Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Branding"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Noiembrie 2014
AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

Rusu+Borţun Brand Growers, agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand, și agenția de digital Rusu+Borţun Cyber Growers semnează rebranding-ul AchieveGlobal România, campania de comunicare a acestuia și noul site al companiei. În urma rebranding-ului, AchieveGlobal România, unul dintre principalii jucători pe piața autohtonă de training, a devenit Equatorial.

AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

Stiri
Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

J&B Blending Spirits a fost desemnată cea mai eficientă campanie a anului, în cadrul celei de-a 14-a ediţii a competiţiei EFFIE Awards 2017. Campania dezvoltată de P.P. Distributors România este rezultatul colaborării agenţiilor The Hub Partners (brand), Porter Novelli România (PR), OMD (media), Field Star (retail & experiential marketing), Spoon Media (digital şi social media), Vice (strategie şi producţie muzicală) şi Frank (social media).

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

Comunicat
6 ONG-uri câștigă finanțare de 220.000 euro la concursul 'Lumea prin Culoare și Sunet'

6 ONG-uri câștigă finanțare de 220.000 euro la concursul 'Lumea prin Culoare și Sunet'

Fundația Orange anunță câștigătorii ediției 2017 a programului de finanțare „Lumea prin Culoare și Sunet”, dedicat proiectelor de educație, sănătate, cultură și integrare socială pentru persoanele cu deficiențe de vedere și/sau de auz.

6 ONG-uri câștigă finanțare de 220.000 euro la concursul 'Lumea prin Culoare și Sunet'

Comunicat
Constantin Bratu este noul Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola România și Moldova

Constantin Bratu este noul Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola România și Moldova

Începând cu luna iunie 2017, Constantin Bratu se alătură echipei Coca-Cola România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, preluând conducerea Departamentului de Comunicare Coca-Cola, din poziția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova.

Constantin Bratu este noul Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola România și Moldova

Zoom
Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Coca-Cola România lansează, în premieră, Coca-Cola Lime, o băutură răcoritoare autentică cu aromă revigorantă de lămâie verde care, în acest moment, este disponibilă doar în România. Produsul intră pe piață cu o atitudine îndrăzneață și se adresează - sub sloganul In a world full of lemons, #BeMoreLime - tuturor persoanelor care ies din tipare, se exprimă neconvențional, își construiesc propria individualitate și își asumă acest statut.

Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Stiri
Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League,  care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League, care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Heineken® lansează o nouă campanie UEFA Champions League, odată cu dezvăluirea noului spot TV, numit „Prep Talk”. Acesta îl are ca protagonist pe Jose Mourinho, antrenorul care a câștigat de două ori trofeul UEFA Champions League și este realizat de regizorul Guy Ritchie.

Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League,  care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Zoom
Saatchi & Saatchi + The Geeks a dezvoltat pentru Rowenta  primul Messenger chat bot de prezentare de produse din România

Saatchi & Saatchi + The Geeks a dezvoltat pentru Rowenta primul Messenger chat bot de prezentare de produse din România

Saatchi & Saatchi + The Geeks a realizat dezvoltarea și identitatea vizuală a Aspirajutorului Rowenta. Acesta este primul Messenger Chat Bot realizat de o agenție de publicitate din România, cu scopuri de marketing, și prezintă într-un mod educativ și social media friendly oferta de aspiratoare Rowenta.

Saatchi & Saatchi + The Geeks a dezvoltat pentru Rowenta  primul Messenger chat bot de prezentare de produse din România