Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "ATL"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 28 Noiembrie 2014
ROM Autentic îi cheamă acasă pe români

ROM Autentic îi cheamă acasă pe români

ROM Autentic - ambasadorul neoficial al României în lume - şi McCann Bucureşti, lansează campania „Întoarce-te, Române!”, o campanie care îi ajută pe românii din ţară să îşi convingă prietenii plecaţi la muncă în străinătate să se întoarcă acasă.

ROM Autentic îi cheamă acasă pe români

Comunicat
Carrefour şi BILLA te invită într-o lume 'trolifică', alături de personajele din filmul Trolii

Carrefour şi BILLA te invită într-o lume 'trolifică', alături de personajele din filmul Trolii

Haioasele şi foarte coloratele personaje din filmul de animație Trolii, ce se va lansa în cinematografe pe 4 Noiembrie, poposesc între 20 octombrie – 7 decembrie în toate magazinele grupului Carrefour: hipermarketurile Carrefour, supermarketurile Market şi Billa, magazinele Express și Contact din toată țara.

Carrefour şi BILLA te invită într-o lume 'trolifică', alături de personajele din filmul Trolii

Stiri
Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

In 2016 METRO sarbatoreste 20 de ani de la deschiderea primului magazin din Romania. Primul lant de modern trade din tara, si sustinator al afacerile romanesti inca de la inceput, METRO continua sa ofere produse de calitate la preturi excelente, intr-un mediu primitor si atractiv.

Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

Stiri
De Ziua Imnului, străinii ne învață Deșteaptă-te, române!

De Ziua Imnului, străinii ne învață Deșteaptă-te, române!

Pare greu să învățăm imnul național. Ne amintim cu toții măcar o situație când conaționalii noștri au stâlcit versurile din "Deșteaptă-te, române”. S-a întâmplat în cadrul manifestărilor politice, sociale, în debutul mult așteptatelor meciuri ale naționalei și exemplele pot continua. De Ziua Imnului vrem să le arătăm românilor că se poate! ROM a găsit cele mai bune exemple: străini care stau la noi în țară și pot recita imnul național al României până la ultimul vers.

De Ziua Imnului, străinii ne învață Deșteaptă-te, române!

Comunicat
The Mansion Advertising semneaza campania de lansare a doua noi sortimente de iaurt de baut Zuzu Bifidus

The Mansion Advertising semneaza campania de lansare a doua noi sortimente de iaurt de baut Zuzu Bifidus

Albalact lanseaza in aceasta vara in gama de iaurturi Zuzu Bifidus cu culturi lactice vii, doua sortimente noi, racoritoare - Zuzu Bifidus iaurt de baut cu portocale si piersici, o combinatie unica pe piata si Zuzu Bifidus iaurt de baut cu cereale, o sursa hranitoare de fibre din tarate de secara, ovaz si grau.

The Mansion Advertising semneaza campania de lansare a doua noi sortimente de iaurt de baut Zuzu Bifidus

Comunicat
OMO și MullenLowe comunică importanța... petelor în creșterea copiilor

OMO și MullenLowe comunică importanța... petelor în creșterea copiilor

Copiii creează și experimentează prin murdărie, însă fiecare pată poate fi o piatră de încercare pentru mame. Pentru a ajuta creativitatea să învingă petele, OMO și MullenLowe au realizat un experiment local inedit prin care le arată mamelor că grijile lor nu trebuie să inhibe dezvoltarea celor mici.

OMO și MullenLowe comunică importanța... petelor în creșterea copiilor

Stiri
Leo Burnett România semnează campania 'Trăiește Fresh' pentru Kaufland

Leo Burnett România semnează campania 'Trăiește Fresh' pentru Kaufland

Leo Burnett România semnează alături de Kaufland manifestul „Trăiește Fresh”, care reprezintă nu numai noua campanie de comunicare Kaufland, ci și un îndemn către un nou stil de viață. La acest nou stil de viață contribuie atât cele mai proaspete produse aduse în fiecare dimineață la raft, precum și perspectiva mereu fresh pe care Kaufland ne îndeamnă să o avem asupra lucrurilor.

Leo Burnett România semnează campania 'Trăiește Fresh' pentru Kaufland