Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 21 Martie 2017
Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Tendințele anului 2017 în viziunea Rogalski Damaschin, prezentate de un robot 'educat' pentru a interacționa cu utilizatorii

Rogalski Damaschin anunță lansarea raportului ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc.

Raportul ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” a fost creat de o echipă de 8 specialiști din Rogalski Damaschin Public Relations, cu competențe în domeniul comunicării corporate, consumer și digital. Tendințele identificate în raport sunt structurate pe 5 capitole (1. Jurnalism 2. Media 3. Tehnologie 4. Conținut și 5. Discurs Public) și au fost analizate și cercetate pe parcursul finalului anului trecut și începutul anului curent. 

Comunicarea în anul 2017 este, așa cum spune și preambulul acestui raport, puternic conectată la tehnologiile care au câștigat popularitate în 2016 sau care vor fi anunțate anul acesta, fie că vorbim de inteligență artificială, platforme de jurnalism cetățenesc, aplicații care segmentează publicitatea în funcție de reacțiile emoționale ale publicului și multe altele. Am vrut să oferim celor care deschid acest raport o demonstrație scurtă și simpatică a modului în care tehnologia ne ajută să comunicăm mai eficient și mai creativ, așa că am ”delegat” această sarcină lui RDbot, un exemplu simpatic despre cum inteligența artificială poate prelua foarte facil din responsabilitățile unui specialist în comunicare, fie că el se află într-o companie, o agenție sau în biroul de presă al unui minister” a declarat Cătălin Bindea, Digital Project Manager în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations.

Raportul identifică peste 10 tendințe diferite ale anului 2017 și analizează modul în care acestea influențează comunicarea brandurilor, a companiilor și a influențatorilor de opinie. De la inovații tehnologice precum inteligența artificială, spionaj cibernetic, până la impactul Facebook Live Video și al discursului public bazat pe știri false, raportul încearcă să ofere o perspectivă cât mai completă asupra modului în care va funcționa comunicarea în anul 2017.

Pentru a beneficia de prezentarea raportului prin intermediul RDbot, utilizatorii pot discuta direct cu el accesând acest link iar consultarea directă a Raportului ”Tendințele anului 2017 în comunicare” poate fi realizată aici.

Extra info

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare