Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 24 Mai 2013
Campania „Tu decizi cine merită un smartphone cadou”, în varianta mobilă

Campania „Tu decizi cine merită un smartphone cadou”, în varianta mobilă

Campania ”Tu decizi cine merită un smartphone cadou” a fost realizată de Starcom & Breeze Mobile pentru Samsung România și a fost premiată cu Best Mobile Marketing Campaign la Mobile Awards 2013.

de Starcom&Breeze Mobile
Campanie: Tu decizi cine merită un smartphone cadou
Client: Samsung România
Agenții: Starcom MediaVest și Breeze Mobile
Perioada campaniei: 16 noiembrie – 31 decembrie
Premii: Cea mai bună campanie de marketing mobil – Mobile Awards România 2013

Context


Pentru campania ”Tu decizi cine merită un smartphone cadou” Samsung România și Starcom MediaVest au decis integrarea Samsung mediului mobil în comunicarea promoției. Astfel brief-ul campaniei a ajuns în mâinile celor de la Breeze Mobile, iar împreună au pus bazele unei campanii integrate de succes, ale cărei mecanisme și rezultate in zona comunicării mobile au fost ulterior premiate.

Mecanismul promoției presupunea ca la cumpărarea oricărui smartphone Samsung se poate câștiga zilnic un Samsung Galaxy 3 sau un Galaxy Note 2. La sfârșitul campaniei, consumatorii necâștigători au fost incluși în extragerea finală pentru un Galaxy Note 10.1.

Campania a integrat execuții TV, radio, mediul online (aplicatie de Facebook), execuții mobile, dar și materiale specifice de promovare precum postere și flyere.

Obiective


Mediul mobil a avut rolul de a crește awareness-ul asupra campaniei și engagement-ul utilizatorilor cu brandul Samsung prin intermediu site-ul mobil dedicat ”Tu decizi cine merită un smartphone cadou”.

Target


Pentru cât mai bune rezultate campania a urmărit targetarea utilizatorilor de internet pe mobil predispuși spre a-și schimba telefonul mobil.

Cum au reușit cei de la Breeze Mobile și Starcom acest lucru?


Printr-o targetare foarte specifică în funcție de modelul telefonului și momentul lansării lui: Campania s-a adresat utilizatorilor  de alte smartphone-uri decât Samsung, utilizatorilor de smartphone-uri Samsung din generații precedente (mai vechi de 2 ani), precum și utilizatorilor de internet mobil pe feature phones. Samsung

Implementarea a inclus o campanie CPC de Bannere Mobile, push-notifications către utilizatorii de smartphone și un mobi-site ce cuprindea detalii despre promoție, regulament și telefoanele participante.

Creativ campania a inclus patru execuții de bannere animate și două de bannere statice, în trei dimensiuni diferite, pentru o adaptare cât mai fidelă, conform specificului telefonului utilizatorului.Textele pentru push-notifications au fost adaptate din creative-urile campaniei, iar site-ul specific a fost optimizat pentru o experiență cât mai interesantă și plăcută, atât pentru utilizatorii de smartphone-uri, cât și pentru cei de feature phones. 

Rezultate

Campania pe mobil a generat aproape 6.000.000 impresii, mai mult de 62.000 click-uri (dintre care 48% au fost înregistrate de pe telefoane cu sistem de operare Android, 27% au fost înregistrate de pe telefoane cu iOS si 25% de pe alte telefoane). Rate de engagement a fost de peste 25%, iar durata medie a unei vizite a fost de 1 minut și 15 secunde. Samsung

În urma strategiei adoptate și a rezultatelor, campania Samsung ”Tu decizi cine merită un smartphone cadou” a căștigat premiul pentru ”Cea mai bună campanie de marketing mobil” în cadrul Mobile Marketing Awards 2013.

Acest premiu aduce în prim plan pe piața locală importanța pe care integrarea mediului mobil o are în campaniile de publicitate, rezultatele remarcabile ce pot fi obținute, dar și necesitatea încrederii brandurilor în acest canal de comunicare.

“Mulțumim Samsung pentru că a crezut alături de noi în acest proiect. Comunicarea pe zona de mobile devine din ce în ce mai atractivă și importantă pentru branduri. Acest premiu ne bucură și ne încurajează să continuăm acțiunile noastre de comunicare în acest sens.” a declarat Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom. Detalii

“Ne bucură premiul primit, este o confirmare că folosirea canalului mobile este una eficientă pentru livrarea mesajelor. Piața de mobile marketing este foarte dinamică, cu un rol din ce în ce mai important în comunicare, smartphone-ul devenind deja unul din cele mai bune canale. De aceea și Samsung se va orienta spre acest canal din ce în ce mai mult.” a declarat Nicoleta Ghinea, ATL Specialist Samsung Electronics România.

“Suntem bucuroși ca în mai puțin de un an de la lansarea Breeze Mobile am câștigat un premiu important alături de colegii de la Starcom. Succesul campaniei s-a bazat pe buna integrare cu celelalte medii de comunicare (TV, radio, online) și valorificarea elementelor specifice telefonului mobil.” a adăugat Dan Vîrtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile.

Echipa

Agentii:
Ilinca Nițu (Account Manager)
Dan Vîrtopeanu (Brand Comm Manager)
Corina Delea (Brand Comm Exec)
Dominic Timotin (Head of Programming)
Vlad Dumea (Web Designer)
Paul Cioc (Creative Director)

Client:
Nicoleta Ghinea (Brad Comm)

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
cosma
18 Octombrie 2013, 20:11
eu vreau un smartfon pentr jocuri si muzica
replique montre
29 Octombrie 2015, 10:00
Merci beaucoup! Beaucoup de messages.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare