Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 26 Februarie 2014
IAA Global: Este nevoie de un dialog pe marginea OUG 25/2013

IAA Global: Este nevoie de un dialog pe marginea OUG 25/2013

Board-ul global al International Advertising Association s-a reunit pe 25 februarie 2014 la București pentru a discuta despre efectele Ordonanței de Urgență 25/2013 asupra industriei de publicitate și comunicare din România, dar și pentru a participa la cea de-a șasea ediție Premiilor de Excelență IAA.

În cadrul conferinței de presă prilejuită de această ocazie, Faris Abouhamad, Președinte și Chairman al Board-ului IAA Global și-a exprimat încrederea că forma actuală a OUG 25/2013 va fi rediscutată în Parlament și că în cadrul acestui proces va exista un dialog cu actorii din piață din care va rezulta o lege care să servească interesele ambelor părți.

“Am decis să avem această întâlnire în România tocmai pentru a ne exprima sprijinul pentru industria locală care a avut de suferit ca urmare a Ordonanței din aprilie 2013. Astfel de iniţiative nu reprezintă o premieră la nivel global, dar noi, IAA, am fost mereu alături de membrii noștri și ne-am arătat întotdeauna disponibilitatea de a discuta cu autoritățile pentru a găsi cele mai bune soluții”, a declarat Faris Abouhamad.

De asemenea, Michael Lee, Managing Director al IAA Global, a explicat faptul că orice inițiativă de reglementare care nu este discutată cu cei care reprezintă subiectul reglementării este menită să eșueze. “Dacă există puncte divergente între o industrie și autorităţile primul pas este ca cele două părți să se aşeze la masă și să discute. În Franța a existat un episod similar cu cel din România, dar acolo autoritățile au acceptat dialogul cu industria iar astfel legea a început să funcționeze” , a declarat Mihael Lee.

Mihai Bârsan, Președinte al Comitetului Director IAA România, s-a arătat încrezător în faptul că autoritățile se vor angaja într-un dialog cu industria, arătând că valoarea adăugată pe care industria de comunicare și publicitate o aduce în economie. “ Impactul publicității asupra economiei este mare, spre exemplu, în Marea Britanie, pentru fiecare liră investită în această industrie Produsul Intern Brut crește cu 6 lire. În România, consumul gospodăriilor reprezintă 70% din PIB, deci creșterea economică depinde de consumul intern, iar publicitatea reprezintă unul din instrumentele prin care putem genera acest efect”, a declarat Mihai Bârsan.

Extra Info


Înființată în 1939, International Advertising Agency reprezintă un parteneriat la nivel global între cele mai importante companii și reprezentanți ai industriei de marketing și comunicare – de la agenții de publicitate, companii de media, firme de marketing sau agenții de relații publice. Board-ul global este principalul organism de conducere al IAA, fiind responsabil pentru stabilirea obiectivelor și a strategiei organizației la nivel global. Mai multe informații despre IAA Global puteți găsi accesând următorul link.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare