Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 25 Iulie 2013
Dove Camera Shy, o nouă campanie ce evidenṭiază un adevăr universal: Femeile se ascund de aparatul de fotografiat şi de propria frumuseţe

Dove Camera Shy, o nouă campanie ce evidenṭiază un adevăr universal: Femeile se ascund de aparatul de fotografiat şi de propria frumuseţe

Conform celui mai recent studiu Dove, efectuat la nivel global, femeile nu se bucură de momentele memorabile din viaţa lor deoarece nu sunt mulţumite de felul în care arată. 77% dintre femei se ascund de aparatul de fotografiat pentru că nu se consideră frumoase.

de Teodora Ieșeanu
Acest lucru este surprins în noul filmuleț Dove Camera Shy, ce evidenṭiază discrepanţa dintre atitudinea timidă a femeilor adulte în faţa aparatului de fotografiat şi plăcerea de a fi fotografiate, manifestată în copilărie. Până în acest moment filmul a generat peste 15,000,000 de accesări la nivel global.



”Ştim că femeile sunt autocritice atunci când vine vorba de propria frumuseţe, ceea ce are un impact negativ asupra stimei de sine, încrederii şi fericirii”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe. „Studiul subliniază faptul că femeile, cei mai mari critici ai propriei frumuseţi, au un sentiment de anxietate care le împiedică să se simtă încrezătoare în faţa aparatului de fotografiat şi pierd astfel ocazia de a imortaliza momente importante din viaţa lor. Vrem ca acest lucru să se schimbe”.

În condiţiile în care doar 4% dintre femei se descriu ca fiind frumoase, Dove îşi doreşte să inspire femeile să reconsidere viziunea lor despre propria frumuseţe şi să conștientizeze că sunt mult mai frumoase decât cred.

Fetele aflate la o vârstă fragedă oglindesc comportamentul mamelor lor faţă de frumuseţe, stima de sine şi încredere. De aceea este important ca acestea din urmă să-şi recunoască propria frumuseţe şi să dea un exemplu pozitiv fiicelor lor.

Rezultatele studiului Dove

Timiditatea în faţa aparatului de fotografiat este rezultatul lipsei de încredere în propria frumuseţe.
- 65% dintre femei au afirmat că au o stare de anxietate mai mare atunci când sunt fotografiate / când o fotografie cu ele este făcută public, decât atunci când vorbesc în public (47%), când merg la o primă întâlnire (44%) sau la un interviu (41%)
- 36% dintre femei recunosc că au început să fie mai timide în faţa aparatului de fotografiat între 11-20 ani

Femeile îşi refuză plăcerea de a imortaliza momente importante din viaţa lor

- 63% dintre respondente au distrus fotografii în care nu le plăcea cum arătau
- 19% dintre femei nu au fotografii din unele vacanţe, 14% nu au din ziua nunţii şi 17% nu au de la naşterea unui copil

Fotografiile digitale sporesc şi mai mult timiditatea femeilor în faţa aparatului foto

- faptul că pot fi tag-uite într-o fotografie pe o reţea socială determină mai mult de jumătate dintre femei să simtă anxietate față de felul în care arată
- 46% dintre ele au scos tag-ul sau au şters cel puţin o fotografie cu ele
- 41% dintre ele au prelucrat cel puţin o fotografie înainte de a o posta online, pentru a arăta mai bine

Studiul “Camera Shy” (Edelman, 2013)a fost efectuat pe 4.075 de femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani.

Extra Info


Unilever este o companie anglo-olandeză care produce diverse bunuri de larg consum, printre care se numără: băuturi, alimente, săpunuri, detergenți și altele. Compania are un portofoliu de peste 400 de branduri, de la săpunul Dove la înghețata Magnum.

În februarie 2008, Unilever a achiziționat producătorul rus de înghețată Inmarko - compania numărul unu în Rusia la producția de înghețată, cu vânzări de 115 milioane de euro (171 de milioane de dolari) înregistrate în 2007[1]. Unilever s-a extins în Rusia în 1992 și momentan deține patru fabrici pe teritoriul țării.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
http://www.irepliquemontresluxe.com
2 Februarie 2015, 10:01
Dove Camera Shy, o nouă campanie ce evidenṭiază un adevăr universal: Femeile se ascund de aparatul de fotografiat şi de propria frumuseţe
boxmotor
17 Decembrie 2014, 05:48
De aceea este important ca acestea din urmă să-şi recunoască propria frumuseţe şi să dea un exemplu pozitiv fiicelor lor.
www.irepliquemontresluxe.com
2 Februarie 2015, 10:18
Timiditatea în faţa aparatului de fotografiat este rezultatul lipsei de încredere în propria frumuseţe.
www.rpwatchjust.co.uk
5 Noiembrie 2015, 10:10
dintre femei recunosc că au început să fie mai timide în faţa aparatului de fotografiat între 11-20 ani
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare