Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Studii-de-caz"
Facebook
Like us on Facebook
Studiu de caz - 19 August 2013
Romtelecom Business Solutions, aliatul businessului românesc

Romtelecom Business Solutions, aliatul businessului românesc

Romtelecom Business Solutions este prima alegere pentru cele mai mari firme din România și pentru zeci de mii de IMM-uri care se bazează pe companie ca principal furnizor de soluții IT și de comunicare. Poziționarea brandului ca susținător al businessului românesc stă la baza întregii comunicări și a strategiei de portofoliu de servicii și echipamente telecom.

Context

O lungă perioadă de timp, Romtelecom Business Solutions (Romtelecom BS) s-a concentrat pe a oferi soluții de telecomunicații companiilor mari, acoperind un procent considerabil din segmentul corporate. În ultimii anii însă, firmele mici și mijlocii (SOHO & SME) au devenit „most wanted” pe piața de business telecom datorită share-ului uriaș (95% din companiile românești, cf. Registru Comerțului 2011), nevoilor de creștere și profilului dinamic. În timp ce principalii competitori targetau agresiv segmentul SOHO&SME, Romtelecom BS era perceput ca fiind un furnizor pentru companii mari, prin urmare mai puțin potrivit businessurilor mici.

În 2012, pe lângă scăderea pieței de telefonie fixă, a apărut un nou trend cu impact major asupra portofoliului Romtelecom BS: convergența fix-mobil, operatorii mobili oferind servicii fixe (telefonie & internet). În egală măsură aceștia își promovau activ produsele telecom, amenințând portofoliul de echipamente destul de puțin comunicat al Romelecom BS (computere, tablete, servere, telefoane, etc.).

Obiective

Consolidarea brandului: Consolidarea poziționării Romtelecom BS de susținător al businessului românesc prin impunerea ca furnizor de soluții complete de comunicații (servicii & echipamente) pentru orice tip de companie (mici, mijlocii & mari). Creșterea intenției de cumpărare în rândul companiilor mici și mijlocii prin comunicarea unui beneficiu important, o premieră în ofertele telecom din România: investiție inițială zero pentru orice achiziție.

Target: Companiile de success din fiecare dintre cele 3 segmente de business: SOHO (companiile mici), SME (companiile medii), Corporate Fiecare segment de companii are diferite abordări și diferiți adversari, dar un lucru este comun celor mai de succes dintre ele: atitudinea combativă! Începând cu această trăsătură esențială a companiilor prospere am găsit direcția strategică de comunicare: afacerile ca o competiție / luptă constantă. Acesta este spiritul de afaceri care conectează toate companiile de succes în cele 3 segmente.

Rolul Romtelecom Business Solutions? Câștigarea luptei este despre a avea armele potrivite. Prin toate echipamentele și soluțiile de comunicare furnizate fără costuri inițiale, Romtelecom BS ajută companiile să fie pregătite pentru orice, oricând. În lupta lor, brand-ul nostru devine ALIATUL!

Canale

TV (un mix de 15 statii), OOH (8 orașe importante), presa de business & online; Perioada campaniei: octombrie – decembrie 2012.

Rezultate

Rezultatele au fost mult peste așteptările și obiectivele setate (atât din punct de vedere imagine, cât și ca răspuns în vânzări). În urma campaniei indicatorul “Romtelecom Business Solutions furnizează servicii complete de comunicații” a îndeplinit 150% obiectivul stabilit pe fiecare dintre segmentele de business. Pentru indicatorul “Potrivit pentru orice business, indiferent de mărimea sa”, dublarea obiectivului planificat ne-a confirmat o comunicare foarte eficientă în adresarea problemei. De asemenea, peste 57% dintre companii au atribuit “Romtelecom BS susține businessul românesc” brandului și astfel și acest obiectiv a fost îndeplinit 150%.

Comunicarea a avut un impact major și în vânzări, dublând obiectivele setate pentru vânzările de echipamente.

Premii

Bronze Effie – Effie Gala Awards 2013 (Categoria Business To Business)

Echipa

Romtelecom Business Solutions: Christos Fouskoudis (Business Commercial Operations Director), Marc Cremer (Marketing Manager), Daniela Dodan (Marketing Expert), Laura Sandu (Marketing Representative)

GMP Advertising: Ioana Munteanu (Group Creative Director), Cosmin Ezaru (Senior Art Director), Alice Tătaru (Strategic Planner), Irina Revnic (Account Director), George Toader (A/V producer).

Extra Info

Romtelecom Business Solutions este prima alegere pentru cele mai mari firme din România și pentru zeci de mii de IMM-uri care se bazează pe companie ca principal furnizor de soluții IT și de comunicare. În plus, este liderul pieței de servicii de telefonie fixă, servicii fixe de date și internet de mare viteză pentru companii. Romtelecom Business Solutions este aliatul companiilor românești și are o ofertă completă și unică pe piață, bazată pe combinarea portofoliului său de servicii, expertiză internă, susținând astfel unul dintre cele mai avansate medii IT din țară, orientarea către client și angajamentul pentru calitate.

GMP este una dintre agențiile independente importante din România. De-a lungul celor 12 ani de existență, de numele GMP se leagă povești de succes pentru branduri precum Timișoreana, Romtelecom, bauMax, Arctic, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato. Pentru creativitate și eficiență, GMP primește constant recunoaștere națională și internațională la festivaluri precum Cannes Lions și EFFIE. Portofoliul GMP și o selecție de studii de caz pot fi accesate pe www.gmp.ro.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Aniko
14 Octombrie 2013, 12:44
Romtelecom are traditie si experienta
Andotita
28 Octombrie 2013, 12:14
Romtelecom Business Solutions furnizează servicii complete de comunicații
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare