Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Cannes 2014"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 4 Septembrie 2014
The Alternative School for Creative Thinking lansează competiția „Rahova. Punct și de la capătˮ

The Alternative School for Creative Thinking lansează competiția „Rahova. Punct și de la capătˮ

The Alternative School for Creative Thinking anunță, în contextul Creative Est by Oricum, competiția "Rahova. Punct și de la capăt", adresată tinerilor creativi de până în 30 de ani.

The Alternative School for Creative Thinking lansează competiția „Rahova. Punct și de la capătˮ

Stiri
Sabina Iosub, de la Cannes Lions, despre Bono, Sarah Jessica Parker şi Jared Leto

Sabina Iosub, de la Cannes Lions, despre Bono, Sarah Jessica Parker şi Jared Leto

Sabina Iosub, realizatoarea emisiunii „Previziunile zilei”, de la Antena 3, a participat la cel mai de prestigiu festival de publicitate, Cannes Lions, experienţă pe care o descrie „luxul creativităţii”.

Sabina Iosub, de la Cannes Lions, despre Bono, Sarah Jessica Parker şi Jared Leto

Interviu
Românii au triumfat la Young Cannes Lions 2014. Aur la categoria Cyber

Românii au triumfat la Young Cannes Lions 2014. Aur la categoria Cyber

Bianca Dumitrașcu și Răzvan Ghilencea, echipa din cadrul The Alternative School for Creative Thinking, au obținut medalia de Aur la categoria Cyber în cadrul competiției Young Cannes Lions.

Românii au triumfat la Young Cannes Lions 2014. Aur la categoria Cyber

Stiri
2014, anul cu cele mai multe trofee la Cannes pentru rețeaua globală FCB

2014, anul cu cele mai multe trofee la Cannes pentru rețeaua globală FCB

La scurt timp după rebrandingul la nivel global, rețeaua FCB a reușit cea mai bună performanță din istoria sa la festivalul de publicitate Cannes Lions, cu 38 de trofee câștigate.

2014, anul cu cele mai multe trofee la Cannes pentru rețeaua globală FCB

Zoom
De ce este McDonald’s „Creative Marketer of the Year” la Cannes Lions 2014?

De ce este McDonald’s „Creative Marketer of the Year” la Cannes Lions 2014?

De-a lungul anilor, McDonald’s a câștigat 77 de premii la Cannes Lions, începând cu anul 1979, atunci cand a fost premiată cu primul Gold Lion la categoria TV. Anul acesta, compania a fost numită Creative Marketer of the Year deoarece, așa cum spune Philip Thomas, CEO Cannes Lions, “pune în mod constant creativitatea în centrul planurilor sale de comunicare și publicitate” – o poveste de success care ar trebui să inspire și alte branduri.

De ce este McDonald’s „Creative Marketer of the Year” la Cannes Lions 2014?

Stiri
Câștigătorii Leilor de Aur de la Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions 2014

Câștigătorii Leilor de Aur de la Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions 2014

A 61-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions a premiat lucrările care s-au remarcat prin idei inovatoare. 17 jurii formate din 327 de profesioniști din 44 de țări au desemnat căștigătorii Festivalului, după ce au analizat peste 37.400 de lucrări înscrise.

Câștigătorii Leilor de Aur de la Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions 2014

Interviu
„Internetul a dezlănțuit creativitatea oamenilor într-o manieră extraordinară” - Marissa Mayer, CEO Yahoo

„Internetul a dezlănțuit creativitatea oamenilor într-o manieră extraordinară” - Marissa Mayer, CEO Yahoo

Comunicarea evoluează, iar modul în care utilizatorii folosesc internetul se schimbă. Comunitățile se formează greu, iar conținutul de calitate se distinge cu greu din multitudinea de informație. Creativitatea utilizatorilor a generat aceste transformări, însă nu se știe unde vor duce ele. IAA.ro a discutat cu Marissa Mayer, Președinte și CEO Yahoo, despre viitorul conținutului online.

„Internetul a dezlănțuit creativitatea oamenilor într-o manieră extraordinară” - Marissa Mayer, CEO Yahoo