Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Branding"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Noiembrie 2014
AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

Rusu+Borţun Brand Growers, agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand, și agenția de digital Rusu+Borţun Cyber Growers semnează rebranding-ul AchieveGlobal România, campania de comunicare a acestuia și noul site al companiei. În urma rebranding-ului, AchieveGlobal România, unul dintre principalii jucători pe piața autohtonă de training, a devenit Equatorial.

AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Stiri
AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne

AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne

Pentru Answear.ro, luna iunie a însemnat #AnswearTopLadies, un proiect digital dedicat în exclusivitate doamnelor. Zece femei din industrii diferite precum media și advertising, tehnologie, financiar-bancar, retail sau antreprenoriat au arătat într-un mod cât mai creativ ce înseamnă pentru ele stilul vestimentar și moda. Astfel, timp de o zi, doamnele s-au bucurat de o sedință foto profesională, având liberatea de a își alege hainele și accesoriile care le definesc cel mai bine personalitatea.

AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne

Stiri
'Driving Performance': Simona Halep va conduce un Mercedes-AMG S63 4MATIC Cabriolet pe durata sezonului cald

'Driving Performance': Simona Halep va conduce un Mercedes-AMG S63 4MATIC Cabriolet pe durata sezonului cald

În cadrul parteneriatului său pe termen lung cu Mercedes-Benz România, Simona Halep va conduce un Mercedes-AMG S63 4MATIC Cabriolet pe parcursul sezonului cald 2017. Parteneriatul a debutat în primăvara acestui an cu Simona Halep la volanul unui model Mercedes-AMG GLE 43 4MATIC Coupé. Pe durata colaborării de durată cu Mercedes-Benz România, vedeta tenisului românesc feminin va avea la dispoziție o suită de modele Mercedes-AMG.

'Driving Performance': Simona Halep va conduce un Mercedes-AMG S63 4MATIC Cabriolet pe durata sezonului cald

Stiri
Rezidența BRD Scena9 găzduiește „Salt!”, o expoziție despre schimbare în viziunea a 24 de studenți la UNArte

Rezidența BRD Scena9 găzduiește „Salt!”, o expoziție despre schimbare în viziunea a 24 de studenți la UNArte

Rezidența Scena9, hotspot cultural BRD - Groupe Société Générale, găzduiește, până pe 21 iulie 2017, expoziția „Salt!”, ce conține lucrările de licență și masterat realizate de 24 de tineri studenți la Universitatea Națională de Arte București (UNArte), ce folosesc tehnici de fotografie și video, colaj, instalație și desen. Lucrările se concentrează pe momentul de schimbare de stare, de statut, de trecere la un alt nivel.

Rezidența BRD Scena9 găzduiește „Salt!”, o expoziție despre schimbare în viziunea a 24 de studenți la UNArte

Stiri
Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Agenția Propaganda va dezvolta în următorii trei ani strategia de ansamblu pentru BRD - Groupe Société Générale. Colaborarea dintre Propaganda și BRD include atât arhitectura generală de brand, cât și inițiative punctuale, pentru platforme conexe celor comerciale, cum sunt hotspot-urile culturale BRD, proiecte ce vor fi gândite integrat, de la partea strategică la identitate vizuală și comunicare.

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Interviu
Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Florentina Dumitru și Ştefania Bugan sunt cele două membre ale echipei Connected care au câștigat competiţia naţională Young Marketers și au reprezentat România la această categorie. Tudor-Constantin Neagu a participat la cursurile Roger Hatchuel Academy, un training intensiv pe teme de comunicare și creativitate, din cadrul Cannes Lions. Cei trei au fost studenţi ai programului The Alternative School for Creative Thinking, ediţia a 13-a.

Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy