Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 21 Martie 2017
Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Rogalski Damaschin anunță lansarea raportului ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc.

Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

20 Martie 2017
Jazz a creat una dintre cele doar 15 campanii din lume premiate cu Gold si la Cannes si la Effie

Jazz a creat una dintre cele doar 15 campanii din lume premiate cu Gold si la Cannes si la Effie

Campania “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” creata de agentiile romanesti independente Jazz si Rogalski Damaschin, a fost aleasa drept una dintre cele 15 cele mai creative campanii la nivel international din 2016 si inclusa in celebrul si mult ravnitul The Gunn Report.

Jazz a creat una dintre cele doar 15 campanii din lume premiate cu Gold si la Cannes si la Effie

13 Martie 2017
Departamentele de vânzări și marketing trebuie să colaboreze pentru a obține rezultate

Departamentele de vânzări și marketing trebuie să colaboreze pentru a obține rezultate

În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este aproximativ la fel ca în anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul execițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător. În acest context, BusinessMark a organizat cea de-a doua ediție a „Sales & Marketing Conference”, care a avut loc pe 9 martie, la Hotel Radisson Blu din București.

Departamentele de vânzări și marketing trebuie să colaboreze pentru a obține rezultate

7 Martie 2017
Consumul de conţinut media în rândul mamelor din România

Consumul de conţinut media în rândul mamelor din România

În ce măsură mamele românce accesează canalele media? Este sau nu deţinerea sau lipsa unui loc de muncă un criteriu important ce influenţează sursele lor de informare, subiectele de interes, timpul alocat informării zilnice şi device-urile utilizate? Studiul „Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, proaspăt lansat de Starcom Mediavest Group România a urmărit cât de mult diferă consumul de media în rândul celor doua segmente de mame din mediul urban şi care sunt particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media.

Consumul de conţinut media în rândul mamelor din România

6 Martie 2017
S-a lansat Digital Report 2017

S-a lansat Digital Report 2017

Miercuri, 1 Martie, în cadrul evenimentului Social Media Summit Bucureşti, Revista Biz a lansat un nou proiect editorial, Digital Report 2017, cu sprijinul Zelist Monitor şi Screen Native. Pornind de la creşterea importanţei business-urilor din domeniul digital, proiectul reuneşte profile ale principalelor agenţii şi divizii de digital şi mobile marketing, cu date despre serviciile pe care acestea le oferă, portofoliul de clienţi, campanii, acţionariat, date financiare şi echipele de management.

S-a lansat Digital Report 2017