Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 20 Iunie 2014
De ce este McDonald’s „Creative Marketer of the Year” la Cannes Lions 2014?

De ce este McDonald’s „Creative Marketer of the Year” la Cannes Lions 2014?

De-a lungul anilor, McDonald’s a câștigat 77 de premii la Cannes Lions, începând cu anul 1979, atunci cand a fost premiată cu primul Gold Lion la categoria TV. Anul acesta, compania a fost numită Creative Marketer of the Year deoarece, așa cum spune Philip Thomas, CEO Cannes Lions, “pune în mod constant creativitatea în centrul planurilor sale de comunicare și publicitate” – o poveste de success care ar trebui să inspire și alte branduri.

Premiul reflectă o recunoaștere a experiențelor inedite pe care McDonald’s le oferă anual, prin campaniile sale, în întreaga lume. Din 2010, campaniile dezvoltate la nivel global de McDonald’s au reușit să câștige nu mai puțin de 50 de premii Cannes Lions.

Peste tot în lume, McDonald’s descoperă noi moduri de a interacționa cu fiecare din consumatorii săi, prin strategii inovatoare de marketing și campanii curajoase.

În același timp, titlul de Creative Marketer of the Year recunoaște spiritul creativ al brand-ului McDonald’s și îi reconfirmă poziția în topul brand-urilor de succes.

„Suntem o organizație foarte descentralizată. Marea majoritate a creațiilor este dezvoltată de către piețele în care McDonald’s activează”, a spus Matt Biespiel, Senior Director - Global Brand Strategy. Acesta, împreună cu Marlena Peleo-Lazar, VP-Chief Creative Officer, se află într-un “centru global” care găsește direcția strategică pentru celelalte piețe sau le coordonează atunci când este nevoie de o campanie globală, cum ar fi cazul Cupei Mondiale. De asemenea, compania organizează întâlniri regulate de tipul "creative-review board" în care analizează împreună cu agențiile și reprezentanții McDonald’s din piețele respective campaniile pe care le-au dezvoltat, găsind astfel idei și soluții ce duc la consolidarea muncii întregii echipe.

Mai jos sunt câteva dintre cele mai bune reclame pe care McDonald’s le-a realizat de-a lungul timpului.

"Little Sister" - 1980



You Deserve a Break Today (1982)



"The Showdown" - Bird vs. Jordan McDonald's ad - 1993



Baby - 1996



Fresh Salads billboard



Singing Fish - 2009



"Catch the Goodies, Get the Goodies" - 2010



"Our Food. Your Questions" - 2012



Macca's - 2013




Extra Info

Festivalul Internațional de creativitate Cannes Lions, este lider mondial al competițiilor care sărbătoresc creativitatea în comunicare. Fondat în 1954, Festivalul are loc anual în luna iunie, în Cannes, Franța și oferă cele mai prestigioase premii internaționale din industria advertising-ului.

Anual, peste 35.500 de campanii din întreaga lume sunt prezentate și evaluate în cadrul Festivalului.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare