Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 25 Martie 2013
Grup Șapte, 14 ani de experiență în field marketing și interacțiune cu shopperii

Grup Șapte, 14 ani de experiență în field marketing și interacțiune cu shopperii

Înființată în anul 1999 la Cluj, de către Marius Mihăescu și Horia Manea, Grup Șapte aniversează anul acesta 14 ani de field marketing și interacțiune cu shopperii, situându-se pe primele locuri în topul agențiilor de BTL în ceea ce privește cifra de afaceri și numărul de campanii derulate de-a lungul timpului.

de Teodora Ieșeanu
180 de milioane de contacte în 14 ani de Grup Șapte

Primul proiect, implementat în anul 2000 la nivel național, a deschis seria parteneriatelor pe termen lung, aceasta fiind de altfel prioritatea numărul 1 pentru Grup Șapte. În cei 14 ani, agenția a realizat 180 milioane de contacte cu consumatorii români în cadrul campaniilor de BTL desfășurate pentru clienții săi, prin intermediul angajaților și a colaboratorilor pe termen scurt ai agenției.

Florina Mihăescu, Managing Director Grup Șapte,
povestește cum se întâmplau lucrurile la începutul anilor 2000. Pe vremea  aceea se punea foarte mult accent pe informarea consumatorilor. „Datorită faptului ca 60% din deciziile de cumpărare sunt Florina Mihaescu luate în magazin, ne-am dat seama că acest canal de comunicare este un mediu în care se poate influența comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Astfel, primul pas firesc a fost să informăm consumatorii asupra produselor existente pe raft, a noilor variante de produs, a reducerilor de preț sezoniere etc. Principalele mecanisme de fidelizare erau de tip instant win - spre exemplu: cumpărai un produs de care aflai prin intermediul comunicării realizate în magazin (poster, flyer) și primeai pe loc un magnet de frigider sau alte obiecte promoționale.

A doua etapă importantă a avut loc în perioada 2006 - 2007, când piața devenise îndeajuns de diversificată încât să introducă noi extensii de gamă, dar în același timp consumatorii erau fideli unor anumite branduri și categorii de produse. În acel moment, ne-am dat seama că, pentru a-i determina pe consumatori să achiziționeze noi produse sau noi game de produse, este necesar să încerce produsul în prealabil. Astfel, am început să ne axăm pe activități de testare a produsului prin acțiuni de sampling door-to-door, discount oferit la achiziția unui produs testat în prealabil (oferte de tip sampling + bon de discount la achiziționarea produsului, pachete-cadou, pachete de tip 1+1 etc).

În prezent, se trece de la comunicarea de masă, specifică boom-ului economic, la comunicarea pe segmente de consumatori și, în cadrul aceluiași segment, la dialogul și interacțiunea cu consumatorii. Provocarea noastră actuală este de a construi o relație interactivă a consumatorului cu brandul dincolo de tranzacția efectuată la casă: achiziționare produs și plată.”, a spus pentru iaa.ro Florina Mihăescu. Grup Sapte 14 ani

În 2012, Grup Șapte a obținut certificatul ISO 9001/2008 asigurând astfel prin acțiunile sale o calitate constantă a serviciilor sale, recunoscută la nivel internațional. De altfel, în 2011, agenția a deschis seria parteneriatelor internaționale, implementând în Croația, Bulgaria și Republica Moldova o serie de proiecte de comunicare in-store pentru clienții săi.

„Aniversarea celor 14 ani reprezintă pentru noi un sistem de parteneriate de lungă durată, dezvoltat atât cu clienții cât și cu angajații noștri, asigurarea calității și aderarea la standardele clienților, în același timp cu urmărirea politicilor interne ale companiei. Strategia pentru anii următori urmează trendul adaptării continue la cerințele pieții, respectiv comunicarea cu shopper-ul pe cât mai multe canale”, a declarat Florina Mihăescu, Managing Director Grup Șapte.

În prezent, Grup Șapte are o echipă de 523 de angajați permanenți și 16 birouri operaționale ce functionează ca hub-uri regionale și asigură acoperire națională.

Extra Info


Grup Sapte este o agentie de comunicare integrata de BTL, cu experienta de 14 ani pe piata romaneasca, ce ofera servicii integrate de sales support, shopper marketing si events marketing. Printre clientii cu care Grup Sapte lucreaza in prezent se numara Beiersdorf, Agricola, Staropramen, Bunge, Agrana, Vel Pitar, Lactag, Zewa, Kraft Foods, Henkel, 3M, Milupa, Kandia, Hochland, NESTLE, Unilever, BIC, Alexandrion Group Romania.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
zasmotor
17 Decembrie 2014, 06:12
În acel moment, ne-am dat seama că, pentru a-i determina pe consumatori să achiziționeze noi produse sau noi game de produse, este necesar să încerce produsul în prealabil.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare