Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Versus"
Facebook
Like us on Facebook
Versus - 20 Septembrie 2011
BrandTailors a finalizat proiectul de rebranding pentru Peak

BrandTailors a finalizat proiectul de rebranding pentru Peak

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat proiectul de rebranding pentru Peak, brand-ul de produse de îngrijire a toaletei aflat în portofoliul companiei Interstar Chim.

de Teodora Ieşeanu

Astfel, rebranding-ul Peak s-a concretizat prin crearea unei noi identităţi vizuale şi a unui nou slogan de brand, în acord cu repoziţionarea acestuia în cadrul categoriei. Noua poziţionare Peak drept „gardianul toaletei” este interpretată prin design-ul de logo inspirat din semnul de circulaţie ce indică oprirea şi prin noul slogan de brand: „Stop murdăriei!”.

"Încadrându-se în rigorile cromatice ale categoriei, semnul „stop” oferă distinctivitate brand-ului şi, alături de slogan, transmite cu claritate şi hotărâre mesajul acestuia", a declarat Ovidiu Pop, Senior Brand Designer.

Având în vedere complexitatea portofoliului şi prezenţa acestuia pe aproape toate sub-categoriile de produse de îngrijire a toaletei, soluţia de arhitectură de brand dezvoltată de consultanţii BrandTailords s-a dovedit extrem de eficientă pentru asigurarea relevanţei în fiecare dintre sub-categorii şi pentru păstrarea coerenţei brandului per ansamblu.
Peak Out_Package design
Structurarea portofoliului brand-ului conform principalelor beneficii raţionale ale produselor - dezinfectare, parfumare şi colorare a apei - a fost reluată în mod complementar de sistemul de denominare, în cadrul căruia denominatoare precum „Floare de curăţare” sau „Apă smarald” contribuie decisiv la asigurarea unui grad înalt de memorabilitate a fiecărui produs în parte.

"Pe lângă îmbunătăţirea imaginii de brand şi a dezvoltării unei poziţionări relevante pentru consumatori, ne-am dorit pentru Peak şi o identitate vizuală unitară, cu impact puternic la raft. Vizitele în piaţă ne confirmă deja atingerea acestui din urmă obiectiv", susţine Daniela Plăcintaru, Marketing Manager, Interstar Chim România.

Conceptul de design de ambalaj urmăreşte evidenţierea beneficiilor de produs stabilite în arhitectura de portofoliu, în timp ce execuţia asigură un contrast cromatic pronunţat cu identitatea vizuală, conferind brand-ului un impact puternic la raft şi o vizibilitate superioara competiţiei. Peak WC Gel_Package Design

"Am încercat să păstrăm design-ul cât mai aerisit, evitând să îl parazităm cu prea multe elemente grafice, ceea ce face din ambalajele Peak o reuşită atât din perspectiva funcţionalităţii, cât şi din punct de vedere estetic", declara Melania Moisi, Senior Brand Designer.

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la acest proiect sunt: Andreea Florea – audit de brand, strategie de brand şi naming, Ovidiu Pop – design de logo, Melania Moisi – design de ambalaj, Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Din partea Interstar Chim au participat: Corina Tănase - Brand Manager Peak Interstar Chim România, Daniela Plăcintaru - Marketing Manager Interstar Chim România, Elena Sarri Varnava - Executive Director of Marketing and R&D Eureka Group.

La sfârşitul anului 2010, echipei BrandTailors i-a fost încredinţat unul dintre cele mai valoroase brand-uri din portofoliul companiei Interstar Chim – Peak, în vederea dezvoltării unei platforme de brand diferenţiatoare şi a armonizării imaginii brand-ului în cadrul portofoliului de produse.

Extra Info

BrandTailors înseamnă strategie, viziune, metodă şi eficacitate, lucruri demonstrate în peste 7 ani de activitate în care am finalizat peste 100 de proiecte şi am revoluţionat peste 50 de categorii de produse şi servicii. Într-o frază, aceştia suntem noi, BrandTailors (www.brandtailors.com), prima companie de strategie şi design de brand din România care practică şi promovează abordarea strategică drept fundament al procesului de branding.
Profesionalismul nostru ne-a adus un portofoliu stabil de clienţi, îmbogăţit de la an la an, în care se află nume precum The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Intersnak, Pepsico, Lactalis, Tetra Pak, Albalact, Caroli Foods, Kandia, Azuga Waters, Titan, Ţiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree sau Petrom şi o serie de brand-uri cunoscute, pe care le-am revitalizat - Kandia, Măgura, ROM, Silvana, Zuzu, Fulga, Rarăul, Lăptic LaDorna, Perla Covasnei, Eurovita, Peak, Antena 1, UTV, Europa FM, Radio 21, BCR Open România sau Class Living ori pe care le-am creat – Azuga Apă de Izvor, HapiHap, Grania, Generis, Kand’or, Vibe FM, Naturlich sau Yammix.

Ne-am asumat, încă de la început, misiunea de a depăşi limite şi a deschide drumuri în industria de branding din România. Dedicaţi acestui spirit, suntem singurii care am separat, ca metodă de lucru, branding-ul de produse de cel de servicii, pentru a redefini reperele de efectivitate în domeniu. Am mers mai departe cu inovaţiile şi am creat în 2009 divizia Community BrandTailors, prima consultanţă de branding digital din România, iar la începutul anului 2011 ne-am relansat propriul website, construit în premieră pe o strategie de comunicare on-line bazată exclusiv pe reţele sociale.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Creare Site
15 Martie 2012, 15:38
Acest articol merita cele mai bune calificative este foarte bine scris si cu un subiect de actualitate, felicitari
pratmotor
27 August 2014, 10:12
Subscriu la cele de mai jos si eu sunt interesata.
gadgetbaru
19 August 2015, 18:34
Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastra, l-am găsit aici, acest post imi da o multime de beneficii
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare