Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 22 Iunie 2017
Optimedia fuzionează cu Blue 449

Optimedia fuzionează cu Blue 449

Optimedia, agenţia de media parte a Grupului Publicis One, devine Blue 449. Schimbarea face parte dintr-un proces larg de transformare în toate pieţele în care Grupul operează, al cărui scop este adaptarea resurselor globale şi locale la nevoile clienţilor. Agenţia Optimedia a operat în România timp de 20 de ani.

Optimedia fuzionează cu Blue 449

20 Iunie 2017
Campania Vanilla Skype // BRD, semnată de Golin și MullenLowe, este marea câștigătoare a festivalului IAB MIXX Awards

Campania Vanilla Skype // BRD, semnată de Golin și MullenLowe, este marea câștigătoare a festivalului IAB MIXX Awards

Golin și MullenLowe au câștigat marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards – Best Digital MIXX (acordat anual celei mai inovatoare campanii digital), pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale. Aceeași campanie a fost desemnată câștigătoare și la categoria Best Digital PR Campaign, în timp ce trofeul pentru Best Social Media Campaign le-a revenit tot agențiilor Golin și MullenLowe, pentru Electric Castle – Unofficial Partners.

Campania Vanilla Skype // BRD, semnată de Golin și MullenLowe, este marea câștigătoare a festivalului IAB MIXX Awards

16 Iunie 2017
S-au desemnat câștigătorii galei IAB MIXX Awards România

S-au desemnat câștigătorii galei IAB MIXX Awards România

A 6-a ediție IAB MIXX Awards România – etapa locală a celei mai importante competiții de marketing digital și interactive a avut loc în seara de 15 iunie în cadrul ICEEFest România. IAB MIXX Awards România a premiat creativitatea și inovația campaniilor de digital care s-au remarcat anul acesta prin voci distincte în online-ul românesc.

S-au desemnat câștigătorii galei IAB MIXX Awards România

12 Iunie 2017
9 ilustratori români reinventează afișul de teatru într-o campanie-experiment

9 ilustratori români reinventează afișul de teatru într-o campanie-experiment

“Doar nu ți-e frică de Virginia Woolf” și “Așteaptă-l pe Godot. În sală” sunt două dintre temele cu care nouă ilustratori români pornesc la drum cu misiunea de a reinventa cel mai vechi mijloc de promovare a spectacolelor – afișul, în campania-experiment “Din dragoste pentru teatru”. Proiectul are ca obiectiv încurajarea consumului de artă teatrală și susține ediția din acest an a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS), ce are ca temă “dragostea”.

9 ilustratori români reinventează afișul de teatru într-o campanie-experiment

30 Mai 2017
Unilever este compania cu cele mai multe branduri în top 50 Kantar Worldpanel

Unilever este compania cu cele mai multe branduri în top 50 Kantar Worldpanel

Cea de-a cincea ediție a studiului despre cele mai cumpărate branduri din FMCG, Kantar Worldpanel, anunță că Unilever este compania cu cele mai multe branduri incluse în indexul său. Cea mai amplă analiză a brandurilor din FMCG măsoară ce branduri sunt cumpărate cel mai des de cei mai mulți consumatori din întreaga lume.

Unilever este compania cu cele mai multe branduri în top 50 Kantar Worldpanel