Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "BTL"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 8 Decembrie 2014
Tazovsky transmite cele mai bune urări de sărbători!

Tazovsky transmite cele mai bune urări de sărbători!

Anul acesta, echipa Tazovsky a încredințat partea de creație a campaniei promoționale de sărbători Agenției Brands&Bears – aceasta fiind prima colaborare dintre cele două companii.

Tazovsky transmite cele mai bune urări de sărbători!

Comunicat
O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Brandul Activia invită consumatorii să își relaxeze simțurile și să câștige premii și experiențe de neuitat în cadrul campaniei integrate de comunicare lansate în această vară, marele premiu fiind o excursie la Blue Lagoon, în Islanda. Campania se desfășoară în perioada 5 iunie – 27 august și are la bază o promoție națională cu premii. Scopul principal al campaniei este susținerea unui stil de viață sănătos, cu o alimentație echilibrată și gustări hrănitoare.

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Comunicat
Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Când ai auzit ultima oară o veste bună? Când ai fost martor al unui gest binevoitor? Dacă răspunsul vine greu, e semn că vorbim prea puțin despre lucrurile bune care se întâmplă în jurul nostru. Cappy și-a propus să remedieze problema într-un mod inedit: prin campania Binele are gust bun.

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Stiri
Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Agenția Propaganda va dezvolta în următorii trei ani strategia de ansamblu pentru BRD - Groupe Société Générale. Colaborarea dintre Propaganda și BRD include atât arhitectura generală de brand, cât și inițiative punctuale, pentru platforme conexe celor comerciale, cum sunt hotspot-urile culturale BRD, proiecte ce vor fi gândite integrat, de la partea strategică la identitate vizuală și comunicare.

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Comunicat
Continental Hotels susține angajații să-și transforme profesia în pasiune și spune povestea oamenilor remarcabili din echipă prin proiectul 'Mai mult decât profesie. Pasiune!'

Continental Hotels susține angajații să-și transforme profesia în pasiune și spune povestea oamenilor remarcabili din echipă prin proiectul 'Mai mult decât profesie. Pasiune!'

Continental Hotels, cel mai mare lanț hotelier ce acoperă piața de lux, business și economy, a demarat un nou proiect prin care își propune să sprijine angajații să se dezvolte personal și profesional, dar și să devină mai motivați, implicați și pasionați de jobul lor. Astfel, campania „Mai mult decât profesie. Pasiune!” dorește să scoată în evidență povești ale oamenilor remarcabili din echipa Continental Hotels și să impulsioneze fiecare membru al echipei să își transforme profesia în pasiune.

Continental Hotels susține angajații să-și transforme profesia în pasiune și spune povestea oamenilor remarcabili din echipă prin proiectul 'Mai mult decât profesie. Pasiune!'

Stiri
Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Când mai are cineva timp să testeze o imprimantă? De la această întrebare au pornit cei de la Publicis când au conceput campania „HP Happy Welcome”, pentru HP Inc. România. Normal, răspunsul e „când au puţin timp liber”, sau mai bine zis „când aşteaptă”. Şi aşteaptă mai ales la aeroport, când cei dragi se întorc acasă de peste hotare.

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?