Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 14 Decembrie 2012
Descoperă lumea Beck's

Descoperă lumea Beck's

Ca orice lucru bun, Beck’s s-a născut dintr-o colaborare frumoasă: a unui negustor şi foarte bun constructor, cu un maestru berar, Heinrich Beck. La sfârşitul secolului al 18-lea, berăria lor a fost prima care a oferit bere în acord cu Legea Germană a Purităţii Berii, folosind orz, hamei, drojdie şi apă.

de Mobile Works
Chiar de la început, Beck's și-a exprimat foarte clar filosofia: inovație și gândire independentă. La vremea lansării sale, pe când toate sticlele de bere erau maro, Beck's a lansat sticla verde. De-a lungul anilor, Beck’s a fost un brand inovator, tânăr, Urmareste pasii original, un adevărat trendsetter.

Obiectiv

În acest context, principala provocare a fost aceea de a comunica Campania naţională Beck’s în aceeaşi formulă inovatoare, oferind consumatorului mai mult decât o descriere a unui simplu concurs cu premii: o experienţă de preview care să îl transpună în Lumea Beck’s.

Odată cu lansarea noii umbrele de comunicare, “Urmează-ţi instinctul”, obiectivul nostru a fost acela de a explica mecanismul Campaniei promoţionale şi al premiilor acordate, într-o manieră unică. Astfel, fiecare utilizare a aplicaţiei permite crearea propriului traseu şi experimentarea excursiei perfecte, în funcţie de personalitatea fiecărui utilizator.

Strategie

Pornind de la insighturile despre brand şi consumator, am decis să oferim această experienţă folosindu-ne de singurul mediu de comunicare mereu la îndemână: telefonul mobil.

Ştiam deja: consumatorul Beck’s este tânăr, activ şi deschis către originalitate, aşa că decizia de a Beckâs dezvolta o aplicaţie a venit natural.

Trebuia să explicăm mecanismul campaniei şi, în acelaşi timp, marele premiu: o excursie de tip traseu în 3 destinaţii la alegere, dintr-o listă cu 18 dintre cele mai râvnite destinaţii de vacanţă.

Iniţial, am pornit de la mecanismul cu care obişnuisem deja consumatorii şi anume acela de a păşi în lumea brandului prin scanarea etichetei Beck’s.

Am vrut însă să adăugăm o componentă nouă şi inedită pentru acest public despre care ştiam că este un public activ, îndrăgostit de tot ce înseamnă neconvenţional, curios şi în căutare de experienţe noi.

Am ales aşadar să oferim o experienţă 360⁰, la propriu şi la figurat: aplicaţia permite utilizatorilor săi o călătorie virtuală prin cele 18 destinaţii. Fiecare nouă destinaţie deschide calea către altele trei. Astfel, fiecare utilizator îşi poate urma propriul traseu descoperind locaţiile favorite pas cu pas, aplicaţia oferind o perspectivă de 360 grade a fiecărei locaţii.

Rezultate


Încă din prima zi de lansare a aplicaţiei, aceasta a fost preluată şi comunicată de cunoscători ca fiind “cea mai mai interesantă şi elaborată aplicaţie pentru smartphone”.

Prin promovarea pe mediile la care targetul nostru este receptiv, numărul de download-uri a NCP început să crească de la o zi la alta, iar review-urile utilizatorilor au fost 100% pozitive.

Prima mie de download-uri a reprezentat pentru noi dovada clară că obiectivul de comunicare a fost atins, aplicaţia fiind mai târziu nominalizată ca cea mai bună aplicaţie pentru Android în cadrul The Industry Awards 2012.

Extra Info

Înfiinţată în 2012 ca parte a grupului Lowe, Mobile Works este o agenţie specializată în crearea de campanii inovatoare pe telefonul mobil. Agenţia asigură servicii de strategie, planificare, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil utilizând serviciile de comunicare ale operatorilor de telefonie mobilă, internetul mobil şi aplicaţii pentru smartphone. Printre tehnologiile folosite se găsesc: Augmented Reality, Coduri QR, Bluetooth, IVR, SMS si MMS.

Mobile Works este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, BPN, GolinHarris Bucureşti, HyperActive şi Medic One.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Ingrid
16 Mai 2013, 12:40
Becks este o bere cu renume international nu cred ca mai are nevoie de alte cuvinte sau de alta promovare.
Iulian
11 August 2013, 16:25
Beck's e berea mea favorita. Atunci cand vad o astfel de campanie, nu pot decat sa ma bucur.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare