Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în RomâniaCoca-Cola România lansează, în premieră, Coca-Cola Lime, o băutură răcoritoare autentică cu aromă revigorantă de lămâie verde care, în acest moment, este disponibilă doar în România. Produsul intră pe piață cu o atitudine îndrăzneață și se adresează - sub sloganul In a world full of lemons, #BeMoreLime - tuturor persoanelor care ies din tipare, se exprimă neconvențional, își construiesc propria individualitate și își asumă acest statut.Alegerea noii arome a venit din dorința de a adăuga gustului clasic de Coca-Cola o nouă aromă, diferită. Iar lime-ul este opțiunea potrivită – fiind acel ingredient modern, un adevărat trend în băuturi, care se completează perfect cu o atitudine autentică și nonconformistă. Această variantă de Coca-Cola Lime a fost dezvoltată pentru România, la solicitarea echipei locale pentru a răspunde preferințelor consumatorilor români și trendurilor curente de consum. Începând cu luna octombrie, odată cu lansarea noului produs la nivel național, Coca-Cola Lime își propune să inspire consumatorii să fie more lime printr-o campanie îndrăzneață care promovează autenticitatea. Aceasta va aduce în prim plan povești locale adevărate care ilustrează viața unor persoane originale, ieșite din convențional, care și-au asumat să trăiască altfel. Noi experiențe digitale, concursuri cu premii surpriză și execuții dedicate instore vor completa această campanie. Coca-Cola Lime este îmbuteliată local, în fabrica din Ploiești și este disponibilă într-o gamă largă de ambalaje - sticla NRGB de 250 ml, sticla RGB și doza de 330 ml, sticlele PET de 500 ml, 1,25 l și 2 l). Noua băutură răcoritoare va fi distribuită la nivel național, atât în magazinele din comerțul tradițional și modern, cât și în unitățile horeca. Extra info Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.
|
![]() ![]() |
- 16 Aprilie 2018 ”Ziua bună! – Ziua Voluntarilor Mici”, la a patra ediție
- 20 Martie 2018 Jovan Radosavljevic a fost numit Director General al Coca-Cola HBC România
- 21 Februarie 2018 WOAH lansează SEEN: un serial online creat pentru mobil, inspirat din chat-urile adolescenților
- 12 Februarie 2018 Sistemul Coca-Cola în România se implică în dezvoltarea programelor pentru tineri
- 8 Februarie 2018 Vesti de la Coca-Cola Zero Zahar
- 10 Aprilie 2018 Top 3 ADC – Martie 2018
- 10 Aprilie 2018 Facebook lansează o nouă inițiativă pentru a ajuta oamenii de știință să evalueze impactul reţelelor de socializare asupra alegerilor
- 3 Aprilie 2018 BCR și Viral Studios lansează prima emisiune de educație financiară pe Youtube
- 28 Martie 2018 CannesLions Romania si Produsul Anului invita marketerii la The Future of Brands
- 23 Martie 2018 Pentru al 14-lea an consecutiv, The Alternative School anunta selectia pentru Roger Hatchuel Academy