Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou
Facebook
Like us on Facebook
Premiile de Excelenta IAA
Premiile de Excelenţă IAA 2014

Premiile de Excelenţă IAA, Ediția a VI-a 2014:

  • 3 grupe de premii în industrie pentru Advertiseri, Agentii și Media - premii acordate în interiorul fiecărei grupe de membri – pe specialități profesionale;
  • 2 Premii la nivel de industrie
    -Excelență în Educatie pentru Marketing și Comunicare
    -Excelență în Comunicare – acordat unei personalități în afara industriei
  • 3 criterii de evaluare: performanța la nivel de excelență, impactul în industrie și atitudinea etică;
  • Juriu format din 3 comitete distincte: Board IAA, Senat IAA și laureați ai edițiilor anterioare;
  • Personalitatea Anului în Marcomm – votată în timpul Galei de către toți participanții.

Premii pe categorii:

Companii/Advertiseri
- Excelență în Marketing General (Marketing Management, Brand Management)
- Excelență în Marketing Specializat (Media Management, CRM, Sports Marketing, Cercetare de Piata etc.)
- Excelență în Relatii Publice
- Excelență în Responsabilitate Socială
 
Agenții
- Excelenta în Creație Publicitară (ATL, BTL, Digital)
- Excelenta în Managementul Comunicării (Client Service, Strategie, Cercetare de piata)
- Excelenta în Operațiuni de Media (Negociere, planificare, strategie)
- Excelenta în Relații Publice

Media
- Excelență în Informare și Educare TV
- Excelență în Informare și Educare Non TV
- Excelență în Entertainment TV
- Excelență în Entertainment Non TV

Premii la nivel de industrie:

• Premiul Pentru Excelență în Educație pentru Marketing și Comunicare;
• Premiul Pentru Excelență în Comunicare pentru o personalitate din afara industriei.

• Personalitatea Anului în Marcomm –
votat în sală dintre câștigătorii premiilor de mai sus.

Calendar:
Închiderea Nominalizărilor – 15 februarie 2014
Gala de Premiere - 25 februarie 2014

Membrii IAA România pot trimite propunerile lor până la data de 15 februarie 2014 la adresa
office@iaa.ro.  Pentru nominalizări vă rugăm să descărcați formularului care se poate descărca din acest link. .


Laureații Galei Premiilor de Excelență IAA 2014

Clienți

Excelență în Marketing General:
Mihai Bodeanu - Dacia Renault
Comunicarea brandului Dacia în România a generat creșterea vânzărilor într-o piață aflată în scădere continuă. Standardele profesionale și personale ale lui Mihai Bodeanu și-au pus amprenta asupra strategiei de comunicare a brandului.

Excelență în Marketing Specializat: Cristina Micu - ING Bank
Pentru targetarea excelentă a comunicării și găsirea limbajului de banking adresat tinerei generații.

Excelență în Relații Publice: Claudiu Pândaru și Lucian Mândruță – Gândul
Pentru curajul de a răspunde presei britanice cu o campanie cu umor. Pentru viteza de reacție cu care au aprobat campania și pentru modul în care aceasta a fost susţinută. Campania Gândul a beneficiat de 1 milion de Euro în free PR ș a generat o creștere a readershipului Gândul cu 30%.

Excelență în Responsabilitate Socială: Lidia Solomon – Vodafone
Pentru implicarea unui brand internațional în proiecte din România, cu impact profund în comunitățile locale.

Agenții

Excelență în Creație:
Mihai Gongu – GMP
Pentru că a reușit cu o idee simplă, executată rapid, să aducă României, prin campania Gândul, un beneficiu de imagine cum nu au reușit multe campanii de advertising.

Excelență în Relații Publice: Monica Jitariuc - The Practice
Pentru premiile primite de agenție la Sabre Awards și pentru titlul de Eastern Europe Consultancy of the Year. Pentru conturarea unui brand personal coerent și pentru generozitatea prezentărilor sale din conferințele de specialitate.

Excelență în Managementul Comunicării: Lorand Balint - Leo Burnett
Pentru că a dovedit că din București se poate juca cu succes un rol de leadership pe conturi globale de publicitate, pentru inovațiile aduse la nivel de structura și organizare a agenției de publicitate.

Mass Media

Excelență în Informare și Educare TV:
Andi Moisescu - Apropo TV
Pentru încăpățânarea de a sta aproape de industrie și de a dezvolta un proiect de comunicare altfel, la fel de relevant și de profesionist în fiecare ediție.

Moise Guran - TVR. Prin calităţile excelente de comunicator a devenit reperul informației corecte și de bună calitate în România.

Excelență în Informare și Educare non TV: Petre Barbu - Forbes
Pentru "Primul an de publicitate", despre aventuroasele și frumoasele începuturi ale industriei de comunicare și publicitate în România.

Excelență în Entertainment TV: Smiley și Pavel Bartoș – ProTV
Pentru tonusul ridicat și pentru atitudinea pozitivă cu care ne distrează, pentru glumele de bun simț și pentru consecvență.

Excelență în Entertainment Non TV: Echipa Times New Roman
Pentru că reușesc să ne facă să zâmbim din nimic, pentru felul relaxat în care se joacă cu brandurile și pentru spiritul de auto ironie.

Excelență pentru Educație în Marketing și Comunicare: Afrodita Blasius - Bridge Communication
Pentru contribuția la ceea ce este astăzi şcoala IAA, pentru că a format generații întregi de cursanți, pentru felul în care, prin exemplul personal de verticalitate și integritate contribuie la imaginea unei industrii întregi.

Sorin Psatta - BBDO: Pentru dăruirea cu care, de 20 de ani, împletește cariera de profesor cu munca de agenție, pentru că duce în școli tot ce e mai nou in industrie și pentru numărul mare de profesioniști de comunicare la formarea cărora a contribuit.

Premiul de Excelență pentru Tânăra Speranță a Anului – acordat de filiala IAA Young Professionals
Ioana Filip - McCann. Pentru numeroasele distincții primite în 2013.

Personalitatea Anului în Marcomm: Sorin Psatta - BBDO
Distincție acordată în urma votului celor prezenția la Gala Premiilor de Excelență IAA 2014

Premiile Speciale de Excelență Pentru 20 de ani IAA

Clienți:
Hans Dewaele - Procter&Gamble (în numele echipei de directori de marketing a companiei)
Pentru constanța și consecvența în construcția brandurilor P&G, pentru înaltele standarde profesionale și etice promovate și pentru modul în care aceste branduri au stat aproape de români în ultimii 20 de ani.

Agenții: Adrian Boțan – McCann
Pentru consecvența de care dă dovadă în a demonstra că publicitatea din România e creativă și merită premiată. Pentru nenumăratele campanii care au depășit granițele ca notorietate și pentru cele mai multe premii de creație din palmares.

Media: Adrian Sârbu
Pentru vizionarismul și leadershipul cu care a construit cel mai complet și mai profesionist trust de media din România, pentru voința de a fi mereu inovator și pentru sutele de profesioniști pe care i-a format și inspirat în ultimii 20 de ani.

Din edițiile trecute:

Laureații Premiilor de Excelenţă IAA, Ediția a V-a, 2012:

Categoria Clienţi

• Andrei Muşetescu, Fondator/ Director General CSOP
a primit Premiul pentru Excelenţă în Cunoașterea Consumatorului
• Gabriela Gălățanu, Grup BM Ciuc& Silva Heineken a primit Premiul pentru Excelenţă în Brand Management,
• Ecaterina Săfărica, Communications Associate Director Balkans, Turkey, Israel, Caucasus and Central Asia Republics a câştigat Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice,
• Mona Nicolici, CSR Director Petrom, şi Raluca Kisescu, Avon Cosmetics au împărţit Premiul pentru Excelenţă în Responsabilitate Socială,
• Panos Makris, Commercial Director Cosmote a primit Premiul pentru Excelenţă în Marketing.

Categoria Agenţii

Maria Tudor, Managing Director Zenith România, a primit Premiul pentru Excelenţă în Operaţiuni de Media,
Ioana Mănoiu, GM GMP PR şi Gabriela Lungu, GM&CD The Practice au primit Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice,
• Costin Radu, Managing Partner The Geeks a primit Premiul pentru Excelenţă în Comunicare Digitală,
Oana Cociașu, Managing Partner Lowe Medic One, a fost desemnată câştigătoarea Premiului pentru Excelenţă în Relaţii cu Clienţii,
Sorin Trâncă, Preşedinte FFFF, a primit Premiul pentru Excelenţă în Responsabilitate Socială
Adrian Boţan, VP Creative Excellence CEE, McCann Worldgroup, a primit Premiul pentru Excelenţă în Creaţie Publicitară.

Categoria Media

Cristian Hoştiuc, Jurnalist Ziarul Financiar, a primit Premiul pentru Excelenţă în presa scrisă,
• Nadia Tătaru, Director General Itsy Bitsy, alături de Mihai Dobrovolschi şi Vlad Craioveanu, realizatori Radio Guerrilla au câştigat Premiul pentru Excelenţă în Producţie radio,
Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group, a primit Premiul pentru Excelenţă în publicaţii online
• Mona Segall, Producător General ProTV, a câştigat Premiul pentru excelenţă în producţie TV.

Premiile speciale

• Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson România, a primit Premiul de Excelenţă pentru Tânărul Profesionist al anului,
• Eusediu Margasoiu şi Cristina Gheorghe, consultanţi The Network, au primit Premiul pentru Excelenţă pentru Educaţie în Marketing şi Comunicare
• Dr. Pavel Chirilă a primit Premiul de Excelenţă pentru CSR, acordat în afara industriei,
• Neagu Djuvara a primit Premiul de Excelenţă acordat unei Personalităţi din afara Industriei.

Maria Tudor, Managing Director Zenith România, a fost desemnată „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare”, care a fost votată live, dintre câştigători, de către cei prezenţi la gală, printr-o soluţie oferită de Mediapost Hitmail. Gala a avut loc la Palatul Cesianu-Racoviţă şi a fost prezentată de Tudor Giurgiu.

Laureaţii Premiilor de Excelenţă IAA 2011, Ediţia a IV-a, sunt:

1. Ştefan Teodorescu (Ursus)
a primit trofeul IAA de la Mihail Vârtosu - "pentru constanţa în eficienţa dovedită prin cele 5 premii EFFIE câştigate".

2. Ionuţ Oprea şi Echipa IAB au fost premiaţi de Laura Tampa - "pentru proiectul ROADS de transparentizare a pieţei online şi pentru iniţiativele IAB de educaţie în domeniul digital pentru industria de marketing şi comunicare".

3. Andrei Borţun (Millenium People) a fost premiat de Felix Tătaru - "pentru că prin festivalurile pe care le organizează de peste 10 ani (AdPrint, Internetics şi Gala Societăţii Civile) contribuie semnificativ la ridicarea standardelor publicităţii din România".

4. Daniel Pană (BCR) şi Eliza Rogalski (Tempo Creative Group) au fost premiaţi de Victor Dobre - "pentru BCR - Şcoala de Bani, cel mai vast şi mai inovativ program de educare la nivel naţional în domeniul financiar bancar".

5. Paula Herlo şi echipa “România. Te Iubesc” (Pro TV) au fost premiaţi de Sorin Blaga - "pentru profesionalismul şi consecvenţa cu care ne învaţă să vedem lucrurile frumoase de lângă noi".

6. Cătălin Dobre şi Dinu Panescu (McCann Erickson) au fost premiaţi de Mihai Ghyka - "pentru excelenţa în dezvoltarea campaniei ROM şi pentru contribuţia deosebită la construcţia brandului Vodafone". Nu au fost prezenţi la Gală.

7. Cristian Lupşa ("Decât o revistă") a fost premiat de Cristina Simion - "pentru curajul şi pasiunea cu care a lansat şi continua proiectul "Decât o Revistă"". Lupşa nu a putut fi prezent la Gală, astfel încât Premiul de Excelenţă a fost ridicat de colega lui, Georgiana Ilie.

8. Cristian Manafu (Evensys) a fost premiat de Afrodita Blasius - "pentru viziune şi profesionalism în dezvoltarea comunicării în mediul digital".

9. Cătălin Ştefănescu ("Garantat 100%") a fost premiat de Eusediu Margasoiu - "pentru consecvenţa cu care reuşeşte să comunice şi să aducă în prin plan excelenţa prin programul "Garantat 100%"".

10. Ariana Badin (UPC) a ridicat trofeul de excelenţă de la Grant McKenzie - "pentru demersul unic de susţinere şi recuperare a culturii naţionale prin digitalizarea arhivelor Academiei Române".

11. Petrişor Obae (Paginademedia.ro) a fost premiat de Claudiu Şerban - "pentru profesionalism şi consecvenţă în dezvoltarea proiectului Paginademedia.ro". Petrişor Obae nu a putut participa la Gală, iar premiul său a fost ridicat de colega sa, Carmen Andronache.

12. Sorin Raia (Union Advertising) a fost premiat de Sorin Blaga - "pentru perseverenţa în a inova forme moderne de publicitate".

13. Premiul cel Mare al Board-ului IAA a fost acordat de către Felix Tătaru celor 12 directori de creaţie ai proiectului Şcoala ADC (Adrian Boţan, Adrian Preda, Andrei Tripşa, Costin Popescu, Dorian Pascuci, Liviu David, Octav Gheorghe, Răzvan Căpănescu, Şerban Alexandrescu, Sorin Trânca, Ştefan Vasilache, Valentin Suciu) - "pentru dăruirea şi profesionalismul dedicate construcţiei celui mai important program de formare a noii generaţii de creativi: Şcoala ADC".

Premiul din partea Senatului IAA România a fost acordat lui Radu Gheţea de către Veronica Savanciuc - "pentru performanţele sale în domeniul bancar, la conducerea CEC Bank şi în calitate de preşedinte al Asociaţiei Băncilor din România" şi pentru contribuţia semnificativă la construcţia unuia dintre cele mai puternice branduri româneşti: CEC Bank".

Board-ul IAA a mai acordat 3 Premii Speciale pentru:

Crina Coco Popescu a fost premiată de Mădălin Niţiş de la IAA Young Professionals -"pentru ambiţie şi curaj, pentru beneficiile de imagine aduse României şi pentru modelul de ambiţie pe care îl prezintă lumii întregi".

Florian Ciobanu a fost răsplătit de Mihai Ghyka - "pentru răbdarea şi pasiunea de a colecţiona şi de a restitui industriei istoria publicităţii şi a presei din România".

Raed Arafat a fost premiat de Felix Tătaru - "pentru calităţile deosebite de comunicator şi pentru o carieră pusă în slujba vieţii şi a oamenilor". Raed Arafat nu a putut participa la Gală, dar a trimis un coleg în locul lui.

Credit fotografii Gala Premiilor de Excelenţă, Ediţia a IV-a: Casa de Producţie Sud Est Production

Laureaţii Premiilor de Excelenţă IAA 2010, Ediţia a III-a, sunt:

Adrian Popescu (Radio Guerilla) şi Adrian Tuluca (Propaganda)
– “pentru ambiţia, creativitatea şi execuţia fără cusur a campaniei “Antimitocanie””.

Angela Creţu, Wordwide VicePresidemt Business Model Innovation Avon – “pentru conceperea şi implementrea unui model de business care a devenit în sine un standard de excelenţă”. (Premiul a fost ridicat de Raluca Kisescu)

Dan Popescu (Hart Gallery) – “pentru restituirea şi valorificarea artistului Ion Bârlădeanu şi a operei sale”.

Petre Barbu, senior editor “Forbes România” – “pentru excelenţa în comunicare jurnalistică”.

Emilian Arsenoaiei şi Razvan Matasel (Arsenoaiei&Mătăşel) – “pentru excelenţa în crearea unor campanii sociale care au modificat comportamente”.

Costin Radu (Managing Director IqAds) – “pentru acţiunea susţinută la înalte standarde profesionale, materializate în proiecte adresate tinerei generaţii de profesionişti”.

Răzvan Popovici (muzician) – “pentru excelenţa în crearea şi comunicarea festivalului SONORO, un brand românesc unic pe piaţa muzicală”.

Paul Markovits, Dir Marketing Heineken România – “pentru capacităţile deosebite de inovator în marketing şi comunicare”.

Marius Tuca, jurnalist – “pentru lansarea şi susţinerea campaniei 'Mişcarea de Rezistenţă'”.

Cosmin Alexandru, fondator fundaţia Erudio – “pentru excelenţa în comunicare şi educaţie, prin proiectele Erudio şi Erisma”.

Marko Kind, CMO Vodafone – “pentru curajul de a ridica Vodafone la un nou nivel de relevanţă, creativitate şi sinergii a mesajelor, pentru inspiraţia de a dezvolta un brand vibrant şi conectat la stilul de viaţă al românilor”.

Tudor Giurgiu, regizor – “pentru contribuţia la promovarea şi dezvoltarea filmului şi a cinematografiei româneşti”.

Liviu Tofan, director IRIR – “pentru iniţierea şi coordonarea campaniei 'Europa Liberă, aici', vizând înfiinţarea unui "Centru de Cercetare şi Documentare 'Europa Liberă' la Bucureşti"”.

Mugur Isărescu, Guvernatorul BNR – “pentru contribuţia excepţională la stabilitatea macroeconomică a României şi pentru excelenţa în comunicare permanentă cu mediul de afaceri”.

Laureaţii Premiilor de Excelenţă IAA 2009, Ediția a II-a, sunt:

Mihai Bârsan
a primit premiul de la Mihai Ghyka - “Pentru viziune şi leadership în transformarea brandului Timişoreana în cea mai vândută bere din România şi pentru implicare în educaţia continuă a industriei de marketing şi comunicare, în calitate de profesor de Administrarea Afacerilor la Şcoala IAA.”

Bogdan Niţu a primit premiul de la Dragoş Stanca - “Pentru performanţele constante în comunicarea online şi pentru aspiraţia către excelenţă, recompensate de unica nominalizare Digital Media Cannes 2008, Silver Drum în 2007 şi nominalizare în 2008 – Interactiv Golden Drum, de 4 ori agenţia anului la festivalul Internetics.”

Realitatea TV a primit premiul de la Eusediu Margasoiu - Pentru programul “România prinde rădăcini”, parte a campaniei Cod Verde a Grupului Realitatea Caţavencu, un demers de durată şi fără precedent pentru reîmpădurirea României, reducerea poluării şi salvarea ariilor protejate.”

Paula Herlo şi Cosmin Stan (PRO TV) au primit premiul de laVeronica Savanciuc - „Pentru cel mai important premiu de televiziune, EMMY, primul care revine unei staţii de televiziune din Europa de Est. Cele trei reportaje premiate sunt parte din Campania “Tu ştii ce mai face copilul tău?” şi au fost realizate cu sprijinul echipei formate din cameramanul Sergiu Matei, editorii Marius Ivan şi Eduard Tarna, dar şi producătorul Alex Livadariu.”

Elena Ioniţă (Leo Burnett), Maria Pichiu (P&G) şi Raluca Mihăilescu (P&G) au primit premiul de la de Diana Flutur - “Pentru creativitate în strategie şi eficienţă în comunicare în Campania Wash& Go, care a fost exportată cu succes în toată regiunea şi recompensată cu bronz la Euro EFFIE în 2008.”

Gabriela Lungu (The Practice) a primit premiul de la Alexandra Olaru - “Pentru contribuţia susţinută la creşterea reputaţiei şi nivelului profesional în relaţii publice şi pentru cele 7 campanii şi programe de PR care au obţinut 14 nominalizări şi au câştigat 8 premii locale şi internaţionale. În 2008, pentru Platinum şi Gold Sabre, care au făcut ca The Practice să devină cea mai premiată agenţie de PR din Europa de Est în 2008.”

Petrom a primit premiul de la Cristina Simion - “Pentru platforma de Corporate Social Responsibility “Respect penru Viitor”, un amplu program cu rezultate concrete, care răspunde nevoilor societăţii şi mediului înconjurător, ca parte integrantă a conduitei de business Petrom.”

Rafael Treguer (Dacia Renault) a primit premiul de la Cezar Dumitru - “Pentru succesul şi viziunea dezvoltării şi implementării strategiilor de marketing şi branding, care au susţinut creşterea vânzărilor de automobile Dacia în România şi impunerea mărcii peste hotare”.

Fundaţia Dinu Patriciu a primit premiul de la Dan Petre - “Pentru programele “Inventează-ţi viitorul” şi “Orizonturi deschise”, prin care sunt acordate anual 5.000 de burse pentru elevii de liceu, 500 de burse pentru studenţi şi 50 de burse pentru masteranzi şi doctoranzi, prin această iniţiativă contribuind la creşterea nivelului de educaţie şi excelenţă din societatea românească.”

Mihnea Gheorghiu (student la Miami AdSchool) a primitpremiul de la Nicoleta Deliu - “Pentru singurul creativ român care a contribuit la o serie de lucrări premiate cu Silver la Cannes Lions 2008, câştigând şi un bronz la Clio Awards 2008 în categoria “Innovative Medi”.”

Şerban Alexandrescu (Headvertising) a primit premiul de la de Narcis Horhoianu - “Pentru verticalitate şi promovarea originalităţii şi a principiilor etice în creaţia publicitară, pentru contribuţia la lansarea Art Director’s Club în România şi pentru implicarea în Şcoala ADC, lansată în 2008”.

Dan Puric a primit distincţia Marele premiu de Excelenţă IAA de la Felix Tătaru - "Pentru un om-fenomen, care şi-a pus notorietatea dobândită ca actor în slujba unui ideal înălţător – puterea de a insufla speranţăa, printr-o ‘pledoarie pentru memoria colectivă’ – volumul “Cine Suntem?” şi prin toate apariţiile sale publice.”

Laureații Premiilor de Excelenţă IAA 2008, Ediția I, sunt:

Mihai Ghyka
– “pentru întreaga activitate desfăşurată la înalte standarde de excelenţă în folosul industriei de marketing şi comunicare”.

Cătălin Tolontan – “pentru conştiinţa jurnalistică, onestitate în opinii şi dialog, curajul de a experimenta în comunicare”.

Elena Ioniţă – “pentru că a dovedit că în România se poate face strategie la nivel de excelenţă câştigând un premiu la APG Creative Strategy Awards”.

Costin Popescu – “pentru că reuşeşte să-şi menţină agenţia într-o zonă admirabilă de excelenţă: performanţă creativă, performanţă financiară, performanţă etică”.

Adrian Sârbu – “pentru viziune, leadership şi contribuţia extraordinară la dezvoltarea industriei media din România”.

Costas Kapetanopoulos – “pentru o lecţie de empatie şi comunicare cu cei pentru care comunicarea reprezintă cea mai mare provocare”.

Corina Bernschutz şi Alexandru Pomana – “pentru generarea şi execuţia la standarde de excelenţă a ideii care a adus primul Cannes Lions de media în România”.

Roxana Popa – “pentru performanţa europeană obţinută în 2007 cu brandul Tide”.

Jose Toscano – “pentru cel mai grandios proiect de eveniment cu cea mai mare audienţă în 2007”.

Cristian Mucichescu – “pentru depăşirea cu consecvenţă a barierelor convenţionale în media / outdoor”.

Mihai Botărel – “pentru generarea ideii care a adus României primul Cannes Lion de creaţie”.

Alexandra Gătej – “pentru evoluţia profesională exemplară şi modelul de carieră pe care îl oferă tuturor managerilor români”.

Cristian Mungiu – “pentru că Palme D’Or a reprezentat cel mai important moment de emoţie colectivă al anului 2007”.

Galerie foto:

2008:
Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008 Premiile de excelenta 2008

2009:
Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009 Premiile de excelenta 2009

2010:
Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010 Premiile de excelenta 2010

2011:
Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011
Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011 Premiile de excelenta 2011