Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 26 Septembrie 2016
De ce să alegi să comunici prin campanii native? Performanțele obținute de campania Zâmbet sănătos a Philips România

De ce să alegi să comunici prin campanii native? Performanțele obținute de campania Zâmbet sănătos a Philips România

Campania native Zâmbet sănătos dezvoltată pentru Philips România de Ringier România în colaborare cu agenţia de media Carat şi Ogilvy, în calitate de brand guardian, a obținut rezultate excepţionale după cele 12 săptămâni în mediul online, înregistrând performanţe de 150% faţă de target-ul initial, în ceea ce priveşte viralizarea conţinutului video şi articolelor dedicate.

Cum am comunicat pentru Zâmbet sănătos

Campania a beneficiat de o secțiune dedicată pe site-ul Unica.ro şi s-a concentrat în jurul promovării modalităților prin care poți dobândi un zâmbet sănătos și avantajelor pentru sănătate și frumusețe, prin intermediul conţinutului de tip native video și text, realizat în exclusivitate de echipa de proiecte speciale a Ringier România. 

În cadrul secțiunii Zâmbet sănătos, afișată ca primă opțiune în categoria Sănătate pe Unica.ro, au fost publicate 12 articole documentate, cu sfaturi despre îngrijirea dinților, adresate cititorilor site-ului unica.ro.  Articolele au fost însoțite de 4 înregistrări video, realizate integral de către de echipa de proiecte speciale a Ringier România. Toate materialele filmate au beneficiat de participarea unui medic stomatolog, care a oferit sfaturi și explicații privitoare la modul corect de îngrijire a danturii, atât pentru adulți, cât și pentru copii.

Performanțele înregistrate şi profilul audienței

La finalul celor 12 săptămâni de campanie, rezultatele generale în termeni de vizualizări ale materialelor video şi, respectiv, citiri ale articolelor au depăşit cu 63%, respectiv 30%, obiectivul stabilit de către client.

Astfel, cele 4 materiale video au înregistrat, per total, mai mult 65.000 de vizualizări, escaladând cu peste două treimi ţinta propusă. Din totalul vizualizărilor, o treime s-a consumat via unica.ro, în timp ce restul de două treimi au venit din paginile de facebook ale revistelor Unica, Elle, Psychologies, Avantaje, Glamour şi Baby Unica.

În ceea ce priveşte cele 12 articolele native, care au oferit sfaturi concrete despre îngirjirea dinţilor, atât pentru adulţi, cât şi pentru copii, acestea au înregistrat cu o treime mai mulţi cititori faţă de target-ul stabilit la lansarea campaniei. Articolele au fost promovate atât prin intermediul a 12 newsletter-e săptămânale dedicate abonaţilor site-ului unica.ro, cât şi prin intermediul unor postări pe paginile de facebook ale revistelor Unica, Elle, Psychologies, Avantaje, Glamour şi Baby Unica.

Fiecare articol promovat în newsletter a fost accesat, în medie, de 70 de ori. Concomitent, cele 54 de postări ale articolelor pe paginile de facebook ale publicaţiilor glossy ale trustului Ringier au înregistrat un reach de peste 602.000 de persoane.  

În plus, campania a fost susținută și prin intermediul publicităţii de tip display, folosind formate clasice, neintruzive, care au înregistrat o rată de click (CTR) de 0,8%, la peste 1,7 mil. de afişări.

Campania Zâmbet sănătos a fost gândită şi executată pornind de la nevoile consumatorului, începând cu identificarea nevoii de a ști mai multe despre subiectele care îl interesează, la informarea sa și apoi la prezentarea solutiilor pentru problemele identificate, prin intermediul unui conținut de calitate, informativ, respectând principiile native advertising.

Mesajele campaniei au fost construite cu scopul de a atinge, în principal, audiența site-ului Unica.ro, formată din femei provenind din mediul urban, active din punct de vedere profesional, cu studii medii sau superioare, căsătorite şi/sau având copii, parte a categoriilor AB sau C, conform ESOMAR, preocupate de aspectul fizic şi îngrijirea lor personală şi a membrilor familiei lor. 

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare