Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 23 Mai 2014
Nestlé sărbătorește cea de-a 20-a aniversare a mărcii JOE

Nestlé sărbătorește cea de-a 20-a aniversare a mărcii JOE

Nestlé România sărbătorește cea de-a 20-a aniversare a brand-ului JOE în cadrul unui eveniment, reunind la fabrica din Timișoara angajați, autorități și parteneri. Aniversarea marchează, în egală măsură, un pas înainte pentru brand-ul JOE, care, prin intermediul noii sale poziționări, “Ușor Irezistibil”, răspunde preferințelor consumatorilor și le oferă produse cu un profil nutrițional îmbunătățit în linie cu preferințele acestora.

de Teodora Ieșeanu
Aceasta aniversare este un prilej pentru Nestle, ca lider mondial in industria alimentara, sa isi reinnoiasca angajamentul fata de Romania.

“Obiectivul Nestle Romania are in vedere beneficii reciproce in ceea ce priveste relatia cu consumatorii, comunitatea si autoritatile locale. Nu am fost niciodata atat de mandru de performantele marcilor noastre cum sunt astazi, privind la toata istoria minunata a acestei povesti locale de succes. Povestea Joe a inceput acum 20 de ani si a devenit cea mai iubita marca de napolitane din tara - un reper strategic pentru Nestle in Romania.”, a declarat Hervé de Froment, Director General al Nestle Romania.

Cea mai importanta marca locala din portofoliul Nestle Romania si cel de-al treilea contribuitor la cifra de afaceri a companiei, JOE este una dintre marcile pe care Nestle Romania conteaza pentru a sustine dezvoltarea sa si cresterea cotei de piata pe acest segment.

In termeni de performanta pe piata napolitanelor, JOE detine 25% din cota de piata in valoare (conform datelor furnizate de ACNielsen Retail Index pentru perioada aprilie 2013 – martie 2014).

De-a lungul anilor, indiferent de fluctuatiile pietei napolitanelor, JOE si-a mentinut pozitia de lider prin investitii continue in inovatie, calitate si comunicare. Napolitanele produse de Nestle in Timisoara sunt deja exportate in 12 tari din Europa si Orientul Mijlociu, precum: Ungaria, Austria, Grecia, Olanda sau Israel, existand perspective de crestere a volumului de export care, in prezent, cumuleaza 25% din totalul productiei de napolitane.

Peste 10 milioane de euro au fost investiti de Nestle in fabrica de la Timisoara, unde sunt produse anual peste 90 de milioane de napolitane. Fabrica are un numar de 440 de angajati si o suprafata totala de 21.360 metri patrati.

JOE face parte din portofoliul Nestle Romania, care acopera 8 divizii: bauturi, dulciuri, produse culinare, inghetata, cereale pentru mic dejun, produse pentru sugari, hrana pentru animale si vending.

Nestle sustine dezvoltarea durabila a societatii prin intermediul platformei Creating Shared Value care integreaza preocuparile companiei cu privire la nutritie, consumul responsabil de apa si dezvoltarea rurala.

Aceasta abordare este implementata in Romania prin initiative privind alimentatia sanatoasa si grija pentru copii, cum ar fi proiectul “Impreuna crestem copii mai puternici”, desfasurat in parteneriat cu Societatea Nationala de Pediatrie in scopul promovarii unei alimentatii echilibrate cu un continut adecvat de fier.

In completarea acestor initiative, compania este activa si in privinta stimularii angajarii tinerilor prin programul “Nestlé Needs YOUth” (“Nestle are nevoie de tineri”), oferind, pana in 2016, circa 200 de locuri de munca tinerilor din Romania. Tinerii vor beneficia, de asemenea, de pregatire si consiliere pentru cariera lor.

Extra Info

Nestle este lider mondial in industria alimentara, fiind prezent in 86 de tari, cu un numar de 468 de fabrici si 300.000 de angajati. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestle se angajeaza sa imbunatateasca calitatea vietii consumatorilor in fiecare zi, in intreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viata echilibrat.

Nestle a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand 1000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde este localizata fabrica Nestle.

In Romania, Nestle este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata alimentara, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri in categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor in care este prezent).

Portofoliul Nestle Romania cuprinde o varietate de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: cereale pentru micul dejun pentru adulti (Nestle Fitness, Musli Clasic, Musli Tropical), pentru copii (Nesquik, Nesquik Alphabet, Nesquik Duo, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp, Cini Minis), pentru tineri adolescent (Lion), cat si pentru toata familia (Corn Flakes si Gold Flakes), precum si batoane de cereale pentru copii (Nesquik, Cini Minis, Chocapic) si batoane de cereale pentru adulti (gama Nestle Fitness si gama Musli), bauturi (Nescafé, Nesquik), divizia Nestle Professional, dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), inghetata (Nestle Ice Cream), produse culinare (Maggi), produse pentru sugari (Nestle Nutrition) si hrana pentru animale (Purina). Napolitanele JOE si Nesquik, precum si specialitatile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse in Romania, la fabrica din Timisoara.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare