Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 3 Noiembrie 2014
„Dew the grind” – sau cum să primești Mountain Dew pentru un trick reușit

„Dew the grind” – sau cum să primești Mountain Dew pentru un trick reușit

Viața de rider nu-i ușoară. În spatele fiecărui trick stau nervi, echipamente distruse și sute de ore de muncă. Și totuși, există un motiv clar pentru care ei muncesc zi de zi pentru a deveni mai buni. Vorbim, desigur, despre feeling-ul de nedescris pe care îl ai atunci când toate elementele se leagă și aterizezi un trick perfect!

de Kaleidoscope Proximity
Pentru a răsplăti eforturile acestor tineri, Mountain Dew România şi Kaleidoscope Proximity au construit un device unic, sau cum spun riderii, un Never Been Done: primul grinding rail (obstacol clasic de skate park, foarte versatil) conectat prin senzori la un automat cu produse Mountain Dew. Orice schemă aterizată i-a adus riderului un Mountain Dew.

Cea mai mare provocare a fost calibrarea celor două tipuri de senzori montaţi în interiorul ţevii, în aşa fel încât să deosebească trick-urile aterizate de tentativele nereuşite.

„Energie, entuziasm, ore întregi de grinduri și zeci de încercări, adrenalină, peste 100 de rideri, peste 1000 de sticle și doze Mountain Dew - cam aceasta a fost atmosfera pe care ne-o doream și de care am avut parte la evenimentul Dew the Grind. Prin acest tip de evenimente, ne propunem să le oferim pasionaților de sporturi urbane posibilitatea de a-și arăta trick-urile și de a-și încărca bateriile cu Mountain Dew”, spune Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD&Juices, PepsiCo România.

Ideea, venită din partea agenției Kaleidoscope Proximity, și-a dorit să fie un răspuns la întrebarea „Cum pot fi susţinuţi şi motivaţi riderii, chiar la ei „acasă”?”.

„Sunt de părere că sportul urban din România ar avea de câştigat dacă mai multe persoane ar realiza câtă muncă este implicată în acest proces. Mă bucur că am avut privilegiul să lucrez cu un brand care crede în aceste comunităţi şi care ne-a susţinut pe tot parcursul proiectului. Mi-a plăcut mult atmosfera de la eveniment şi faptul că tot felul de rideri au răspuns provocării: skateri, rolleri, bikeri şi scooter-işti”, a declarat Ionuţ Paşolea, Copywriter, Kaleidoscope Proximity.

Grinding rail-ul a fost montat în skate park Tineretului din Capitală, iar riderii au fost invitați să-și arate trickul perfect.



Testarea, precum și activarea propriu-zisă au fost realizate cu ajutorul a două dintre cele mai respectate crew-uri de rideri din România: We Tour pentru role și Eroilor Mafia pentru skate.

Mountain Dew, prezent în România încă din 2003, se asociază cu spiritul tânăr, action sporturile urbane, muzica alternativă şi nonconformismul culturii urbane în toate formele sale.

PepsiCO
Senior Marketing Manager PepsiCO International: Calin Clej
Associate Marketing Manager CSD&Juices PepsiCo România: Adriana Nestoriuc
Jr. Brand Manager Flavors & Energy: Lavinia Barbu

Kaleidoscope Proximity:
Managing Director: Cristian Pantazi
Client Service Director: Miruna Ocnărescu
Head of Strategy: Ștefan Chirițescu
Head of Communication Design: Andreea Strachină
Account Director: Adrian Hîncu
Account Manager: Ioana Brebu
Account Executive: Oana Petrescu
Social Media Manager: Andrei Comșia
Copywriter: Ionut Pașolea
Jr. Art Director: Andra Tecucianu
Production Innovations Manager: Dan Huber
AV Production House: CevaDeVis

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare