Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Digital"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 14 Ianuarie 2015
7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Numarul de utilizatori romani de internet cu cont pe Facebook a crescut in anul 2014 cu 8,57%, ajungand la 7.600.000 la inceputul anului 2015 de la 7 milioane la inceputul anului 2014.

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Interviu
MobileAcademy.Ro – un start-up necesar în software development, gândit și gestionat de 2 membri IAA Young Professionals

MobileAcademy.Ro – un start-up necesar în software development, gândit și gestionat de 2 membri IAA Young Professionals

Mobile Academy este un start-up fondat de Auraș Mihai Geambașu și Bulent Duagi pentru a oferi training și consultanță atât firmelor cât și developerilor care vor să realizeze aplicații de mobil utile și funcționale. Start-up-ul a fost înființat în 2015 și se află în plină creștere, având peste 20 de traineri și peste 20 de companii client. Mai exact, Mobile Academy oferă cursuri pe întreaga arie de competențe mobile: de la programare iOS , Android și hybrid, la mobile marketing, UX/UI, security, testare automata cross-platform sau management de produs.

MobileAcademy.Ro – un start-up necesar în software development, gândit și gestionat de 2 membri IAA Young Professionals

Interviu
De vorba cu Ioana Filip, Executive Creative Director MRM/ McCann

De vorba cu Ioana Filip, Executive Creative Director MRM/ McCann

Ioana Filip, Executive Creative Director MRM/ McCann Worldwide este unul dintre creativii romani care promoveaza excelenta in comunicare, prin premiile castigate la competitii internationale, prin jurizarea acestora si prin participarea ca speaker la multe dintre ele. Are in portofoliu peste 70 de premii locale si internationale, printre care Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Webby Awards si Euro Effie.

De vorba cu Ioana Filip, Executive Creative Director MRM/ McCann

Comunicat
O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Brandul Activia invită consumatorii să își relaxeze simțurile și să câștige premii și experiențe de neuitat în cadrul campaniei integrate de comunicare lansate în această vară, marele premiu fiind o excursie la Blue Lagoon, în Islanda. Campania se desfășoară în perioada 5 iunie – 27 august și are la bază o promoție națională cu premii. Scopul principal al campaniei este susținerea unui stil de viață sănătos, cu o alimentație echilibrată și gustări hrănitoare.

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Comunicat
Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Când ai auzit ultima oară o veste bună? Când ai fost martor al unui gest binevoitor? Dacă răspunsul vine greu, e semn că vorbim prea puțin despre lucrurile bune care se întâmplă în jurul nostru. Cappy și-a propus să remedieze problema într-un mod inedit: prin campania Binele are gust bun.

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Stiri
Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Agenția Propaganda va dezvolta în următorii trei ani strategia de ansamblu pentru BRD - Groupe Société Générale. Colaborarea dintre Propaganda și BRD include atât arhitectura generală de brand, cât și inițiative punctuale, pentru platforme conexe celor comerciale, cum sunt hotspot-urile culturale BRD, proiecte ce vor fi gândite integrat, de la partea strategică la identitate vizuală și comunicare.

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale