Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 11 Martie 2016
Publicis Groupe România și inițiativa Plantăm fapte bune în România lansează campania Green Endorsement

Publicis Groupe România și inițiativa Plantăm fapte bune în România lansează campania Green Endorsement

Publicis Groupe România lansează, împreună cu inițiativa „Plantăm fapte bune în România” și peste 30 de companii, campania Green Endorsement, susținută de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor. Voluntarii participanți la acțiunea de împădurire națională organizată de „Plantăm fapte bune în România” vor primi, începând cu această lună, certificatul Green Endorsement recunoscut de cele mai mari companii din țară.

Green Endorsement este un certificat care atestă că implicarea în organizarea inițiativei de împădurire națională, sub formă de organizator sau plantator, dovedește calități importante pe care orice companie și le-ar dori de la angajații săi. Deja peste 30 de companii multinaționale și alți jucători importanți din economia românească acordă formal atenție voluntariatului în analiza profilului candidatului.

Campania își propune să creeze o legătură între viitorul mediului înconjurător și viitorul profesional al tinerilor, dat fiind faptul că aceștia sunt mai preocupați de carieră și de viața personală decât de mediul înconjurător, iar voluntariatul se află la coada listei de preocupări. Obiectivul campaniei este conștientizarea tinerilor absolvenți că timpul investit în mediu înseamnă timp investit pentru cariera lor.

În funcție de implicarea în inițiativa „Plantăm fapte bune în România”, participanții vor primi un certificat Green Endorsement Basic sau Green Endorsement Pro.

“Suntem mândri și foarte fericiți să lansăm, în sfârșit, după luni întregi de muncă, proiectul Green Endorsement, alături de „Plantăm fapte bune în România”. Este un proiect provocator ce implică o pregătire complexă și mulți parteneri din zone diferite: de la inițiativa care se dedică împăduririi României – „Plantăm fapte bune în România” -, la parteneri din zona resurselor umane, cum sunt HR Club și eJobs. Cred că această idee e una revoluționară și va aduce câștiguri tuturor părților implicate, având ca scop final salvarea României. Ar trebui să existe cât mai multe idei de acest fel, idei care chiar să schimbe ceva în jur. Vreau să le mulțumesc tuturor celor care au crezut în ideea noastră și o susțin în continuare.”, spune Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Publicis România.

„Certificatul Green Endorsement este un statement, o încurajare a tinerilor să investească în viitorul României, investind în același timp în viitorul lor. Publicis Groupe România este promotorul acestui amplu proiect în care sperăm să se implice pe viitor cât mai multe companii din România și să reușim, astfel, să atragem atenția asupra importanței voluntariatului în viitorul tinerilor. Atât angajatorii, candidații, cât și instituțiile statului trebuie să conștientizeze că situația pădurilor din România este critică si trebuie să luăm atitudine înainte să fie prea târziu.", afirmă Teddy Dumitrescu – Country Chairman, Publicis Groupe Romania.

„Campania Green Endorsement va ajuta dezvoltarea exponențială a inițiativei noastre. Cel mai de preț lucru pentru noi a fost, încă din 2011 de când am demarat acest proiect, implicarea în organizarea acțiunilor și plantațiilor locale. Faptul că această muncă este în prezent recunoscută ca experiență profesională și are greutate în procesul de recrutare al partenerilor corporate este un atu pe care sperăm să îl valorifice majoritatea tinerilor în căutarea unui loc de muncă, cât și cei care au deja un loc de muncă și doresc să își dezvolte diferite abilități. Voluntariatul, atâta vreme cât este realizat în mod profesionist, îți poate dezvolta cariera, iar noi ne bucurăm atât de efectul acesta, cât și de cel asupra mediului înconjurător și comunității.”, precizează Liana Buzea – Fondator Plantăm fapte bune în România.

Prima acțiune pe anul acesta are loc pe 19 martie (sâmbătă) în județele Giurgiu, Vâlcea, Timiș, Buzău iar pe 26 martie în județul Iași. Acțiunile vor fi continuate cu îngrijirea plantațiilor (atât cele de anul acesta cât și cele din anii anteriori), iar în toamnă cu o acțiune masivă de împădurire în aceeași zi în mai multe județe. Voluntarii organizatori se pot înscrie pe link-ul acesta, iar voluntarii plantatori aici

Parteneri: eJobs, McDonald’s, Carrefour, Bergenbier, Poșta Română, Banca Transilania, HP, Hewlett Packard Enterprise, DB Schenker, FAN Courier, KFC, JTI, Nokia, Țiriac Holdings, Ericksson, BDO Audit, Avangate, Regina Maria, Agricost, OLX, Immochan, Țuca Zbârcea & Asociații, Lugera, ARVAL, Webhelp, Brenntag, Zenith Media, Plastic Omnium.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare