Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 13 Mai 2014
GrupȘapte aniversează 15 ani de experiență pe piața românească de BTL și Field Marketing

GrupȘapte aniversează 15 ani de experiență pe piața românească de BTL și Field Marketing

GrupȘapte, agenție de comunicare integrată de BTL, field marketing și interacțiune cu shoperii, aniversează 15 ani de experiență pe piața românească. Fondată la Cluj și având în prezent birouri în toată țara, GrupȘapte oferă servicii de sales support, shopper marketing, event marketing, retail audit și production & acquisition și se află în mod constant în top 3 agenții de BTL în ceea ce privește cifra de afaceri și numărul de campanii derulate de-a lungul timpului.

de Teodora Ieșeanu
Anul trecut, agentia a semnat un parteneriat de afiliere exclusiva pentru Romania, Bulgaria si Moldova cu reteaua internationala EFMP (European Field Marketing Partners), facilitand astfel interactiunea cu pietele de field marketing din Europa.

Cu o cifra anuala de 140 milioane EURO, EFMP reprezinta o retea de parteneriate intre agentii independente de field marketing prezente in 21 de tari din Europa si ofera acestora acces la brief-uri si platforme globale de field marketing, audit, merchandising si solutii inovatoare de raportare online a rezultatelor.

"Credem in continuare ca cea mai mare parte din deciziile de cumparare sa iau la raft, de aceea ne focusam foarte mult pe dezvoltarea proiectelor de ShopAbility, pe o comunicare foarte bine targetata si pe mecanici integrate in mediul digital. De altfel, interactiunea digitala a devenit o componenta constanta in proiectele noastre cu scopul final de a pune brandurile clientilor nostri acolo unde le este locul: in cosul de cumparaturi." afirma Florina Mihaescu, CEO GrupSapte.

In cei 15 ani, agentia a realizat aproximativ 200 de milioane de contacte cu consumatorii romani in cadrul campaniilor desfasurate pentru clientii sai, prin intermediul angajatilor si a colaboratorilor pe termen scurt ai agentiei.

"Principalele realizari ale agentiei noastre in cei 15 ani de activitate sunt reprezentate de parteneriatele pe care am reusit sa le dezvoltam si sa le mentinem. Avem clienti care ne sunt alaturi de 15 ani si avem in echipa noastra destul de multi membri care lucreaza impreuna cu noi inca din primul an. Suntem constienti de faptul ca increderea acordata ne obliga sa mentinem un standard ridicat al serviciilor oferite de noi, dar si al conditiilor de lucru", incheie Florina Mihaescu.

Extra Info

GrupSapte este o agentie de comunicare integrata de BTL, cu experienta de 15 ani pe piata romaneasca, ce ofera servicii integrate de sales support, shopper marketing, retail audit si events marketing. Printre clientii cu care GrupSapte lucreaza in prezent se numara Beiersdorf, Agricola, Mondelez, Unilever, BIC, Alexandrion Group Romania.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare