Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Zoom"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 30 Mai 2017
Unilever este compania cu cele mai multe branduri în top 50 Kantar Worldpanel

Unilever este compania cu cele mai multe branduri în top 50 Kantar Worldpanel

Cea de-a cincea ediție a studiului despre cele mai cumpărate branduri din FMCG, Kantar Worldpanel, anunță că Unilever este compania cu cele mai multe branduri incluse în indexul său. Cea mai amplă analiză a brandurilor din FMCG măsoară ce branduri sunt cumpărate cel mai des de cei mai mulți consumatori din întreaga lume.

Studiul ia în calcul aproximativ un miliard de gospodării și 300 de miliarde de decizii de cumpărare la nivelul a 39 de țări.

Brandurile Unilever printre care Knorr, Dove, Lux și Sunlight se află în top 20, iar Lifebuoy, lider mondial în categoria săpun dezinfectant, se clasează pe locul 3. Ceaiul Brooke Bond al Unilever este o prezență nouă în acest top. Sunlight se află și el în topul produselor de îngrijire pentru casă, iar Dove înregistrează cel mai mare număr de noi clienți noi în portofoliu: 14 milioane de noi gospodării.

Keith Weed, Unilever Chief Marketing și Communications Officer, declară: „Vedem din ce în ce mai des cum oamenii vor să cumpere de la companii și branduri care nu comercializează doar produse la un preț corect, ci care se și aliniază cu valorile lor.”

„Experiența noastră confirmă că brandurile ale căror produse și misiuni răspund la aceste nevoi sunt mult mai puternice și au o creștere rapidă. Business-ul nostru e condus prin investiție, inovație și sustenabilitate. Vom continua să investim în  brandurile noastre pentru a le asigura creșterea, popularitatea și beneficiile pentru consumatori, dar ne vom asigura mereu că au și o contribuție pozitivă pentru mediu și societate.”

Consumatorii sunt din ce în ce mai atrași de brandurile cu misiune socială. Unilever a anunțat că brandurile sale sustenabile se dezvoltă cu 50% mai rapid față de celelalte și asigură mai mult de 60% din creșterea companiei din anul 2016.

În plus, în studiul  Kantar, mai mult de două treimi din branduri incluse în top 50 au fost brandurile sustenabile Unilever.

Recent, Unilever s-a situat în topul GlobeScan/SustainAbility Leaders Brand Report pentru al șaptelea an consecutiv. Acest clasament include companii, ONG-uri și guverne pe care experții le consideră lideri în domeniul sustenabilității.

Cele 13 branduri Unilever clasate în top 50 Kantar Worldpanel sunt următoarele: Lifebuoy (locul 3), Sunsilk (locul 10), Knorr (locul 11), Dove (locul 12), Lux (locul 13), Sunlight (locul 14), Pepsodent (locul 18), Surf ( locul 27), Rexona (locul 28), Vim (locul 29), Brooke Bond (locul 34), Close Up (locul 42) și Lipton (locul 48).

Extra info

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.3 miliarde € în 2015. Peste jumătate(58%) din resursele companiei sunt îndreptate către pietele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe.

Pentru mai multe informații despre Unilever și brandurile sale, vă rugăm să accesați www.unilever.com.  Mai multe informații despre Planul Unilever pentru un Stil de Viață Sustenabil pot fi obținute aici: www.unilever.com/sustainable-living/      

Topul 50 anual al Kantar Worldpanel al celor mai cumpărate branduri din FMCG dezvăluie care branduri au succes global, prin insighturi care ajută brandurile FMCG să își se1teze mult mai precis targeturile globale și să își îmbunătățească creșterea businessului la nivel global. Topul este diferit față de celelalte prin informațiile pe care le livrează, bazate mai mult pe comportamentul consumatorilor decât pe atitudinea lor. Consumer Reach Points (CRP) creează baza acestui top. Modul de calcul inedit, care măsoară în câte case se cumpără un brand (penetrarea) si cât de des este achiziționat (frecvența), aduce o reprezentare reală a alegerilor pe care le fac consumatorii. Pentru a accesa raportul complet global, regional, pe țară sau sector și indexul complet al brandurile incluse în top 50, vă rugăm să vizitați www.kantarworldpanel.com/brand-footprint-ranking.

Topul de anul acesta a analizat 15,300 de branduri și 1 miliard de case din 39 de țări de-a lungul a cinci continente în decursul a 12 luni până în noiembrie 2016.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare