Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 9 Noiembrie 2017
MEC România devine oficial Wavemaker România, noua agenție de media, conținut și tehnologie

MEC România devine oficial Wavemaker România, noua agenție de media, conținut și tehnologie

Wavemaker, noua agenție de media, conținut și tehnologie, parte din GroupM, care a fost creată recent din fuziunea la nivel global dintre agențiile de media MEC și Maxus, este prezentă oficial în România. Astfel, Wavemaker România activează oficial începând de astăzi sub conducerea Oanei Pădure, în calitate de CEO, continuând mandatul început în 2014 ca CEO al MEC România.

„Parcursul nostru în ultimii trei ani și jumătate a fost o transformare continuă prin care am reușit să devenim o echipă pregătită pentru viitor. Avem profesioniști tineri, creativi, foarte pasionați de ceea ce fac, de care sunt foarte mândră. Tranziția la Wavemaker este un pas natural în evoluția echipei noastre și reprezintă o reconfirmare a angajamentului pe care îl avem, acela de a livra soluții eficiente de comunicare pentru a susține business-ul clienților noștri”, declară Oana Pădure, CEO Wavemaker România.

Noul brand, Wavemaker, este construit și susținut de un set de valori definite prin pasiune, agilitate, colaborare, spirit antreprenorial și diversitate, rezultate din intersecția celor două culturi existente în agențiile care au fuzionat, MEC, respectiv Maxus. În același timp, Wavemaker duce mai departe focusul MEC de integrare a datelor și insight-urilor despre procesul de achiziție a consumatorilor.

Noua agenție Wavemaker va finaliza întregul proces de rebranding la nivel global până în ianuarie 2018 și va avea birouri în 90 de țări, cu peste 8500 de angajați.

Extra info

Wavemaker este o agenție din noua generație, cu venituri de peste un miliard de dolari, aflată la intersecția dintre media, creare de conținut și tehnologie. Preocuparea aproape obsesivă de a înțelege procesul de achiziție a consumatorilor este ceea ce confirmă că misiunea agenției este strâns legată de provocările de business cu care se confruntă clienții săi. Wavemaker a creat și WM Momentum, cel mai detaliat studiu din lume despre comportamentul și decizia de cumpărare a oamenilor, cu peste 375.000 de studii realizate în 70 de piețe pentru mai mult de 30 de categorii. Business-ul Wavemaker este susținut prin creativitatea și curiozitatea a peste 8.500 de angajați din 90 de țări. Wavemaker face parte din GroupM, compania globală de management a investițiilor în media, parte din WPP. Pentru mai multe informații, vizitați website-ul www.wavemakerglobal.com

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare