Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 1 Septembrie 2014
Amintiri din vacanța ADfel 2014

Amintiri din vacanța ADfel 2014

Nu suntem genul care fac un duș și se prăbușesc în pat la întoarcerea din vacanță, ci mai degrabă maniacii ăia care își desfac bagajul imediat ce au ajuns acasă, își descarcă pozele și le ordonează frumos în foldere.

de IQads
Așa că să vă spunem repede ce s-a întâmplat în vacanța ADfel 2014 (18-24 august, în Fabrica):

Primul folder ocupă foarte mult spațiu pentru că a trebuit să includem povești și fotografii de la cele 3 Zile Culturale ADfel cu care a debutat evenimentul. Am stabilit un nou record: 30 de organizații din zona culturală, socială, ecologică și educațională, care au gândit peste 50 de moduri neconvenționale de a implica participanții în activitățile lor. Am avut în paralel pictură pe apă, schiat de vară, limonade radioactive, confruntare cu o piñata, săpat în nisip după greșeli gramaticale, ateliere de upcycling creativ și seminarii de astrologie, tururi ale cartierului - ca să numim doar foarte puține.

Pentru prezența Zuzu la ADfel o să folosim un serviciu de transfer pentru că altfel nu ne descurcăm cu pozele uriașe. Pentru că Zuzu s-a facut mare și are și varianta de 1.8 l, oamenii și-au putut comanda doar la ADfel un milkshake enorm, Zuzuriaș, din care să împartă cu prietenii de la masă fără teamă că poate trage vreunul mai tare din pai.

Tomi X-tra iute te încinge, dar te și stinge. A pus la dispoziție extinctoare în fiecare seară de ADfel, iar de vineri a adus pompierițe cu misiunea de-i răcori pe toți cei care simțeau că le ia foc gura și pompieri care să-i ia pe sus pe toți cei care apasă butonul de alarmă de incendiu.

Sharky, poate singurul rechin care stă frumos la poze, a venit să le amintească participanților la ADfel că din 25 august avem Shark Week pe Discovery Channel și Animal Planet. A fost jurat la două probe care premiau cea mai mare mușcătură din terasă și cea mai nemișcată postură în contact cu gheața și a răsplătit cu premii rechinesti cei mai curajosi participanți.

Playboy #generation a testat îndrăzneala și spiritul de seducție invitând fete și băieți să se întâlnească la un blind date pe bune, într-o cabină perfect întunecoasă, timp de 3 minute, timp suficient ca să vezi dacă seduci sau se duce.

EuroMiniStorage depozitează orice, chiar și ADfel-ul cu totul, așa că pentru ediția asta a făcut mai multe demonstrații, invitând participanții să estimeze câte obiecte de pe un birou de publicitar încap la fix într-o cutie. Majoritatea oamenilor au subestimat capacitatea unei cutii bine organizate și au lăsat o grămadă de spațiu liber. Nu-i bai, au loc să se desfășoare în spațiul liber câștigat de la EuroMiniStorage.

Vineri am băgat câte o mână curioasă pe fiecare latură a unei cutii mari de la eMAG și, pe pipăite, am încercat să ghicim ce produs se ascunde acolo ca să putem să îl luam acasă. Dar nu era suficient să ne dăm seama că e vorba de o tabletă, un smartphone sau un ondulator, ci trebuia să spunem și brandul, și modelul, ajutați de o căutare pe eMAG.ro, prin tabletele puse la dispoziție.

Raiffeisen Bank spune că Viața fără CASH e mai ușoară, așa că a profitat de ocazia ADfel să arate cum vine asta. Trei dintre oamenii care și-au plătit consumația din terasa Fabrica fără cash au câștigat înapoi contravaloarea sumei cheltuite la masă. Mai mult, cine a plătit cu un card Raiffeisen Bank a primit pe loc un voucher la bar.

TUC ne-a spus cine suntem în funcție de ce alegeri facem, printr-un test de personalitate ADfel. Am ales 3 obiecte fără care nu am rezista la ADfel și am primit un profil pe loc care să ne facă să ne simțim mai frumoși și mai deștepți.

Gelato D’Amore ne-a lămurit odată și pentru totdeauna că gelato nu se confundă cu înghețata, așa cum nu confunzi un fruct cu un extract de fruct. Am testat tot felul de gusturi și am înțeles cum sunt ele diferite de simple arome.

Pentru cei care au vrut să vadă ce s-a mai întâmplat spectaculos prin lume, am pregătit studii de caz ale unor idei neconvenționale din 2014, în cadrul ADfel Galleries, cu ajutorul AdProduction, solutions partner. Iar în fiecare seară am oferit o jumătate de oră de proiecții ale unor spoturi premiate și recunoscute internațional, pe câte o temă diferită.

FIVE'S a asigurat regia și spectacolul la ADfel 2014. FIVE'S - Creator de Spectacol are toate ingredientele artelor spectacolului, văzute și nevăzute: Sunet, Lumini, Scenotehnică, Video, Pirotehnie, Efecte speciale, mânuite de tehnicieni inimosi și isteți.
Pe pagina de Facebook IQads puteți să răsfoiți albumele de vacanță alcătuite de fotografii și videografii oficiali ADfel: Miluță Flueraș de la ArtKlub, Uncle Jeb Studio, XMedia Studio, 438 studio, freelancerul Dorin Moldoveanu și Diana Gândilă de la IQads.

ADfel este găzduit de Fabrica și susținut de MVcom. Partenerii media ai evenimentului sunt 220.ro, VICE, Revista de Povestiri, Revista Zeppelin, Times New Roman, Mixtopia, Realitatea.net, BestJobs și Kiss FM.

Extra Info

ADfel e un eveniment IQads. E singurul eveniment de branded entertainment din România, playground al brandurilor și agențiilor creative și prilej pentru public pentru o ieșire în oraș cu final neașteptat. În cadrul celor nouă ediții ADfel de până acum au fost implementate mai mult de 500 de idei neconvenționale de la 130 de branduri și organizații implicate.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare