Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Branding"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Noiembrie 2014
AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

Rusu+Borţun Brand Growers, agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand, și agenția de digital Rusu+Borţun Cyber Growers semnează rebranding-ul AchieveGlobal România, campania de comunicare a acestuia și noul site al companiei. În urma rebranding-ului, AchieveGlobal România, unul dintre principalii jucători pe piața autohtonă de training, a devenit Equatorial.

AchieveGlobal România caută echilibrul și devine Equatorial, într-un rebranding semnat Rusu+Borțun Brand Growers

Zoom
Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Coca-Cola România lansează, în premieră, Coca-Cola Lime, o băutură răcoritoare autentică cu aromă revigorantă de lămâie verde care, în acest moment, este disponibilă doar în România. Produsul intră pe piață cu o atitudine îndrăzneață și se adresează - sub sloganul In a world full of lemons, #BeMoreLime - tuturor persoanelor care ies din tipare, se exprimă neconvențional, își construiesc propria individualitate și își asumă acest statut.

Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Stiri
Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League,  care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League, care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Heineken® lansează o nouă campanie UEFA Champions League, odată cu dezvăluirea noului spot TV, numit „Prep Talk”. Acesta îl are ca protagonist pe Jose Mourinho, antrenorul care a câștigat de două ori trofeul UEFA Champions League și este realizat de regizorul Guy Ritchie.

Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League,  care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Zoom
Saatchi & Saatchi + The Geeks a dezvoltat pentru Rowenta  primul Messenger chat bot de prezentare de produse din România

Saatchi & Saatchi + The Geeks a dezvoltat pentru Rowenta primul Messenger chat bot de prezentare de produse din România

Saatchi & Saatchi + The Geeks a realizat dezvoltarea și identitatea vizuală a Aspirajutorului Rowenta. Acesta este primul Messenger Chat Bot realizat de o agenție de publicitate din România, cu scopuri de marketing, și prezintă într-un mod educativ și social media friendly oferta de aspiratoare Rowenta.

Saatchi & Saatchi + The Geeks a dezvoltat pentru Rowenta  primul Messenger chat bot de prezentare de produse din România

Stiri
AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

Mersul la cumpărături se poate transforma câteodată într-o adevărată aventură. Slalomul prin magazine, evitarea cumpărătorilor grăbiţi, atraşi de oferte, şi luarea deciziei corecte dintre multele opțiuni pe care le oferă un mall pot cauza creşteri mari ale adrenalinei. Pentru a reda aceste senzaţii tari, AFI Palace Cotroceni a amenajat primul parc de aventură indoor din România – AFI Aventurier, lansat printr-o campanie „la înălţime”, marca Golin și MullenLowe.

AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

Comunicat
Telemeaua PRESIDENT, un ambalaj nou, cu funcționalitate sporită, un gust mai bun, noi obiceiuri de consum

Telemeaua PRESIDENT, un ambalaj nou, cu funcționalitate sporită, un gust mai bun, noi obiceiuri de consum

PRÉSIDENT ajunge la finalul procesului de rebranding al brânzei telemea LaDORNA odată cu lansarea în noul ambalaj a gamei care include trei sortimente – brânză telemea de vacă, de oaie și de capră. Prin lărgirea familiei PRÉSIDENT cu cele trei sortimente de brânză telemea, produse integral din lapte provenit din fermele românești, Lactalis își consolidează portofoliul și imaginea de lider internațional în brânzeturi și lactate.

Telemeaua PRESIDENT, un ambalaj nou, cu funcționalitate sporită, un gust mai bun, noi obiceiuri de consum

Comunicat
Marea Deschidere a primului magazin Forever 21 în București a devenit cel mai important eveniment de fashion și distracție al sezonului

Marea Deschidere a primului magazin Forever 21 în București a devenit cel mai important eveniment de fashion și distracție al sezonului

Sâmbătă, 3 septembrie, la 10 dimineața fix, în noul mall ParkLake, Yannis Argyriou, Director de Operațiuni al companiei Teren Management Europe, alături de Ingo Nissen, GM al Sierra Developments Romania și de faimoasa actriță și bloggeriță de lifestyle și fashion Dana Rogoz, au tăiat panglica galbenă iconică a celei mai noi și incintante destinații de shopping din București: magazinul Forever 21.

Marea Deschidere a primului magazin Forever 21 în București a devenit cel mai important eveniment de fashion și distracție al sezonului