Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 10 Aprilie 2018
Top 3 ADC – Martie 2018

Top 3 ADC – Martie 2018

Top 3 ADC revine cu cele mai creative campanii ale lunii martie, cu 2 proiecte semnate de McCann Worldgroup România şi 1 nou proiect marca Jazz. Menţiunile lunii martie merg cǎtre Three, Mullen Lowe România şi Ioana Ciolacu.

Top 3 ADC – Martie 2018

10 Aprilie 2018
Facebook lansează o nouă inițiativă pentru a ajuta oamenii de știință să evalueze impactul reţelelor de socializare asupra alegerilor

Facebook lansează o nouă inițiativă pentru a ajuta oamenii de știință să evalueze impactul reţelelor de socializare asupra alegerilor

Astăzi, Facebook anunță o nouă inițiativă care va contribui la cercetarea independentă și credibilă a rolului reţelelor de socializare în alegeri, precum și în democrație, în general. Facebook va invita academicieni respectați din universități pentru a forma o comisie care va dezvolta apoi o agendă de cercetare cu privire la impactul acestor platforme, începând cu alegerile.

Facebook lansează o nouă inițiativă pentru a ajuta oamenii de știință să evalueze impactul reţelelor de socializare asupra alegerilor

3 Aprilie 2018
BCR și Viral Studios lansează prima emisiune de educație financiară pe Youtube

BCR și Viral Studios lansează prima emisiune de educație financiară pe Youtube

Banca Comercială Română își continuă rolul de educator financiar al României și duce proiectul Școala de Bani la următorul nivel: curiozitățile financiare întâlnesc formatul video în prima emisiune de alfabetizare financiară din vlogosfera românească. Emisiunea „Școala de Bani” este realizată de Viral Studios și prezentată de unul dintre cei mai cool creatori de conținut ai momentului, Horia Sârghi, cunoscut ca “Zaiafet”.

BCR și Viral Studios lansează prima emisiune de educație financiară pe Youtube

28 Martie 2018
CannesLions Romania si Produsul Anului invita marketerii la The Future of Brands

CannesLions Romania si Produsul Anului invita marketerii la The Future of Brands

Pe 23 aprilie, de la ora 4 pm, la Hilton Garden Inn, CannesLions Romania, in asociere cu Produsul Anului, alaturi de Doru Mitrana - Global Reporting Initiative (GRI) Certified Trainer - invita comunitatea din marcomm la “The Future of Brands”.

CannesLions Romania si Produsul Anului invita marketerii la The Future of Brands

23 Martie 2018
Pentru al 14-lea an consecutiv, The Alternative School anunta selectia pentru Roger Hatchuel Academy

Pentru al 14-lea an consecutiv, The Alternative School anunta selectia pentru Roger Hatchuel Academy

Studenti de la facultati cu focus pe disciplinele comunicarii sunt invitati sa participe la cea de-a 14-a editie a selectiei pentru Roger Hatchuel Academy. Acesta este un prestigios accelerator de cariera pentru tinerii cu varste intre 18 si 23 de ani. Un numar de aproximativ 30 de studenti de nationalitati diferite se reunesc la Cannes Lions, dupa ce, in prealabil, au castigat competitiile locale din tarile de origine.

Pentru al 14-lea an consecutiv, The Alternative School anunta selectia pentru Roger Hatchuel Academy