Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 7 Martie 2014
Cum a organizat Propaganda Live Gala Wella 2014

Cum a organizat Propaganda Live Gala Wella 2014

Îți trebuie pasiune pentru frumos, pregătire la milimetru şi ochi de vultur pentru toate detaliile. Cel puțin asta a fost rețeta Propaganda Live, divizia de BTL Propaganda, care a organizat pentru al doilea an consecutiv cel mai aşteptat eveniment de hairstyle din România. Gala Wella 2014 a reunit peste 1400 de participanți, într-o desfăşurare de forțe ce a durat mai bine de 12 ore.

de Teodora Ieșeanu
89 de stilişti, 114 modele, demonstrații live de tuns şi coafat în 4 secțiuni de concurs, o colecție specială de coafuri masculine, creații inedite ale saloanelor din Bucureşti şi dezvăluirea tendințelor pentru 2014 în hairstyling au fost ingredientele principale pe care Propaganda Live a trebuit să le valorifice în lumina reflectoarelor. Deşi au organizat şi Gala Wella ediția din 2013 a Galei Wella, membrii echipei de implementare recunosc faptul că evenimentul de anul acesta a fost o adevărată provocare. De data asta, Gala a avut şi o componentă de concurs, unde stiliştii şi-au arătat măiestria în arta hairstylingului, evenimentul în ansamblu implicând un un număr mare de layere, de la logistică până la componenta umană.

Anca Moraru, BTL director Propaganda Live, povesteşte mai multe. “Gala Wella e un eveniment care vine cu de toate: emoție, creativitate, adrenalină, aplauze, bucurie. Fix hrana de suflet a unui om de BTL. Evenimentul acesta m-a făcut să îmi dau seama din nou ce oameni minunaţi mi-am ales în echipă, să văd că avem în Wella acel partener pe care îl vrei mereu alături. De exemplu, Dana Dincă, Education Manager Wella, este omul care face Gala de 19 ani şi respiră, practic, fiecare detaliu al acestui eveniment. În plus, am avut şansa de a lucra cu o echipă extraordinară de marketing, oameni cu gândire creativă care vin să îți ofere sprijin, nu stres pe pâine. Şi ăsta e un lucru mare. Cât Gala Wella despre hair stilişti… nici nu ştiu să spun în vorbe cât de tari sunt. La ei vorba e vorbă şi fapta e faptă. Şi mai e ceva: dacă nu ai parteneri buni şi de încredere, nu eşti de fapt nimic. Mulțumesc Silviu, Bogdan, Carmen, Bobo, Cătălin, Hamsie, Gogu, Bunicu, Mircică, Obre & co!"

"Mulţumim Propaganda Live pentru organizarea cu succes a Galei Wella 2014. Un eveniment complex, ȋn cadrul căruia echipele noastre au colaborat foarte bine, reuşind să aducă ȋn faţa publicului un spectacol frumos, emoţionant. Noi credem ȋn profesionişti şi ne bucurăm că am găsit ȋn echipa Propaganda o echipă creativă, preocupată de nevoile clientului şi de calitate’’ declara Cristina Rȋcu, Marketing Manager, Professional Brands M&D.

Gala Wella 2014 s-a desfăşurat la Fratelli Studios, după câteva luni de pregătiri în care s-Gala Wella a lucrat de la dezvoltarea conceptului până la cele mai mici detalii logistice necesare desfăşurării evenimentului.

Cea mai mare provocare a ediției de anul acesta a fost gestionarea resurselor umane. Au fost două zone de backstage - una a găzduit 100 de oameni, cealaltă 200: hair stilişti Wella, make-up artişti, designeri vestimentari, dansatori, modele şi concurenți care au trebuit coordonați contra cronometru. În plus, conceptul de desfăşurare a presupus modificarea set-up-ului de 3 ori pe parcursul a mai puțin de 8 ore, în funcție de fiecare componentă a galei.

Evenimentul a fost structurat în 6 secțiuni distincte:
• Concursuri naționale de coafură
• Stage is yours – demonstrații ale saloanelor de coafură Artist Academy şi Fason
• Colectia MENhood 20/14 - o colecție de coafuri masculine inspirate de anii ’20, ai cărei creatori au fost membrii echipei Wella Vision
• Lansarea Trend Vision 2014 – lansarea trendurilor în materie de coafură şi culoare pentru 2014
• Colecția Sebastian – o colecție de coafuri vizionare, care trec dincolo de limitele comune
• Premierea câştigătorilor concursurilor naționale de coafură

Intervalele dintre cele 6 secțiuni ale galei au fost presărate cu scurte momente artistice  Gala Wella ale dansatorilor Dragoş Cristian Istvan Roşu şi Luiza Comşa. Reprezentaţia modelelor care au defilat pe scenă a fost supervizată de coregrafa Oana Ioniţă, iar audiența a fost întreținută de Mihaela Rădulescu, gazda evenimentului pentru al doilea an la rând.

Echipa Propaganda Live: Anca Moraru (BTL Director), Alexandra Boicu (Account Manager), Adina Leonard (Account Executive), Marian Enache (Project Manager), Vlad Tomei ( Copywriter), Alex Macsoda ( art director), George Paraschiv (DTP), Cătălin Cristian (AV)

Echipa Wella: Dana Dincă (Education Manager), Ioana Zlatea (Brand Manager), Cristina Rîcu (Marketing Manager)

Extra Info

PROPAGANDA este o agenţie independentă, fondată în 2002, care oferă clienţilor săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand şi creaţie până la producţie sau dezvoltare şi implementare. Echipa Propaganda crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate şi premiate în cadrul festivalurilor naţionale şi internaţionale la care au obţinut peste 50 de premii atât de creativitate cât şi de eficienţă, printre care 13 premii Effie.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare