Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 25 August 2017
Telekom Romania ti-a facut bagajul pentru Young Fibra Awards

Telekom Romania ti-a facut bagajul pentru Young Fibra Awards

Competitia "Hai #VIDEOLIBERARE!", organizata in parteneriat cu Telekom Romania, parte din sectiunea Young FIBRA se adreseaza tinerilor creativi sub 30 de ani, care vor avea de gasit, pana la 15 octombrie, idei de proiecte neconventionale care promoveaza Cartela Telekom de 30 de GB.

Ideile trebuie sa fie implementabile in Romaniaintr-un buget de maximum 50.000 de euro si incadrate platformei actuale de creatie Telekom.

Tipuri de executii abordabile: campanii digitale / social media-led, evenimente, creative media, guerilla marketing, OOH, promotii.

Campania va fi adresata, in principal, celor care urmaresc toti YouTuberii de azi si care vor deveni YouTuberii de maine, celor pentru care sharingul video e la fel de natural ca intratul pe Facebook, celor ca isi pun viata, din offline, online si celor care o urmaresc pe a altora.

Obiectivele punctuale ale campaniei tin de:

1. Cresterea preferintei pentru Cartela Telekom in randul tinerilor din segmentul 15-20 de ani; 

2. Cresterea asocierii brandului Telekom cu internetul, inovatia si creativitatea.

Evaluarea se va face in doua etape: lucrarile vor fi supuse in faza de preselectie votului publicului (30%), la care se vor adauga notele acordate de juriul (70%) format din: Alin Marghidanu(Group Creative Director, Leo Burnett Romania), Victor Stroe (Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett Romania), Oana Ioja (Brand & Communication Expert, Telekom Romania), Andra Miulescu (Brand & Communication Specialist, Telekom Romania) si Ciprian Postelnicu (Supervisor Media, Telekom Romania).

In urma shortlistului de 10 propuneri, a doua etapa presupune selectia castigatorilor de catre juriul international al Premiilor FIBRA.

Criteriile de jurizare vor tine de: creativitate & originalitate, respectarea briefului si relevanta pentru target.

In final, vor fi 3 castigatori ce vor fi anuntati la gala de premiere a festivalului, carora le vor reveni premii in valoare de 3.000 de euro.

Etapele competitiei:

Perioada de inscrieri: 23 august – 15 octombrie 2017 (inclusiv). 

Perioada votului (1) Publicul: 23 august – 29 octombrie 2017 (inclusiv).
Perioada votului (2) Jurati : 30 octombrie - 6 noiembrie 2017 (inclusiv).

Va rezulta un TOP 10 ce va fi anuntat intre 7 si 9 noiembrie 2017.

Perioada votului (3) Juriu FIBRA Awards: 9 noiembrie - 16 noiembrie 2017 (inclusiv).

Anuntarea castigatorilor: 17 noiembrie 2017.

Ca sa participi, descarca kit-ul de participare si vezi brieful, precum si regulamentul complet aici

Extra info

Young FIBRA este sectiunea dedicata tinerilor sub 30 de ani din cadrul Premiilor FIBRA, festival local de creativitate ajuns la a doua editie in 2017, desfasurata in luna noiembrie la Hotel Caro.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare