Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "BTL"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 8 Decembrie 2014
Tazovsky transmite cele mai bune urări de sărbători!

Tazovsky transmite cele mai bune urări de sărbători!

Anul acesta, echipa Tazovsky a încredințat partea de creație a campaniei promoționale de sărbători Agenției Brands&Bears – aceasta fiind prima colaborare dintre cele două companii.

Tazovsky transmite cele mai bune urări de sărbători!

Comunicat
Continental Hotels susține angajații să-și transforme profesia în pasiune și spune povestea oamenilor remarcabili din echipă prin proiectul 'Mai mult decât profesie. Pasiune!'

Continental Hotels susține angajații să-și transforme profesia în pasiune și spune povestea oamenilor remarcabili din echipă prin proiectul 'Mai mult decât profesie. Pasiune!'

Continental Hotels, cel mai mare lanț hotelier ce acoperă piața de lux, business și economy, a demarat un nou proiect prin care își propune să sprijine angajații să se dezvolte personal și profesional, dar și să devină mai motivați, implicați și pasionați de jobul lor. Astfel, campania „Mai mult decât profesie. Pasiune!” dorește să scoată în evidență povești ale oamenilor remarcabili din echipa Continental Hotels și să impulsioneze fiecare membru al echipei să își transforme profesia în pasiune.

Continental Hotels susține angajații să-și transforme profesia în pasiune și spune povestea oamenilor remarcabili din echipă prin proiectul 'Mai mult decât profesie. Pasiune!'

Stiri
Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Când mai are cineva timp să testeze o imprimantă? De la această întrebare au pornit cei de la Publicis când au conceput campania „HP Happy Welcome”, pentru HP Inc. România. Normal, răspunsul e „când au puţin timp liber”, sau mai bine zis „când aşteaptă”. Şi aşteaptă mai ales la aeroport, când cei dragi se întorc acasă de peste hotare.

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Stiri
PGM Adv, alături de Creative VR, au realizat prima transmisie live 360˚ 3D din România

PGM Adv, alături de Creative VR, au realizat prima transmisie live 360˚ 3D din România

PGM Adv, alături de Creative VR, au implementat prima transmisie live 360˚ 3D din România. Stream-ul a fost redat, în timp real, în căști de VR, iar participanții au putut experimenta, pentru prima oară teleprezența în VR în cadrul unui eveniment realizat pentru Orange România, ce s-a desfășurat la iCEE Fest.

PGM Adv, alături de Creative VR, au realizat prima transmisie live 360˚ 3D din România

Comunicat
Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

În urmă cu câțiva ani, multe dintre lucrurile pe care astăzi le rezolvăm online, mai simplu și rapid, se puteau transforma uneori în adevărate povești de groază sau măcar în experiențe care ne puneau răbdarea la grea încercare. De aceea, Orange și Profero au lansat o serie de episoade video realizate cu ajutorul comedianților de la Sector 7, care prezintă beneficiile utilizării aplicației Contul meu Orange.

Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

Stiri
Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Effie Awards 2017 a adus două trofee Gold campaniei AQUA Scanner, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru AQUA Carpatica, la categoriile Non-Alcoholic Beverages și Brand Experience. Campania AQUA Scanner s-a aflat și printre finalistele pentru Grand Effie.

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Comunicat
Noi funcții, aceeași pasiune pentru publicitate la FCB

Noi funcții, aceeași pasiune pentru publicitate la FCB

O idee simplă se poate transforma într-o campanie de succes cât ai spune: copy și art. Dar drumul spre succes în publicitate nu e pavat doar cu idei creative, ci și cu multa muncă, pasiune și dedicare. Așa că, anul acesta, FCB a hotărât să răsplătească ideile bune și implicarea numindu-i pe Dragoș Raicu – Head of Copy, iar pe Emanuel Borcescu – Head of Art.

Noi funcții, aceeași pasiune pentru publicitate la FCB