Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 17 Martie 2014
Cel mai nou single Lay’s  & Jazz: „Lay’s, Lay’s, Lay’s bagă bani, bani, bani”

Cel mai nou single Lay’s & Jazz: „Lay’s, Lay’s, Lay’s bagă bani, bani, bani”

Salut! Sunt Alexandra Mitoi, copywriter Jazz Communication și o să vă povestesc cum s-a întâmplat cea mai recentă campanie Lay’s, “Bagă bani”.

de Alexandra Mitoi, copywriter Jazz Communication
Mai întâi …brieful. Campania Lay’s Bani în pungă de anul acesta a început cu obiective foarte clare în vânzări și provocări și mai mari în creație. Pe scurt, pentru ediția a treia trebuia să găsim un concept și mai deștept și mai frumos și mai cu vino-ncoace.

Procesul a început promițător. Mecanismul promoțional a fost plăcut și aprobat foarte repede și, după reacțiile celor cărora le spuneam că vrem să dăm o valiză cu bani în fiecare zi,aveam siguranța că o să funcționeze. După asta, a început partea cea mai frumoasă, dar cea mai complicată. Să alegem hainele potrivite în care să scoatem în lume Valiza de bani Lay’s. Subiectul fiind foarte ofertant, la un moment dat aveam prea multe idei. Din fericire, am avut suficient timp la dispoziție cât să stăm și să “digerăm” (cum îi place lui Vali Suciu să spună) și să ne hotărâm cu ce urma să mergem mai departe.

Nu puteam rata oportunitatea de a folosi hitul “Bagă bani”, provocarea a fost însă să găsim cel mai bun unghi de a valoriza melodia, talentele actoricești și disputa dintre cei doi endorseri, Puya și Cabral. Am colaborat zi și noapte (la propriu!) cu echipa de marketing Lay’s, cu Radu Muntean care ne-a ajutat foarte mult în definirea poveștii (mulțumim, Radu) și cu Puya și Cabral (chapeau, băieți!). O parte dintre idei au apărut, așa cum se întâmplă, chiar pe set și ne-au ajutat la conturarea frumoasă a campaniei.

Rezultatul îl puteți urmări mai jos, la TV, pe net sau prin oraș, concretizat într-un spot TV și o serie de activări neconvenționale. Neapărat însă deschideți radioul să ascultați la Alarma Pro FM reacțiile celor care sunt anuntați în direct că au câștigat 10.000 lei. Bogdan Nicolai știe cum sa dea vești bune.

Și dacă tot vorbim de vești bune, ar mai trebui să vă spun că rezultatele filmului de online ne-au surprins foarte frumos săptămâna aceasta, depășind 270.000 de vizualizări și ajungând pe primul loc în topul YouTube Leader board




Lucruri pe care (personal) o să mi le amintesc despre această campanie:
• Am ascultat de zeci (poate sute) de ori melodia “Bagă bani”
• Am reușit să spunem numele brandului de peste 10 ori într-un spot de 25 de secunde
• Mai sunt și altele, dar se pot povesti numai la un suc…la un Lay’s.

O parte din echipă poate fi admirată în poza din dreapta. Poza făcută pe set, după cea mai scurtă zi de filmare la care am participat (8 ore). Echipa

Echipa Jazz a fost formata din: Valentin Suciu – creative partner, Octavian Belintan – senior art director, Alexandra Mitoi – senior copywriter, Alexandra Mihut – junior copywriter, Oana Mustareata & Georgiana Neacsu account executive, Diana Benko – partner.

Lay's a fost reprezentat de: Alina Imbrea - Marketing Manager Snacks East Balkans, Iulia Dobre - Group Brand Manager Lay's, Alexandra Busuioc - Jr. Brand Manager Lay's, Gabriela Ionescu - Group Brand Manager Lay's.

Multimedia Est - casa de productie, Radu Muntean – regizor, Tudor Lucaciu – DOP.

Extra Info

Jazz este Praslea cel voinic al agentiilor din Romania, crescand în 2 ani cat altii în mult mai multi. Echipa de 20 de oameni talentati concepe si pune în practica idei de comunicare integrate manifestate în orice mediu. Jazz astazi lucreaza pentru branduri precum Provident, Lay’s, Star, Krax, Muller Romania, Dr. Oetker, Vichy Romania, Medlife, World Vision, Reckitt Benckiser.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare