Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 15 Aprilie 2017
McCann PR lansează GREATEENS

McCann PR lansează GREATEENS

Într-o lume în care tehnologia digitală și internetul social ne transformă pe toți în creatori de conținut, McCann PR lansează GREATEENS – o inițiativă menită să descopere, să cureze, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri. Pe lângă partea de mentorat și educație, GREATEENS va însemna și un spațiu dedicat în care aceștia vor putea crea conținutul pe care îl doresc – împreună sau individual, ca efort personal sau în parteneriat cu brandurile ce se pliază cel mai bine pe intențiile lor.

McCann PR lansează GREATEENS

5 Aprilie 2017
CEVA de la KFC pe locul întâi în Top 3 ADC*RO luna Martie

CEVA de la KFC pe locul întâi în Top 3 ADC*RO luna Martie

Membrii ADC România au desemnat CEVA de la KFC ca fiind cea mai creativă din luna martie. Ideea aparține McCann Worldgroup Romania și a fost implementată pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formată din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) și Alin Sîrbu (Art Director)

CEVA de la KFC pe locul întâi în Top 3 ADC*RO luna Martie

21 Martie 2017
Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Rogalski Damaschin anunță lansarea raportului ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc.

Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

20 Martie 2017
Jazz a creat una dintre cele doar 15 campanii din lume premiate cu Gold si la Cannes si la Effie

Jazz a creat una dintre cele doar 15 campanii din lume premiate cu Gold si la Cannes si la Effie

Campania “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” creata de agentiile romanesti independente Jazz si Rogalski Damaschin, a fost aleasa drept una dintre cele 15 cele mai creative campanii la nivel international din 2016 si inclusa in celebrul si mult ravnitul The Gunn Report.

Jazz a creat una dintre cele doar 15 campanii din lume premiate cu Gold si la Cannes si la Effie

13 Martie 2017
Departamentele de vânzări și marketing trebuie să colaboreze pentru a obține rezultate

Departamentele de vânzări și marketing trebuie să colaboreze pentru a obține rezultate

În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este aproximativ la fel ca în anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul execițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător. În acest context, BusinessMark a organizat cea de-a doua ediție a „Sales & Marketing Conference”, care a avut loc pe 9 martie, la Hotel Radisson Blu din București.

Departamentele de vânzări și marketing trebuie să colaboreze pentru a obține rezultate