muzică, rețele sociale, jocuri sau seriale. SEEN e un serial creat să se integreze perfect în universul lor, de la formatul video vertical, la personajele și replicile autentice, la povestea cu mare potențial pentru binge-watching", a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola Romania.

Pentru vizionarea SEEN, ai nevoie doar de internet și de aplicația WOAH instalată pe telefon, din Google Play sau App Store și pe ro.woah.com. În fiecare săptămână, un nou episod SEEN va fi publicat în aplicație și pe site.

                                                       ***

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZETEA și Del Valle.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare