Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 3 Octombrie 2012
Brandul Tazovsky, distilat inteligent de Ogilvy România

Brandul Tazovsky, distilat inteligent de Ogilvy România

Ogilvy România lansează printr-o campanie de comunicare brandul Tazovsky Vodka, rezultatul unui proces care s-a desfășurat pe parcursul a doi ani de zile, se anunță în comunicatul de presă emis de agenție. În tot acest timp, echipele PPD România și Ogilvy au distilat la propriu cele mai reușite variante de nume, design, ambalaj, poziționare și toate elementele care duc la formarea și la nașterea unui brand.

de Teodora Ieșeanu
În viziunea Tazovsky Vodka, distilarea este singura cale spre perfecțiune. Și, ca orice brand inteligent, Tazovsky Vodka se adresează consumatorilor săi cu un simț al umorului foarte dezvoltat. Acest simț al umorului a dus la crearea unei campanii care vorbește relaxat despre alegerile conținute în distilarea personală a fiecăruia dintre consumatori.

Loredana Caradimu, New Business & Strategy Director Ogilvy,
spune povestea brandului lansat de la zero. „Am început să lucrăm la acest proiect acum 2 ani. PPD, clientul nostru, a organizat un pitch pe care l-am câștigat. Ne-am bucurat pentru că există din ce în ce mai puține oportunități de a construi un brand de la zero pe piața de comunicare din România.

În toată această călătorie am avut parte de o echipă curajoasă și entuziastă la PPD și asta este extrem de important într-un astfel de proces în care trebuie să-ți asumi multe riscuri. Să simți că ai un partener cu care să stai la masă, să dezbați, să polemizezi, să faci un schimb real de idei, cam așa au fost întâlnirile noastre de fiecare dată. Suntem norocoși, ce pot să zic. Distractiv când te apuci să construiești un brand e faptul că oricât te pregătești cu planul B,C sau D tot nu Loredana Caradimu poți să controlezi totul până la capăt. Neprevăzutul e după colț. Dar dacă ai mintea deschisă îl primești și negociezi cu el.

Foarte tare a fost întâlnirea cu consumatorii, prin diferite colțuri ale țării. Am descoperit că avem de a face cu oameni care știu foarte bine ce aleg, câți bani costă la raft, în bar, fiecare brand de vodkă, care-ți dă dureri de cap a doua zi etc. Sunt sfătoși, dar important în acest proces e să stai să–i asculți cu răbdare.

Asa am înțeles că încă există loc pe piața de vodkă locală, că există un consumator dornic să încerce un produs nou, ca e important să îmbini tradiția cu inovația atunci când construiești un brand nou în această categorie.

Bântuiți de acest consumator expert, “Mircea” îi spunem noi generic, ne-am întors de multe ori acasă, am reluat namingul sau designul de etichete de câte ori a fost nevoie și am umplut coșurile de gunoi cu scripturi.

Pentru “Mircea” am dezvoltat Tazovsky, vodka “distilată inteligent de 7 ori”, o vodkă de calitate, produsă după o rețetă străveche rusească. Iar campania care a început în acest sfârșit de septembrie invită consumatorii să-și distileze viața, alegerile ei, pentru că numai așa putem deveni mai buni. Dar important e s-o faci cu umor, să nu te iei prea tare în serios”, a încheiat Loredana Caradimu.

Comunicarea Tazovsky Vodka îmbină într-un mod echilibrat un mix de publicitate convențională și tactici neconvenționale de activare a consumatorului, atât în mediul online, cât și în offline.

Spotul TV prezintă produsul, ilustrând trăsăturile definitorii pentru personalitatea brandului și a consumatorului Tazovsky: deștept, spontan, creativ, inteligent, inspirat, pozitiv, îndrăzneț și prietenos.



Echipa care a lucrat la dezvoltarea campaniei de comunicare cuprinde: Nearchos Papacharalampous – Managing Director, Nikos Xystouris – Operations Manager, Alina Praja – Director de Marketing, Pitells David – National Sales Manager, Florin Marcu – National Key Account Manager din partea PPD România si din partea Ogilvy România: Strategie - Lore, Creatie - Dani, Albert, Cristi, Cristi, Corina, Catalin, Bogdan, AV – Oana, Client Service – Despina, Social Media – Luana, PR – Alina, Claudia, Raluca. Regizorul spotului este Jan Boon, iar casele de productie Saga Film si Carioca.

Extra Info


Ogilvy&Mather Romania face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather România oferă servicii de comunicare integrată 360º - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD şi multe alte companii de renume. Astfel, grupul Ogilvy îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.

Parte a companiei Photos Photiades Distributors, lider pe piaţa distribuitorilor de băuturi din Cipru, PPD România este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool de pe piaţa locală şi partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium. Alături de Diageo şi de alţi parteneri strategici la nivel local, compania deţine un portofoliu de branduri renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker (Scotch Whisky-ul nr. 1 în lume), J&B Rare (Scotch Whisky-ul nr. 1 în România), Smirnoff (băutura spirtoasă nr. 1 în lume), Baileys, Camus Cognac, şampania Lanson, iar de curând propriul brand de vodcă, Tazovsky Vodka.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Iustinian
16 Mai 2013, 12:53
Johnnie Walker este cea mai buna bautura din punctul meu de vedere, nu cred ca va disparea vre-o data.
best hair loss treatment
3 Iulie 2013, 15:38
I know I can test all things out for sure and how others can apply for the cases.
Erica
21 Iulie 2013, 12:34
E greu sa schimbi perceptia oamenilor despre un anumit brand. Cred ca este imposibil sa o faci fara foarte mult efort.
Breast Actives
4 August 2013, 19:34
That should be done and how we can share with others about these nice things.
ciatica
23 August 2013, 07:42
I enjoyed reading your blog.Really looking forward to read more. Want more.
Pre-columbian
4 Decembrie 2013, 10:36
How can we test these things with with right application and other similar ways?
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare