Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 9 Iulie 2013
Rebranding Delta Hospital

Rebranding Delta Hospital

Piața serviciilor medicale private cunoaște o creștere semnificativă în ultima perioadă ca urmare a nevoilor oamenilor pentru un tratament eficient dar mai ales civilizat. Reperele sunt astfel aceleași pentru toți jucătorii din piață: aparatura medicală performantă, servicii de calitate, echipa de medici cu experiență, personal medical instruit pentru a ajuta pacientul și a-i da confortul necesar în astfel de momente.

de Propaganda Brand New
În contextul unor servicii medicale nediferențiate oferite de marea majoritate a jucătorilor din segment, Delta Hospital decide schimbarea identității verbale în Ponderas, pentru a surprinde expertiza echipei medicale în tratarea pacienților cu probleme de obezitate.

PROVOCAREA

Tema agenției a fost desenarea identității vizuale, începând cu logotipul până la manifestarea vizuală a brandului în diferite Ponderas 1 materiale de comunicare, cerința fiind aceea de a transmite o sumă de mesaje, toate la fel de importante: cine sunt și implicit ce-i face diferiți de alți competitori în termeni medicali dar și modul în care aleg să-și trateze pacienții, pasiunea atât pentru medicină cât și pentru oameni.

SOLUȚIA

“Ne-a fost evident că nu puteam simplifica ce trebuia să transmită noua identitate, întrucât fiecare element era parte organică din noul brand și fiecare contribuia în mod real la ce voiam să rețină oamenii despre Ponderas. Soluția a fost să alocăm funcții diferite componentelor care alcătuiau identitatea vizuală, mizând pe sinergia pe care o crează împreună” declară Vlad Bojan, Head of Design la Propaganda Brand New. Ponderas 2

Astfel identitatea vizuală urma să aibă 2 piloni care formau intregul, noul brand.

Primul este logotip Ponderas. Am ales să adăugăm wordmark-ului unu simbol care să transmită 2 atribute: grija pentru  pacienți și echilibrul pe care aceștia și-l găsesc ca urmare a intervenției chirurgicale, atât din punct de vedere medical, cât și social și emoțional.

Al doilea pilon l-am așezat pe descriptor – chirurgie metabolică de avangardă – care livrează într-un mod direct poziționarea și expertiza internațională a echipei medicale, introducând în același timp un concept nou pe piața medicală din România – chirurgia metabolică.

UNIVERSUL VIZUAL AL BRANDULUI Ponderas 5

În conturarea materialelor corporate precum și a celor de comunicare, am folosit în mod dominant una din nuanțele de verde din logotip, păstrând o simplitate în design, astfel încât să avem un aspect curat specific acestui tip de instituție.

CREDITS

Propaganda Brand New
Vlad Bojan – Head of Design
Raluca Beldiman – Graphic Designer
Alexandra Popa – Copywriter
Madalina Oanta – Branding Director
Vlad Crisu – DTP
Eduard Matei si Marius Neacsu - Productie

Ponderas:
Ana-Maria Badut – Development Director
Alina Ambrozie – Managing Director

Extra Info

PROPAGANDA este o agenţie independentă, fondată în 2002, care oferă clienţilor săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand şi creaţie până la producţie sau dezvoltare şi implementare. PROPAGANDA este formată din 5 divizii separate: ATL, branding – PROPAGANDA Brand New, BTL – PROPAGANDA Live, digital – PROPAGANDA Sci-Fi şi media – PROPAGANDA Wave. Echipa PROPAGANDA crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate şi premiate în cadrul festivalurilor naţionale şi internaţionale la care au obţinut peste 50 de premii atât de creativitate cât şi de eficienţă, printre care 11 premii Effie.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare