Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 22 Iunie 2017
Optimedia fuzionează cu Blue 449

Optimedia fuzionează cu Blue 449

Optimedia, agenţia de media parte a Grupului Publicis One, devine Blue 449. Schimbarea face parte dintr-un proces larg de transformare în toate pieţele în care Grupul operează, al cărui scop este adaptarea resurselor globale şi locale la nevoile clienţilor. Agenţia Optimedia a operat în România timp de 20 de ani.

Lansat acum doi ani de către ZenithOptimedia, sub modelul noii reţele de media „open source”, Blue 449 deţine în acest moment 23 de birouri deschise în 13 pieţe internaţionale importante, avându-l la conducere pe Andras Vigh, Global Brand President.

"Ceea ce caracterizează brandul Blue 449 este spiritul antreprenorial şi colaborativ. Optimedia are acelaşi stil flexibil, aceeaşi adaptabilitate în găsirea soluţiilor care să ţină pasul cu dinamica şi sofisticarea a ceea ce înseamnă media astăzi. Am dezvoltat o serie de tool-uri de co-creare, pe care vrem să le implementăm şi în România, pentru că noi credem în puterea colaborării strânse între agenţie, parteneri şi clienţi. De exemplu, avem un produs numit Blue Collective, ce constă într-un grup de colaboratori ce lucrează îndeaproape cu noi, oferindu-ne consultanţă şi resurse media variate.", Andras Vigh - Blue 449 Global Brand President.

Principiul „open source” şi-a găsit analogia în sfera tehnologiei şi este determinat de codul de bază al programului, creat special să încurajeze o continuă răspândire, adaptare şi dezvoltare la scară largă. Acest principiu a devenit filosofia Blue 449, una evolutivă şi centrată pe client, potrivit căreia colaborarea este esenţa abordării de business.

Obiectivul nostru este acela de a crea o amprentă globală consecventă prin modelul ‘open source’ al agenţiei de media, iar, în acest sens, facem progrese rapide. Lansarea agenţiei Blue 449 în România ne permite să oferim clienţilor o abordare cu adevărat inovatoare şi personalizată în comunicare, pe o piaţă foarte importantă din Europa Centrală şi de Est. România va deveni a 15-a noastră piaţă şi al 23-lea birou deschis. ”, spune Andras Vigh - Blue 449 Global Brand President.

Optimedia devine Blue 449

Blue 449 este o reţea dinamică, cu multiple conexiuni, care va beneficia din plin de resursele Publicis Groupe, având în nucleul operaţiunilor filosofia „open source”.

La nivelul managementului local, agenţia Blue 449 va fi condusă de Cezar Batog, fost Managing Director Optimedia. Maria Tudor, Chief Media Officer Publicis One, coordonează toate agenţiile de media ale Grupului în regiunea Europei Centrale şi de Est – Zenith, Starcom, Spark | Mediavest, Blue 449.

Blue 449 aduce un aer proaspăt unei agenţii mature, remarcabile prin continuitate şi stabilitatea echipei. Şi un aer proaspăt şi la nivel de grup. Avem astăzi în România trei agenţii de media puternice, cu poziţionări clare, dar care se completează reciproc şi formează cel mai puternic pool de buying din România. Şi, nu în ultimul rând, e o bucurie personală că una dintre primele lansări Blue 449 din CEE are loc în România.”, declară Maria Tudor - Chief Media Officer, Publicis One.

Extra info

Blue 449 este unul dintre cele cinci brand-uri ale Publicis Media. Filosofia sa „open source” combină activitatea media, creativitatea, informația și tehnologia care modelează dezvoltarea clienţilor. Rețeaua Blue 449 unește oameni și organizații din întreaga lume, oferind cunoștințe și inspirații în plus, inerente practicilor globale ale Publicis Media. Numele și identitatea vizuală întruchipează arta și ideile reprezentate de culoarea albastră și utilizarea datelor și tehnologiilor impuse de numărul 449. Acest număr este doar la o cifră distanţă de adevărata culoare albastră (reprezentată de numărul 450 în spectrul de culoare) și, prin urmare, „Blue” simbolizează starea de a fi la un pas depărtare de perfecțiune, starea în care agenția se străduiește în mod constant pentru dezvoltare, rezolvarea problemelor și îmbunătățirea continuă a performanței.

În frunte cu Andras Vigh, președintele Global Brand, Blue 449 operează pe 13 piețe prin 23 de birouri cu peste 1200 de angajați și își va extinde prezența în 2017.

Publicis One România este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din ţară, sub umbrela căruia opereaza următoarele brand-uri: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Blue 449, MSLGROUP The Practice, Publicis Consultants, iLeo, Nurun, The Geeks, Publicis Dialog și Publicis Events. La nivel local, Publicis One este condus de Teddy Dumitrescu - Chief Executive Officer, Ştefan Iordache - Chief Operating Officer şi Mihaela Botea - Chief Financial Officer.

Publicis Groupe își transformă modelul de afaceri și structura organizațională la nivel global pentru a pune clienții în centrul serviciilor pe care le oferă și pentru a facilita accesul la acestea. Grupul este structurat în jurul a patru hub-uri cheie: Publicis Communications, Publicis.Sapient, Publicis Media și Publicis Health. 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare