Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 13 Iulie 2011
Campania Viaţa în 3D a demonstrat beneficiile gamei de televizoare LG Cinema 3D

Campania Viaţa în 3D a demonstrat beneficiile gamei de televizoare LG Cinema 3D

Prin intermediul a 4 bloggeri pasionaţi de tehnologie, promovare pe Facebook, site, TextAds şi bannere video în Google AdWords, campania şi-a atins obiectivul de a comunica beneficiile gamei de televizoare LG Cinema 3D.

de Tempo Creative Group
Numele campaniei: “Viaţa în 3D”
Agenţie: Kinecto
Client: LG Electronics
Produs: LG Cinema 3D
Perioada: 15 mai 2011 – 15 iunie 2011

Tema campaniei
În ultima perioadă, tehnologia 3D a devenit din ce în ce mai populară, însă dispozitivele capabile de imagini tridimensionale au în continuare un preţ prohibitiv.

LG Electronics a lansat seria „LG Cinema 3D”, cu o nouă tehnologie ce echipează cele mai recente modele de televizoare 3D. Televizoarele „LG Cinema 3D” funcţionează cu ajutorul unor ochelari 3D uşori, fără baterii şi la un preţ accesibil, iar imaginile afişate sunt mai luminoase, cu un unghi de vizualizare larg.

Obiective
• Lansarea noilor televizoare LG Cinema 3D.
• Comunicarea beneficiilor gamei de televizoare LG Cinema 3D, comparativ cu tehnologiile convenţionale 3D prezente pe piaţă.

Strategie
Beneficiile LG Cinema 3D trebuie demonstrate într-un mod distractiv, vizual şi uşor de înţeles pentru potenţialii consumatori, prin implicarea liderilor de opinie din zona de IT&C a blogosferei româneşti în prezentarea noilor televizoare LG.

Mesaje cheie
LG Cinema 3D oferă soluţia pentru problemele televizoarelor actuale cu tehnologie 3D: ochelari 3D ieftini, uşori şi fără baterie, imagine stabilă, unghi larg de vizionare.

Implementare
Cu o săptămână înainte de lansarea oficială a campaniei s-a derulat faza de teasing pe blogurile celor patru protagonişti ai campaniei: Costin Cocioabă, Victor Kapra, Dan Dragomir şi Cristian Manafu. Cei patru au publicat un video de teasing al campaniei şi în acelaşi timp au anunţat concursul pentru invitaţiile la evenimentul de lansare.

LG Electronics a invitat bloggerii, împreună cu cititorii acestora, la vizioanarea în avanpremieră a filmului “Piraţii din Caraibe: pe ape şi mai tulburi” varianta 3D, la Cinema City Sun Plaza. Pentru acest eveniment au fost distribuite 140 de invitaţii către cei mai apreciaţi 20 de bloggeri din onlineul românesc, care au avut libertate totală în a alege modalitatea în care distribuie invitaţiile – concursuri pe paginile personale, trageri la sorţi. Invitaţiile au fost transmise sub formă de coduri pe care participanţii le încărcau pe site-ul campaniei, unde îşi puteau alege singuri locul preferat în sala de cinema. Confirmarea rezervării putea fi publicată pe pagina de Facebook a invitatului, prin intermediul unei aplicaţii dezvoltate de echipa Kinecto.

Campania s-a derulat pe site-ul www.cinemalg.ro, unde i-am antrenat pe Costin Cocioabă, Cristi Manafu, Victor Kapra şi Dan Dragomir într-un concurs de popularitate. Astfel, au fost create patru remake-uri ale filmelor originale, ce prezentau comparativ tehnologiile LG Cinema 3D – 3D convenţional. I-am invitat pe cei patru bloggeri în faţa camerei, unde au demonstrat beneficiile tehnologiei LG Cinema 3D, în timp ce Vlad Craioveanu se înfrunta cu dificultăţile tehnologiei 3D convenţionale.

Competiţia s-a încins între cei patru protagonişti, care au urmărit să strângă un număr cât mai mare de voturi pentru filmuleţul propriu, încurajându-şi fanii să-i voteze prin metodele specifice: articole pe blog, Facebook updates şi Twitter.

În paralel cu site-ul dezvoltat, campania a beneficiat de promovare prin Facebook TextAds şi bannere video în Google AdWords.

Rezultate
Peste 10.000 de vizualizări ale spoturilor au fost înregistrate şi 1.500 de voturi al căror rezultat a fost publicat pe Facebook, peste 100 de tweeturi, totalizând, alături de campania de promovare, un reach estimat la 935.000 persoane.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare