Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii de caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 25 Mai 2017
Biblioteca de Energie - cea mai buna campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

Biblioteca de Energie - cea mai buna campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

Biblioteca de Energie, campania lansata de CEZ Vanzare si Rogalski Damaschin Public Relations, a castigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani, in cadrul uneia dintre cele mai valoroase competitii europene de relatii publice.

Biblioteca de Energie - cea mai buna campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

31 Ianuarie 2017
Anul gamification pentru Equatorial: peste 65% din cifra de afaceri în 2016 generată de proiecte de tip game-based learning

Anul gamification pentru Equatorial: peste 65% din cifra de afaceri în 2016 generată de proiecte de tip game-based learning

Equatorial, unul dintre principalii jucători de pe piața de training din România, a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de peste 1 milion EUR, în creștere cu 37% comparativ cu rezultatul anului 2015. Cea mai mare pondere, de 65%, a activităților care au generat acest rezultat este dedicată proiectelor de tip game-based learning, o abordare gamificată pe care Equatorial a adoptat-o în 2014, odată cu rebrandingul din Achieve Global Romania.

Anul gamification pentru Equatorial: peste 65% din cifra de afaceri în 2016 generată de proiecte de tip game-based learning

26 Septembrie 2016
De ce să alegi să comunici prin campanii native? Performanțele obținute de campania Zâmbet sănătos a Philips România

De ce să alegi să comunici prin campanii native? Performanțele obținute de campania Zâmbet sănătos a Philips România

Campania native Zâmbet sănătos dezvoltată pentru Philips România de Ringier România în colaborare cu agenţia de media Carat şi Ogilvy, în calitate de brand guardian, a obținut rezultate excepţionale după cele 12 săptămâni în mediul online, înregistrând performanţe de 150% faţă de target-ul initial, în ceea ce priveşte viralizarea conţinutului video şi articolelor dedicate.

De ce să alegi să comunici prin campanii native? Performanțele obținute de campania Zâmbet sănătos a Philips România

15 Mai 2016
Pași în consolidarea relației Lidl România cu clienții săi

Pași în consolidarea relației Lidl România cu clienții săi

"Mesajul noii campanii este o completare a abordării pe care Lidl o are față de clienții săi și o trecere la un alt nivel în relația stabilită de-a lungul timpului. Mai mult, putem spune că este o nouă promisiune pe care o facem românilor, aceea de a crea și oferi momente frumoase." - Maria Pârvuleasa, PR&CSR Manager Lidl România.

Pași în consolidarea relației Lidl România cu clienții săi

22 Iunie 2014
Scent of a new car by Opel

Scent of a new car by Opel

"Scent of a new car" campaign, winner at Direct Response & Lead Generation Category, IABMIXX AWARDS 2014.

Scent of a new car by Opel