Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 19 Noiembrie 2012
Cum îți strigi dragostea pe fereastra VEKA

Cum îți strigi dragostea pe fereastra VEKA

VEKA este un brand german, lider mondial pe piaţa sistemelor de PVC pentru uşi, ferestre şi obloane. Sistemele de PVC sunt profilele din care se realizează ferestrele sau uşile, însă, adesea, românii nu asociază numele brandului cu aceste sisteme, creându-se confuzia că VEKA ar produce ferestre sau termopane.

de LOWE
Obiectiv

În acest context, principala noastră provocare a fost să consolidăm o imagine clară a brandului VEKA în mintea  Veka consumatorului, să îi creştem notorietatea şi, în acelaşi timp, să îl aducem mai aproape de ei. Ne doream un brand mai abordabil, mai atractiv. Altfel spus, ţinteam să creştem apetitul consumatorilor pentru tot ceea ce reprezintă VEKA şi beneficiile utilizării unei tâmplării de calitate.

În plus, componenta de educare şi informare a pieţei este foarte importantă pentru VEKA; iar acest proiect continuă eforturile iniţiate prin lansarea portalului.

Strategie


Strategia noastră a fost să activăm o comunicare neconvenţională în mediul online, unde targetul nostru este foarte activ, un canal ce deţine un potenţial enorm pentru execuţii outstanding. Avem un target tânăr, urban, căruia îi place să fie constant informat, un target curios, deschis la nou.

Abordarea noastra creativă a avut în vedere dramatizarea componentei de zgomot, pe care am exploatat-o şi am dus-o până la limita suportabilului, adăugând desigur mister, umor şi, nu în ultimul rând, un final fericit.

În primul rând l-am ales pe Ionuţ Iftimoaie ambasador al mărcii VEKA, apoi am construit un scenariu în jurul său în care o Veka fană înfocată se îndrăgosteşte până peste cap de el, sufocându-l cu declaraţii de dragoste care nu contenesc să umple wall-ul de Facebook al lui Ionuţ. Povestea ajunge în tabloidele de scandal şi culminează într-o melodioasă declaraţie de dragoste, un videoclip cu dedicaţie pentru campionul K1.

Suspansul poveştii a fost întreţinut cu un teasing în Social Media. Timp de o săptămână, paginile de Facebook – a lui Ionuţ si a fanei – au devenit gazdele unui dialog aprins între cei doi, amplificat de followerii şi susţinătorii lui Ionuţ.

Apariţia în tabloide a amplificat intensitatea declaraţiilor şi a stârnit curiozitatea altor publicaţii, care au preluat ştirea şi au urmărit cu sufletul la gură desfăşurarea evenimentelor.

Videoclipul cu declaraţia muzicală pentru Ionuţ Iftimoaie a fost momentul culminant al campaniei. Totul a fost filmat şi urcat Veka+Suzana=Love pe Trilulilu, unde am venit cu o răsturnare de situaţie folosind page take over - un tool inovativ, folosit intensiv pe plan internaţional, dar încă neexploatat la adevăratul potenţial în România. Ionuţ intră efectiv în povestea videoclipului printr-un banner interactiv care îi permite să închidă fereastra VEKA peste serenada îndrăgostitei, reducând-o la tăcere. Astfel, personajul nostru salvează întreaga situaţie cu ajutorul profilelor VEKA şi a protecţiei fonice imbatabile pe care acestea le oferă.

Rezultate

Lansarea campaniei a fost un succes, în prima săptămână a înregistrat peste 10.000 de vizualizări şi o rată de share de 17 %.

Extra Info

Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajaţi, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piaţa sistemelor de profile PVC pentru uşi, ferestre şi obloane, numărând astăzi mai mult de 3.700 de angajaţi şi înregistrând vânzări de peste 700 de milioane de Euro în întreaga lume. Prezent pe 6 continente, grupul VEKA îşi desfăşoară activitatea în 29 de locaţii la nivel mondial, operând 16 locaţii de producţie.

Lowe&Partners
• Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.

• În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Ferrero, Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Praktiker, Johnson & Johnson sau Crucea Roşie Română.
• Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume.
• Lowe Vibe este divizia de BTL a agenţiei Lowe&Partners, înfiinţată la începutul acestui an.
• Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works şi Medic One


sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare