Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 3 Iunie 2009
121 Communication mizează pe marketing direct

121 Communication mizează pe marketing direct

O nouă agenţie de marketing direct s-a lansat pe piaţă de marketing şi comunicare din România, cu credinţa că recesiunea este un moment prielnic pentru investiţii şi pentru creştere.

de Floriana Scânteie

Cu ce porneşte 121 Communication la drum? Echipa numără în acest moment 10 oameni, conduşi de Joerg Springer, CEO şi acţionar al companiei, dar reprezentanţii agenţiei spun că până la sfârşitul anului, numărul angajaţilor se va dubla. Springer nu este singurul străin, ba din contră, agenţia beneficiază de expertiza şi altor profesionişti veniţi din afară ca să pună pe picioare afacerea aceasta. Unul dintre aceşti oameni este Reyes Brusola, Deputy CEO al agenţiei, care a părăsit Spania, ţara natală, de la începutul anului, pentru a strânge o echipă performantă aici. Focusul ei şi a lui Springer, se pare, este echipa şi oferirea de servicii profesionaliste, 121 poziţionându-se ca o agenţie de marketing direct ca nimeni alta pe pământ românesc.

Cu o investiţie iniţială de 250.000 de euro planificată pentru 2009, agenţia estimează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro pentru anul în curs şi de 5 milioane de euro pentru 2010. Conform obiectivelor anunţate, până la sfârşitul anului viitor, agenţia urmăreşte să devină unul dintre cei mai importanţi 10 jucători de pe piaţa de specialitate din România.

Reprezentanţii 121 au anunţat că dezvoltă o gamă complexă de servicii, printre care: planificare, consultanţă CRM (Customer Relations Management), analiză CRM, marketingul bazelor de date, creaţie, design, producţie, implementare, evaluare şi raportare. Portofoliul 121 Communication include atât produse ale comunicării neadresate – Field Marketing, Drop Mail şi Door-to-door Marketing – cât şi mijloace de comunicare adresată – Telemarketing, Mobile Marketing, Direct Mail şi Transpromotional Marketing.

“Complexitatea portofoliului nostru de servicii şi produse va fi pentru noi un element diferenţiator în piaţă. Standardele înalte pe care ni le-am impus vor face dovada profesionalismului nostru şi vor transforma 121 Communication într-un jucător cheie în marketingul direct,” a spus Reyes Brusola (foto dreapta). Reyes Brusola

De ce s-a lansat 121 Communication acum?
“Desi ar putea părea surprinzător, din punctul nostru de vedere, acest moment este optim pentru lansarea unei agenţii de marketing direct. În perioadele de criză, advertiserii caută mai mult ca niciodată să îşi direcţioneze bugetele către canale eficiente, să comunice targetat şi să obţină un raport cât mai ridicat între investiţie şi beneficii. Iar marketingul direct răspunde exact acestor nevoi,” a explicat Joerg Springer, CEO al 121 Communication.

Managementul 121 Communication este format din:
Joerg Springer
, cofondator şi CEO al 121 Communication, are o experienţă de 15 ani în advertising şi comunicare, concentrându-se în ultimii ani mai mult de marketing direct. În 2008, Springer a înfiinţat 101 Worldwide, cu subsidiare în UK, USA, Turcia şi Germania. Spinger e licenţiat în marketing şi business administration la Universitatea Buyreuth din Germania.  

Reyes Brusola este Deputy CEO la 121 Communication. A jucat un rol esenţial în start-up-ul acestui business, iar de acum înainte va avea atribuţii de strategic business consultant pentru 121 Communication. Brusola are experinţa dezvoltării de afaceri în zona de comunicare pentru investitori din lumea întreagă. Brusola este licenţiată în Marketing Communications la Universitatea din Valencia.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare