Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 20 Decembrie 2012
Peneş Curcanul încurajează un stil de viaţă sănătos şi gustos în noua campanie semnată Propaganda

Peneş Curcanul încurajează un stil de viaţă sănătos şi gustos în noua campanie semnată Propaganda

În ultima vreme, au apărut tot felul de mituri pe marginea produselor din carne pe care le cumpărăm din magazin. Fie ele adevărate sau mai puţin adevărate, oamenii au început să creadă în aceste mituri care susţin cam aceeaşi idee: că nu sunt naturale, că sunt injectate, că au hormoni etc. În acelaşi timp, auzim tot mai des vorbindu-se despre cum să ne hrănim sănătos, despre ce să facem şi cum să facem să avem un stil de viaţă sănătos. Plecând de la acest context, Propaganda avea de făcut o campanie de imagine pentru carnea de curcan de la Peneş despre care ştia sigur două lucruri: că este o carne de calitate superioară, fără E-uri şi alte adaosuri, provenită de la curcani crescuţi ca la carte, şi că are foarte multe beneficii pentru organism.

de Propaganda
Client: Galli Gallo;
Brand: Peneş Curcanul;
Nume campanie: “Peneş Curcanul, pentru un stil de viaţă sănătos”;
Perioada campaniei: noiembrie – decembrie 2012.

Obiective

Obiectivul setat de client a fost, pe de o parte, creşterea awarenessului pentru brandul Peneş Curcanul de la Galli Gallo, un producător autohton de produse din carne de curcan de calitate superioară. Pe de altă parte, trebuia să subliniem acele beneficii raţionale ale produsului care îl difereniază în categorie: curcanul are o carne mai slabă, cu un conţinut nutritiv bogat, lucru care o face să fie un aliment recomandat pentru o nutriţie echilibrată.

Abordarea strategică

“Am plecat de la consumator, de la felului său de a fi, de la alegerile pe care le face. Tot mai adesea, în ultima vreme, românul de rând îşi ridică din ce în ce mai multe întrebări legat de cât de bună e pentru organism mâncarea pe care o consumă zilnic, începe să se educe vizavi de consumul exagerat de grăsimi care dăunează organismului. Pe de altă parte, am căutat să aflăm cum percep oamenii categoria.

Despre carne se știe că e „leguma preferată” a românului și oricât de multe grăsimi ar conține, tot nu renunță la gustul acela suculent, care, până la urmă, face parte din ADN-ul nostru ca popor. Ei bine, cucanul împacă cele două perspective: e o carne cu puține grăsimi și multe beneficii pentru organism și, în același timp, e o carne gustoasă. Pe scurt, carnea de curcan de la Peneș e pentru o dietă sănătoasă care e și pe gustul tău de carnivor. Pentru că dieta sănătoasa nu înseamnă doar mâncare leșinată și gusturi fade”, spune Miriam Ivănescu, Account Manager, Propaganda.

Direcţia creativă

“Iniţial, au fost mai multe variante execuționale, însă ne-am oprit într-un final la cea care s-a dovedit a fi cea mai corectă şi cea mai bine adaptată mediului (adică TV-ului, cel mai consistent canal de comunicare al campaniei). Am vrut să spunem foarte clar ce aveam de spus şi ne-a venit ideea de a exploata o serie de elemente specifice audio-vizualului, pe care nimeni nu le exploatase, cel putin din cate stim noi: avertismentele legate de ‘o viață sănătoasă’. Care au devenit pretextul ideal de a vorbi fix despre ce voiam noi să vorbim. Așa că spoturile au fost gândite ca un soi de ilustrație din viața reală a avertismentelor respective.

Toți vrem să avem un stil de viață sănătos însă știm foarte bine că e mai greu decât sună. Dar să mâncăm carne de curcan de bine de rău nu implică foarte mari greutăți. Așa că putem să începem cu asta. A, si ca sa nu uit, multumiri lui Andrei (Dragotă) și lui Răzvan (Soare) – care au devenit parte din echipă la diferite momente în lungul proces care ne-a dus pană la varianta finală”, spune Vlad Tomei, Copywriter, Propaganda.

Nicoleta Muntean, Director Marketing, Galli Gallo: “Am dorit să ne folosim de campania de imagine pentru a transmite consumatorilor și un mesaj educativ privind creșterea consumului de carne de curcan în rândul românilor. Nu mulți cunosc beneficiile nutritive ale acestui tip de carne, recomandată mai ales pentru alimentația copiilor dar și a adulților, pentru un stil de viață sănătos.

Mai mult decât atât, produsele noastre au fost concepute de la început înspre zona „bio”, au o calitate garantată, deoarece începând cu modul de creștere a curcanilor în ferme și până la ambalarea produselor finite, totul este la făcut la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară. Tocmai de aceea, propunerea venită din partea agenției de a lega campania de mesajele referitoare la un stil de viață sănătos, transmise în pauzele publicitare, s-a pliat exact pe dorințele noastre de comunicare."

Medii

Campania s-a desfășurat pe TV, printr-o serie de 4 spoturi de 20 de secunde, fiind susținută în Social Media (pagina de Facebook/Peneș Curcanul) și în PR printr-un eveniment cu presa - Live Cooking Session și prin proiecte editoriale în presa scrisă și online susținute de dr. nutriționist Anca Pantea Stoian.

Echipele

Client: Nicoleta Muntean – Director Marketing, Galli Gallo;

Propaganda: Vlad Tomei & Andrei Dragotă – Copywriteri; Alex Macsoda – Art Director; Bogdan Moraru – Creative Director; Miriam Ivănescu – Account Manager; Diana Caracota – Strategic Planner; Svetlana Bulacu – Media Director; Andrei Tudorache – Media Planner; Marcela Moldovan – AV Producer; Radu Jude – Regizor; Alex Sterian – DOP.

Extra Info


Cu multă pasiune şi înverşunare de a face lucruri frumoase , dublate de cunoştinţe şi competenţe reale în publicitate, Propaganda oferă soluţii creative adaptate nevoilor fiecărui client. Agenţia oferă servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand şi creaţie, până la producţie sau dezvoltare, implementare şi chiar divizii separate de branding, digital, BTL şi media.

Dovadă a dăruirii Propaganda stau şi cele 50 de premii la festivaluri locale şi internaţionale, atât de creativitate cât şi de eficienţă, cum ar fi cele 11 premii Effie.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Ilinca
16 Mai 2013, 12:38
Propaganda se face la orice in zielle noastre, fara ea nu ar fi nici un brand mare pe piata, o fi buna sau rea avem nevoie de ea.
Matilda
23 August 2013, 16:39
Am vazut spotul publicitar. Pot spune ca e unul inspirat si care poate avea succes.
Iulia
6 Ianuarie 2014, 19:48
Unde pot sa vad spotul? VA multumesc
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare