Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Branding"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Noiembrie 2014
AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

Rusu+Borţun Brand Growers, agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand, și agenția de digital Rusu+Borţun Cyber Growers semnează rebranding-ul AchieveGlobal România, campania de comunicare a acestuia și noul site al companiei. În urma rebranding-ului, AchieveGlobal România, unul dintre principalii jucători pe piața autohtonă de training, a devenit Equatorial.

AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

Interviu
[IAA Global Conference: The Partners] Visa – de vorbă cu Mădălin Nițiș

[IAA Global Conference: The Partners] Visa – de vorbă cu Mădălin Nițiș

Visa este unul din brandurile care susține inovația și creativitatea partenerilor și clienților săi, prin facilitarea experiențelor și prin susținerea evenimentelor care ne fac viața mai plăcută, mai creativă. Visa este un brand care inspira excelență și un partener solid în organizarea IAA Global Conference „Creativity Can Change The World”, dar și a altor evenimente reprezentative pentru industria de marcom.

[IAA Global Conference: The Partners] Visa – de vorbă cu Mădălin Nițiș

Opinie
Școala IAA 10 ani: recomandări de la Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactive

Școala IAA 10 ani: recomandări de la Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactive

Ștefania este Account Manager la Kubis Interactive și unul dintre absolvenții Modulului de Strategie de Marketing și Comunicare Digitală. Ștefania lucra deja în agenție când a început cursul, însă acesta a ajutat-o să înțeleagă mai bine gândirea strategică din spatele fiecărui proiect, rolul clientului, strategia de brand și cum se aplică ea în digital.

Școala IAA 10 ani: recomandări de la Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactive

Interviu
Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Nițu, Managing Director Webstyler și unul dintre profesorii care au pus bazele Modului Digital

Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Nițu, Managing Director Webstyler și unul dintre profesorii care au pus bazele Modului Digital

Bogdan Nițu este unul dintre cei mai apreciați și premiați oameni din digital din România. Și pentru că e atât de îndrăgostit de zona asta din comunicare, a pus și umărul la dezvoltarea Modulului de Strategie de Marketing și Comunicare Digitală al Școlii IAA.

Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Nițu, Managing Director Webstyler și unul dintre profesorii care au pus bazele Modului Digital

Comunicat
Școala IAA sărbătorește 10 ani de la înființare

Școala IAA sărbătorește 10 ani de la înființare

Acum 10 ani, în 2007, câțiva oameni din industria de marketing și comunicare românească simțeau nevoia să înființeze o școală pentru juniorii și mid-seniorii din industrie, care să le completeze acestora studiile și experiența cu lucruri practice, reale, fundamentate. Vorbim despre Felix Tătaru și Alexandra Olaru, care au venit cu ideea Școlii, pe care au adus-o la viață cu ajutorul lui Dan Petre (D&D Research), al Afroditei Blasius (Bridge Communication), al lui Victor Dobre (IAA) și al Cristinei Gheorghe (The Network).

Școala IAA sărbătorește 10 ani de la înființare

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Stiri
AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne

AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne

Pentru Answear.ro, luna iunie a însemnat #AnswearTopLadies, un proiect digital dedicat în exclusivitate doamnelor. Zece femei din industrii diferite precum media și advertising, tehnologie, financiar-bancar, retail sau antreprenoriat au arătat într-un mod cât mai creativ ce înseamnă pentru ele stilul vestimentar și moda. Astfel, timp de o zi, doamnele s-au bucurat de o sedință foto profesională, având liberatea de a își alege hainele și accesoriile care le definesc cel mai bine personalitatea.

AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne