Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 11 Aprilie 2007
Graffiti BBDO - un grup ON

Graffiti BBDO - un grup ON

Sloganul după care se ghidează cea mai veche agenţie de publicitate din România ("Work, work, work") a devenit un mod de viaţă

de Anca Rancea
Astăzi totul se traduce prin două valori: ON sau OFF. Graffiti BBDO se concentrează să fie ON prin tot ceea ce face. Totul printr-o disciplină de Total Work, concept şi instrument de planning BBDO, care utilizează orice “formă” de exprimare şi canal de comunicare care poate crea entuziasm, surpriză şi o experienţă de brand mai bogată.

Dacă totul pleacă de la translatarea unei “big idea”, pentru Graffiti BBDO ea este: “The work, the work, the work”, un slogan care a demonstrat în timp că şi-a depăşit condiţia, ajungând la un mod de viaţă.

Graffiti BBDO face parte din reţeaua BBDO Worlwide, fondată în 1928. BBDO este cea de-a treia mare reţea de agenţii la nivel mondial, cu 316 agenţii în 77 de ţări. BBDO Worlwide a fost desemnată de către The Gunn Report 2006 "Cea mai premiată reţea din lume" pentru a patra oară în istoria de opt ediţii a acestui clasament.

Graffiti BBDO s-a afiliat în 1992 la reţeaua BBDO şi este cea mai veche agenţie de publicitate din România, cu o experienta de peste 15 ani în domeniu. Unul dintre liderii pieţei locale de comunicare, în mod constant premiată atât la festivaluri de creaţie, cât şi la competiţii ale eficienţei în comunicare, Graffiti BBDO a câştigat în ultimii 5 ani peste 35 de premii, dintre care cele mai importante sunt cele câştigate la Effie Awards (2004, 2005, 2006, 2007) Ad’Or (2004, 2005, 2006), PR Awards (2005, 2006), New York Festivals (2004, 2006).

Portofoliul său de clienţi cuprinde companii importante precum: Automobile Dacia, Allianz-Tiriac Asigurari, Master Foods, Magic Fm, Motorola, PepsiCO International, Scandia Romana, Star Foods, Tuborg Romania, Wrigley.
 
În 2006, Graffiti BBDO a împlinit 15 ani de activitate pe piaţa românească de comunicare, şi a anunţat o campanie de consolidare a poziţiei de jucător de top printr-o infuzie de forţe proaspete. Primul pas în acest sens a fost numirea Cătălinei Cernica în poziţia de Managing Manager. Astăzi, Graffiti BBDO depăşeşte 100 de angajaţi şi este în continuă creştere.

BBDO în România se constituie într-un grup de comunicare integrată oferind clienţilor săi servicii integrate de strategie de brand şi comunicare, brand planning, creaţie, producţie publicitară precum şi servicii integrate de PR - prin divizia PLEON Graffiti. Media Direction este agenţia de servicii integrate de media cu cel mai rapid ritm de creştere în ultimii doi ani, iar Proximity Bucharest care acoperă segmentul de comunicare personalizată şi interactivă, este prima agenţie premiată la Echo Awards (în 2005) pentru o campanie de direct marketing.

În plus, din 2007 Graffiti BBDO şi-a deschis blog: http://graffiti.bbdo.ro/blog.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare