Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 20 August 2012
Systematic Inventive Thinking - Cum să transformi ameninţările în oportunităţi pentru compania ta

Systematic Inventive Thinking - Cum să transformi ameninţările în oportunităţi pentru compania ta

Systematic Inventive Thinking (SIT), companie de consultanţă în managementul inovării din Israel, aduce de fiecare dată în industria de comunicare noi metode de creativitate în toate aspectele activităţii de marketing - de la concept de produs şi design de ambalaj, campanii integrate de comunicare, promoţii, până la activări la punctul de vânzare şi conferinţe. Obiectivul principal al programelor de consultanţă SIT este dezvoltarea abilităţilor de a genera soluţii inovatoare de marketing şi comunicare.

de Teodora Ieșeanu
Systematic Inventive Thinking este o companie cu capital integral privat cu sediul în Tel Aviv, Israel, cu filiale pe 5 continente. Din 1996, compania a realizat programe de inovare în peste 60 de ţări din America de Nord şi de Sud, Europa, Africa, Asia de Sud-Est, Australia şi Orientul Mijlociu. De asemenea, SIT a desfăşurat o serie de proiecte in-house, workshop-uri şi cursuri în peste 850 de companii, cu până la 300.000 de angajaţi – provocându-i să gândească diferit într-un mod cât mai util şi eficient, atingându-şi astfel obiectivele prin inovaţie.

Dintr-o companie privată, SIT a devenit la nivel mondial un instrument de gândire, o metodologie foarte cunoscută pentru Inovare. Derivată de la disciplina de inginerie Genrich Altshuller, metoda SIT este o abordare practică a creativităţii, inovaţiei şi rezolvării problemelor. La baza acesteia se află ideea principală adoptată de Genrich Altshuller (inginer, inventator, jurnalist, om de stiinţă şi scriitor sovietic), cunoscută sub numele de “Theory of Inventive Problem Solving” (TIPS) conform căreia soluţiile inovatoare au la baza pattern-uri comune.

În România, SIT lucrează cu agenţii şi companii de mai bine de 14 ani. Utilizând tehnicile SIT, agenţiile de publicitate din România au obţinut premii de creativitate în festivaluri de publicitate internaţionale precum Golden Drum, Cannes Lions şi Eurobest.

IAA România, colaboarează cu SIT de la lansarea proiectului educaţional Şcoala IAA. În cadrul Şcolii IAA, reprezentanţii SIT susţin cursul “Innovative Thinking” pentru studenţii Modulului II. Cursul le-a oferit acestora instrumentele necesare pentru a descoperi creativitatea în domeniul în care activează şi a o aplica cu rezultate eficiente.

În domeniul publicităţii, SIT se ocupă acum cu prioritate de construirea şi punerea în practică a conceptului de „Agency of the Future.” În acest scop, SIT foloseşte un set de instrumente şi metodologii cu ajutorul cărora construieşte modele de agenţii unice şi inovatoare. Până acum, SIT a dezvoltat 11 astfel de modele de business ce se aplică pentru „Agency of the Future”.

Cum funcţionează programele SIT
În general, programele SIT sunt construite pentru a se plia pe nevoile, obiectivele şi resursele organizaţiilor. Ele abordează activităţi din arii precum – strategie, dezvoltarea de produse noi, crearea de noi modalitati de comunicare si abordarea si rezolvarea dificultatilor.

Pe zona de Marcomm – fiecare proiect SIT – vizează trei aspecte esenţiale ale strategiei de comunicare – ce să zici, cum să zici şi cum să adaugi valoare astfel încât consumatorul să aleagă brandul tău şi nu brandul competiţiei.

Ce oferă programele SIT
• Dezvoltarea creativităţii, inovării şi abilităţile strategice
• Workshop la nivel managerial pentru a dezvolta viziunea companiei
• Construirea unui limbaj comun între agenţie şi client
• Proiecte orientate către rezultate
• Ghidare în proces şi în implementarea ideii

Ce obţin companiile:
• Idei creative
• Angajaţi mai motivaţi şi mai inspiraţi
• O platformă pentru aplicarea inovaţiei la cerere
• Noi idei pentru a creşte ROER (Return on Existing Resources)
• Mai multe premii
• Colaborări fructuoase cu clienţii
• O mai bună colaborare între agenţie şi client

SIT a desfăşurat o serie de proiecte in-house, workshop-uri şi cursuri în peste 850 de companii precum: Bayer, Beeline, Bolivar Group, Brinks, Comverse, General Electric, Hapoalim Bank, HP, Intel, Johnson & Johnson, Kraft Foods, Nestle, Pearson Education, Philips CE, Rubbermaid, SAP, Shell, Siemens, Columbia Business School, City of Minneapolis, din care 110 agenţii şi asociaţii de publicitate (McCann Erickson, Leo Burnett, Ogilvy, BBDO, Publicis, Grey, Saatchi, Lowe, etc), în peste 50 de ţări din toată lumea.

Cât despre consultantii şi trainerii SIT, aceştia încearcă să aplice tehnicile SIT în viaţa de zi cu zi. Aşa cum îi ajută pe clienţii lor să inoveze încontinuu, aşa încearcă şi ei să fie un model pentru ei însişi, prin modul de a se reinventa. Acest lucru este numit de către SIT - „self reference”.

Mai multe detalii despre Systematic Inventive Thinking puteţi găsi pe pagina web.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
nexmotor
17 Decembrie 2014, 05:14
La baza acesteia se află ideea principală adoptată de Genrich Altshuller (inginer, inventator, jurnalist, om de stiinţă şi scriitor sovietic), cunoscută sub numele de “Theory of Inventive Problem Solving” (TIPS) conform căreia soluţiile inovatoare au la baza pattern-uri comune.
www.skyteamtrade.com
15 Octombrie 2015, 13:55
Ghidare în proces şi în implementarea ideii
sambelista
6 Noiembrie 2015, 12:39
great
rebelmouse
6 Noiembrie 2015, 12:40
labancaan yuk
kiwibox
6 Noiembrie 2015, 12:41
yeah
storify
6 Noiembrie 2015, 12:42
great
Garry
17 August 2016, 14:10
La baza acesteia se află ideea principală adoptată de Genrich Altshuller
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare