Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 25 Mai 2017
Biblioteca de Energie - cea mai buna campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

Biblioteca de Energie - cea mai buna campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

Biblioteca de Energie, campania lansata de CEZ Vanzare si Rogalski Damaschin Public Relations, a castigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani, in cadrul uneia dintre cele mai valoroase competitii europene de relatii publice.

In competitie au fost inscrise peste 2.400 de campanii, iar finalistii SABRE Awards EMEA 2017 au fost selectati de un juriu format din 40 de lideri recunoscuti ai industriei de comunicare. Campania Biblioteca de Energie a fost desemnata marele castigator, aseara, la ceremonia de premiere desfasurata la Londra, din cei cinci finalisti proveniti din toata regiunea. Recunoasterea este cu atat mai valoroasa cu cat CEZ Vanzare a fost singura companie romaneasca din domeniul energetic nominalizata la SABRE Awards EMEA.

„Primim aceasta distinctie internationala cu multa satisfactie si o impartasim cu clientii nostri, sursa noastra inepuizabila de inspiratie. Aprecierea prestigiosului juriu de la SABRE Awards EMEA ne motiveaza sa dam tot ce avem mai bun pentru ca noi credem ca energia cea mai valoroasa vine de la oameni.”, a declarat Martin Zmelik, Country Manager Grupul CEZ in Romania.

Acesta este cea de a doua distinctie pe care campania o primeste, anul trecut recunoasterea venind la nivel national din partea Romanian PR Award unde a fost premiata cu aur la categoria PR pentru Marketing – produse si servicii existente.

Despre campanie

Sub sloganul „Transforma hartia in energie”, campania Biblioteca de Energie a fost dezvoltata impreuna cu agentia Rogalski Damaschin PR din decembrie 2015 si a avut ca sursa de inspiratie povestea lui Vasile Tiucsan, un nevazator de 45 de ani din Mehedinti care a ales sa se aboneze la factura electronica de la CEZ Vanzare pentru furnizarea energiei electrice.

Campania integrata s-a desfasurat atat extern, online si in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ, valorificand reputatia pe care CEZ o are in randul clientilor sai, dar si intern, prin implicarea angajatilor companiei. Primul audiobook, „Luminita, mon amour”, carte scrisa de Cezar Paul-Badescu, a fost inregistrat chiar de voluntarii CEZ, in prezenta autorului cartii si urcat in platforma bibliotecadeenergie.ro.

Primul pas a fost lansarea platformei Biblioteca de energie si dotarea acesteia cu peste 140 de titluri din literatura romana si universala. CEZ a lansat invitatia tuturor clientilor sai de a renunta la facturile clasice in favoarea celor in varianta electronica. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonati la E-factura CEZ Vanzare, compania a donat cate 1 leu in scopul facilitarii accesului la cultura al persoanelor cu deficiente de vedere din Romania.

Rezultatele campaniei Biblioteca de Energie

Vasile Tiucsan, o persoana cu dizabilitati de vedere, a devenit, datorita campaniei, cunoscut la nivel national, fiind invitat in mod regulat in emisiuni TV ale unor posturi nationale, cu audiente importante. Povestea sa a fost spusa in peste 30 de articole in media online si bloguri. Video-ul documentar care prezinta viata, activitatile, pasiunile lui Vasile Tiucsan, precum si modalitatea prin care foloseste tehnologia si e-facturarea a inregistrat 265.000 de vizualizari in platformele online - Facebook si YouTube. Povestea lui Vasile Tiucsan poate fi accesata aici, iar biblioteca de energie poate fi vizitata aici.

Biblioteca de Energie s-a lansat cu peste 140 de carti audio dedicate persoanelor cu deficiente de vedere, reusind, dupa multi ani de incercari, sa convinga clientii CEZ Vanzare sa adere la factura electronica. In plus, campania l-a rasplatit si pe Vasile Tiucsan, sprijinindu-i bucuria si pasiunea pentru lectura, cu o colectie noua de carti audio.

Extra info

CEZ Vanzare furnizeaza energie pentru peste 1,4 milioane de clienti din Romania in toate judetele tarii si ofera clientilor sai pachetul dual de energie electrica si gaze naturale, inca din 2008. Portofoliul de produse, servicii si solutii pe care il pune la dispozitia clientilor este complex si complet pentru a veni in intampinarea nevoilor acestora. CEZ Vanzare este intr-o permanenta evolutie, iar satisfactia sa este cu atat mai mare cu cat reuseste sa evolueze alaturi de clientii si partenerii sai.

Grupul CEZ este prezent pe piata romaneasca inca din anul 2005, odata cu preluarea companiei de distributie Electrica Oltenia SA care, dupa procesul de transformare, asigura alimentarea cu energie electrica a sapte judete: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea si Teleorman. Afacerile Grupului CEZ in Romania sunt reprezentate de cele 8 companii – Distributie Oltenia, CEZ Romania, CEZ Vanzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development si TMK Hydroenergy Power.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare