Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "ATL"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 28 Noiembrie 2014
ROM Autentic îi cheamă acasă pe români

ROM Autentic îi cheamă acasă pe români

ROM Autentic - ambasadorul neoficial al României în lume - şi McCann Bucureşti, lansează campania „Întoarce-te, Române!”, o campanie care îi ajută pe românii din ţară să îşi convingă prietenii plecaţi la muncă în străinătate să se întoarcă acasă.

ROM Autentic îi cheamă acasă pe români

Comunicat
O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Brandul Activia invită consumatorii să își relaxeze simțurile și să câștige premii și experiențe de neuitat în cadrul campaniei integrate de comunicare lansate în această vară, marele premiu fiind o excursie la Blue Lagoon, în Islanda. Campania se desfășoară în perioada 5 iunie – 27 august și are la bază o promoție națională cu premii. Scopul principal al campaniei este susținerea unui stil de viață sănătos, cu o alimentație echilibrată și gustări hrănitoare.

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Comunicat
Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Când ai auzit ultima oară o veste bună? Când ai fost martor al unui gest binevoitor? Dacă răspunsul vine greu, e semn că vorbim prea puțin despre lucrurile bune care se întâmplă în jurul nostru. Cappy și-a propus să remedieze problema într-un mod inedit: prin campania Binele are gust bun.

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Stiri
Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Agenția Propaganda va dezvolta în următorii trei ani strategia de ansamblu pentru BRD - Groupe Société Générale. Colaborarea dintre Propaganda și BRD include atât arhitectura generală de brand, cât și inițiative punctuale, pentru platforme conexe celor comerciale, cum sunt hotspot-urile culturale BRD, proiecte ce vor fi gândite integrat, de la partea strategică la identitate vizuală și comunicare.

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Interviu
Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Florentina Dumitru și Ştefania Bugan sunt cele două membre ale echipei Connected care au câștigat competiţia naţională Young Marketers și au reprezentat România la această categorie. Tudor-Constantin Neagu a participat la cursurile Roger Hatchuel Academy, un training intensiv pe teme de comunicare și creativitate, din cadrul Cannes Lions. Cei trei au fost studenţi ai programului The Alternative School for Creative Thinking, ediţia a 13-a.

Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Stiri
10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversară de publicitate

10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversară de publicitate

Hornbach aniversează 10 ani de la intrarea pe piața din România și, cu această ocazie, a lansat o nouă campanie de publicitate. “10 ani de pasiune Hornbach” surprinde relația dintre clienți și brand, aceasta fiind reprezentată prin pasiunea pentru proiecte de bricolaj.

10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversară de publicitate