Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 11 Aprilie 2013
FRIENDS se reinventează și investește într-o nouă construcție de business

FRIENDS se reinventează și investește într-o nouă construcție de business

FRIENDS Advertising, agenție de publicitate independentă, a început în 2013, la exact 10 ani de la fondare, un proces de reinventare a business-ului, la finalul căruia serviciile agenției vor putea răspunde celor mai sofisticate nevoi de comunicare a brandurilor cu consumatorii, inclusiv în mediul digital. La 10 ani de activitate, agenția se declară “un start-up de jumătate de milion de dolari”.

FRIENDS Advertising are la dispoziție aproximativ 500.000 de dolari pentru a susține întreaga construcție, care presupune resurse noi în agenție (creație, strategie și planificare), traininguri, consultanți, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii și instrumente.

„La final, FRIENDS va putea decide tot mai științific unde atinge mai bine, mai des și mai relevant un consumator al brandului Sorin Tranca X, care are tot mai multe obiceiuri digitale”, a explicat Sorin Trâncă, Fondator și Director de Creație al FRIENDS Advertising.

Anunțul vine în contextul aniversării celor zece ani de la înființarea FRIENDS Advertising, în luna aprilie. „În primul deceniu de viață, FRIENDS și-a centrat întregul proces de creație pe cunoașterea consumatorului. Putem spune că suntem un start-up, cu același focus – pe consumator și nevoia lui de infotainment –, dar pe o nouă construcție de business, mai inteligentă”, a completat Sorin Trâncă.

Principalul beneficiar al acestui proces de dezvoltare – care se va derula pe tot parcursul anului 2013 – va fi consumatorul final. „Interactivitatea și eficiența în comunicare vor fi pilonii FRIENDS în strategia și procesul de creație multimedia”, a declarat Nicu Stancescu, Managing Director al FRIENDS Advertising. În relația cu clienții, spune Stancescu, FRIENDS va miza pe soluțiile integrate de comunicare și, ori de cate ori e posibil, pe măsurarea rezultatelor.

FRIENDS Advertising a fost fondată în 2003, la inițiativa lui Sorin Trâncă și Bojan Spasič, cea mai longevivă echipă de creație (15 ani) din industria autohtonă de publicitate. În 2006, FRIENDS a facut primii pași către dezvoltarea către mediul digital, alocând resurse și competențe dedicate mediului online.

Agentia îl are ca acționar principal pe Sorin Trâncă și a avut o cifră de afaceri de 3.838.699 lei în 2012 (+67%).

În 2008, FRIENDS a pus bazele Fundatiei FRIENDS For FRIENDS (FFFF), care a dezvoltat o serie de proiecte inovatoare și cu caracter de antreprenoriat social, cum ar fi Premiile Superscrieri, Creative Fitness Studio, Biblioteca de Inovație, Ciorne, Lobul Creativ.

Printre proiectele de succes ale agenției se numară: relansarea Silva pentru Heineken România (2012), repoziționarea Love Plus pentru PSI România (2012), Let's Do It România (2011), Spălătoria de Bărbați Axe (2008), rebranding-ul Delikat pentru Unilever (2007), repoziționarea Izvorului Minunilor (2007-2008), rebranding-ul Sibex (2011).

Extra Info


FRIENDS Advertising este o agentie de publicitate independenta, cu actionariat majoritar romanesc. A fost infiintata in 2003, in jurul echipei de creatie Sorin Tranca - Bojan Spasič, avand o experienta de lucru impreuna de aproape 15 ani. De-a lungul timpului, cei doi fondatori au extins aria de servicii si competente oferite de agentie, adaptand business-ul la dinamica industriei, insa au pastrat si imbunatatit permanent pozitionarea initiala: serviciile de creatie cu fundament strategic solid.

In 2013, o data cu marcarea primului deceniu de viata al agentiei, fondatorii FRIENDS au demarat un proces de reinventare a business-ului, la finalul caruia serviciile agentiei vor putea raspunde celor mai sofisticate nevoi de comunicare a brandurilor cu consumatorii, inclusiv in mediul digital. Consumatorul ramane in centrul procesului creativ, insa abordarea FRIENDS pune accent pe noi coordonate in relatia cu acesta: interactivitatea, experienta digitala, eficienta in comunicare. In relatia cu clientii, noua abordare a FRIENDS vizeaza solutiile integrate si masurarea rezultatelor in procesul de creatie.

Printre clientii pe care FRIENDS ii deserveste sau pentru care a lucrat in ultimii 10 ani se numara: Heineken (Silva), Unilever (Dero, Coccolino, Algida, Knorr, Delikat, Sunsilk, Omo, Dove, Rexona, Axe), Philip Morris International (Chesterfield, Phillip Morris, L&M), Love Plus, SIBEX, IGSU, Danone, Canon Photo-Video CEE (cont regional), Tina R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, Sensiblu, Dimri International, Raiffeisen Evolution, ITV Rusia, Titanmar, Monopoly Media, Rigips, Say Shops, PSI Swaziland, A&D Pharma, Romfelt Real Estate, Cris-Tim, F64, Let’s Do It Romania.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
tirage gagnant
11 Aprilie 2013, 20:01
Acesta este un lucru foarte bun pe care îl investesc în agenție de publicitate independentă? Acest lucru ar trebui să vă permit să impulsiona afacerea dvs. și de a dezvolta în continuare venitul dumneavoastră, care, întâmplător, sunt deja bine felicitări!
Vali
28 Octombrie 2013, 12:02
Au un portofoliu inpresionant
www.irepliquemontresluxe.com
2 Februarie 2015, 10:09
FRIENDS reinvents and invest in a new business building
rebelmouse
17 Decembrie 2014, 05:29
In relatia cu clientii, noua abordare a FRIENDS vizeaza solutiile integrate si masurarea rezultatelor in procesul de creatie.
clash of clans free gems
29 Martie 2015, 14:59
Friends, i am here to say that a i got a place from there we can easily generate and get free unlimited clash of clans elixir and gems also.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare