Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Versus"
Facebook
Like us on Facebook
Versus - 24 Iunie 2016
În Europa Centrală și de Est se fac mai multe tranzacții de pe smartphone-uri cu Android decât de pe iPhone-uri

În Europa Centrală și de Est se fac mai multe tranzacții de pe smartphone-uri cu Android decât de pe iPhone-uri

Criteo (NASDAQ: CRTO), lider internațional în marketing performance, a lansat studiul său trimestrial dedicat comerțului pe dispozitive mobile, studiu ce oferă o analiză cuprinzătoare a tendințelor și obiceiurilor de cumpărături online din T1 2016. Acest raport evidențiază faptul că utilizatorii au din ce în ce mai multă nevoie de mobilitate, 38% din toate tranzacțiile globale desfășurându-se deja cu ajutorul unui dispozitiv mobil.

În Europa Centrală și de Est se fac mai multe tranzacții de pe smartphone-uri cu Android decât de pe iPhone-uri

30 Iunie 2016
In 2017, publicitatea de mobil o va depasi pe cea din desktop

In 2017, publicitatea de mobil o va depasi pe cea din desktop

In cursa pentru principalul mediu de publicitate pe internet, mobile-ul va depași desktop-ul in 2017, cu un an mai devreme decat ceea ce estimasem anterior. Conform noilor previziuni Zenith Advertising Expenditure Forecast, advertiserii din intreaga lume vor cheltui in 2017 99.3 miliarde US$ pentru publicitatea pe internet mobil, in comparatie cu 97.4 miliarde US $ pentru desktop internet.

In 2017, publicitatea de mobil o va depasi pe cea din desktop

8 Iunie 2016
Cumpărături online sau offline: ce preferați?

Cumpărături online sau offline: ce preferați?

În mod tradițional, principalele avantaje ale cumpărăturilor online sunt considerate prețul mai bun, economisirea timpului și varietatea în alegeri. Cumpărăturile din magazine, pe de altă parte, oferă o mai bună experiență față în față și posibilitatea de a pleca acasă cu produsul imediat.

Cumpărături online sau offline: ce preferați?

11 Decembrie 2015
Consumul global de publicitate pe dispozitivele mobile il va depasi pe cel de pe desktop in 2018

Consumul global de publicitate pe dispozitivele mobile il va depasi pe cel de pe desktop in 2018

In 2018, publicitatea pe mobil o va depași pe cea de pe desktop, atingand o cota de 50,2% din totalul publicitatii pe internet, in conformitate cu noile previziuni ale raportului Advertising Expenditure Forecasts. Publicitatea pe dispozitivele mobile va atinge 114bn US $ in 2018, in crestere fata de 2015 (50bn US $), depasind toate celelalte medii, cu exceptia TV-ului (care va totaliza 215bn US $, de la 206bn US $ în 2015).

Consumul global de publicitate pe dispozitivele mobile il va depasi pe cel de pe desktop in 2018

18 Martie 2014
De la print la digital: schimbarea la faţă a media

De la print la digital: schimbarea la faţă a media

Clienţii şi corporaţiile devin tot mai familiarizaţi cu mediul digital. Social media, aplicaţiile şi dispozitivele digitale au devenit parte din activităţile de business de fiecare zi. În prezent, provocarea vine, însă, din implementarea unor noi modele organizaţionale care să permită companiilor să integreze atât digitalul, cât şi tradiţionalul în structurile de business.

De la print la digital: schimbarea la faţă a media

Ultimele versus
Vezi Arhiva