Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Direct Marketing"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 3 Martie 2014
Workshop-uri cu BBDO Russia şi ogilvychange la Promotions Now 2014

Workshop-uri cu BBDO Russia şi ogilvychange la Promotions Now 2014

Marina Clement (Behavioural Director, #ogilvychange) şi Natalia Chuich (Strategic Planning Director, BBDO Russia) întregesc lista trainerilor şi speakerilor de la Promotions Now 2014 (6 şi 7 martie, UniCredit Tower). Cu o viziune globală asupra promoţiilor şi concursurilor, ele vor oferi celor 150 de participanţi la eveniment inspiraţie pentru campanii promoţionale de succes prin prezentările şi workshop-urile susţinute.

Workshop-uri cu BBDO Russia şi ogilvychange la Promotions Now 2014

Interviu
Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017

Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017

Teo Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania, ne-a impartasit, la cald, cateva impresii si fine observatii despre editia din acest an a celui mai prestigios festival international de creativitate si ne-a povestit care este traseul #LadiesFirst, un proiect indraznet de lobby, "despre identitatea Romaniei creative contemporane".

Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017

Stiri
Brands & Bears activează Persil Gel în galeriile comerciale

Brands & Bears activează Persil Gel în galeriile comerciale

La începutul lunii noiembrie, Persil a lansat prima campanie de comunicare în care își asociază imaginea cu o celebritate locală - Iuliana Tudor, imagine emblematică a postului național de televiziune și gazda emisiunii "O dată-n viață".

Brands & Bears activează Persil Gel în galeriile comerciale

Analiza
Marketing viral. Între oameni și algoritmi

Marketing viral. Între oameni și algoritmi

Misterul care a vrăjit minți de marketeri și creativi, misterul care aduce milioane de vizualizări și o diseminare generală a mesajului, misterul marketingului viral a fost aflat. Nu e niciun mister, doar un algoritm pe care armata americană ți-l oferă contra cost. Dar dacă știm de câte noduri din rețea avem nevoie pentru a da un „viral”, am aflat cu adevărat relația dintre viralitate, contagiune în rețeaua socială și impactul mesajului nostru? Va avea el efecte pe măsura răspândirii sale? La aceste întrebări vom schița un răspuns joi, 24 octombrie, la atelierul Nexus cu tema „Social media: emoții, contagiune, empatie”.

Marketing viral. Între oameni și algoritmi

Eveniment
Membrii IAA au 10% discount la conferința Promotions 360

Membrii IAA au 10% discount la conferința Promotions 360

Pe 13 -14 noiembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel se va desfășura cea de-a patra ediție Promotions 360, cea mai importantă conferință locală dedicată promoțiilor și rolul acestora în relația dintre brand și consumator.

Membrii IAA au 10% discount la conferința Promotions 360

Eveniment
RoDirect 2013 are loc pe 7 și 8 noiembrie 2013

RoDirect 2013 are loc pe 7 și 8 noiembrie 2013

Asociatia Română de Marketing Direct (ARMAD) anunță începerea înscrierilor pentru conferința internațională de Marketing Direct – RoDirect 2013, ce va avea loc în perioada 7 – 8 noiembrie 2013, la Hotel Ramada Plaza, București.

RoDirect 2013 are loc pe 7 și 8 noiembrie 2013

Comunicat
Toate mărcile proprii de la Carrefour propun clienților avantaje!

Toate mărcile proprii de la Carrefour propun clienților avantaje!

Toate mărcile proprii de la Carrefour propun clienților avantaje care sunt descrise pe larg în catalogul special, valabil în perioada 10 – 23 octombrie 2013.

Toate mărcile proprii de la Carrefour propun clienților avantaje!